וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גג העולם - הצצה ראשונה למתחם האקסקלוסיבי של גינדי TLV

בהשקעה כוללת של 80 מיליון שקל, גינדי TLV משיקה את מתחם ה-Rooftop הייחודי שחולש על כל תל אביב ממרום הקומה ה-48 שברובע ההיי-טק. המתחם חוגג את קו הרקיע של תל אביב וכולל בריכת שחייה עם נוף אורבני, לאונג מודרני, חדר כושר מאובזר, חדרי סאונה ועוד

בריכת גינדי TLV/יחצ

קומת הרופטופ החדשה במגדל השלישי במתחם גינדי TLV ברובע ההייטק של תל אביב מציעה גג פנורמי ייחודי עם 360 מעלות על פני כ-900 מטרים בעיצוב בינלאומי מתוחכם. הבילוי בקומת הגג הנחשק שבקומה ה-48 יתאפשר לדיירי המגדל השלישי והרביעי בלבד והוא יציע חדר כושר מאובזר שכלל המכשירים מחברת "Technogym", הצופה על כל הנוף הפנורמי של העיר תל אביב הפרושה תחתיו, עד קו הים הגלי. לרווחת הדיירים יפעלו בקומפלקס גם בריכה, סאונות, מרפסת עם בר ופינות ישיבה להירגעות ומינגלינג.

חברת גינדי TLV משיקה את מתחם המגורים הראשון בישראל, שיקדיש את קומת הגג לדיירים בלבד. בפעם הראשונה בארץ יוקדש מתחם יחודי בקומה העליונה, שיהווה מועדון אקסקלוסיבי הסגור לאורחים חיצוניים, כך שתובטח פרטיות מלאה, במטרה לטפח את אלמנט הקהילתיות המאפיין את הפרויקט. חיזוק תפישת הקהילתיות ובנייתה של קהילה מלוכדת וקואופרטיבית של שכנים בעלי שפה משותפת וסטנדרטים אישיים דומים עומדים מאחורי הרעיון להציע את הקומפלקס המדובר לדיירי הפרויקט.

בריכה rooftop - GINDI TLV. All In,
בריכה rooftop - GINDI TLV/All In

המתחם יהיה נגיש לדיירי המגדלים בלבד, ושם יוכלו להיפגש תוך כדי פעילות או במרפסת הגג למפגשים חברתיים, שבאפשרותם להבשיל להיכרות אישית, חברות או לפגישות עבודה.

הרופטופ נבנה בהשקעה כוללת של כ-80 מיליון ש"ח והמשרד שהופקד על האדריכלות בפרויקט הוא לוין פקר אדריכלים - רונה לוין ורות פקר. לדברי רונה לוין: "ההשראה לעיצוב הרופטופ הייתה החיבור המדיטטבי בין השמיים לקו הרקיע של העיר. לא רצינו לאבד את הזהות של תל אביב- עיר גנים ולכן, גם בשחקים, יצרנו את הגן התל אביבי הנותן מרגוע ושקט ומרחיב את הנפש. הנוף עוצר הנשימה של תל אביב הוא הסיפור, היה חשוב לנו לייצר שפה נקיה, מדויקת ואיכותית, שתחמיא ותשתלב בהרמוניה מוחלטת עם הנוף מקומה הגבוהה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרפסת גינדי TLV/יחצ

באמתחת משרד האדריכלים לוין-פקר פרויקטים אדריכלים מובילים רבים, ביניהם תכנון מלון ממילא עם אדריכל פיירו ליסוני, שזכה בפרסים עולמיים על המלון היפה בעולם ובפרס אות העיצוב, תכנון מרכז החתירה על שם דניאל בפארק הירקון - שזכה בפרס רוקח ואות העיצוב, תכנון מלון סופיה בכנרת המשלב עיצוב מודרני עם מבנה היסטורי המשמש לובי ומתחם ספא, שכיכב במגזיני עיצוב עולמיים ותכנון מרכז חדשני לבריאות ונפש (EVERLAB) המשלב טכנולוגיות ומדע.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully