וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית? מלוכה: עם כמה שינויים תוכלו ליצור ארמון קטן בבית

אף אחד מאיתנו לא המלך צ'ארלס או הנסיכה קייט, אבל עם קצת שינויים גם הבית שלכם יכול לקבל קצת טעם מלכותי. הנה כמה הסברים

רב בריח, עיצוב גלית ששון. רגב כלף,
רב בריח, עיצוב גלית ששון/רגב כלף

אמנם אף אחד מאיתנו לא מועמד לרשת את מקומו של המלך צ'ארלס, אבל מי שירצה להכניס קצת אווירה של ארמון בקינגהאם לביתו ובכך להעניק לבית שלו מראה הסגנון מלכותי יוכל לעשות זאת בעזרת פרטי עיצוב בסגנון ובצבע הנכון.

לדברי שרון פרגר לשם, מנהלת קשרי אדריכלים בחברת נירלט: "כדי להפוך את הבית לארמון מלכותי, רווי בעושר הוד והדר, עם הרבה זוהר, צרו לעצמכם סקאלת חומרים עשירה הן מבחינת חומרים והן מבחינת צבעוניות. ריהוט עם בדי ריפוד עשירים ברקמות, מעין גובלנים של פעם, או סאטן איכותי, לצד ספת קטיפה בבורדו, בחום או בירוק עמוק יעניקו את התחושה המלכותית. השתמשו בריהוט בסגנון לואי ה-14 עשיר בפיתוחים מעץ כהה ומבריק או לחילופין עץ צבוע בזהב. ניתן למצוא סגנון שכזה בשווקים ובחנויות רהיטים פרטיות, אך שימו לב כי עבודת הצביעה והריפוד נעשות בצורה מקצועית על מנת שהריהוט יראה איכותי ועשיר. שטיח כבד בצבעוניות עשירה עמוס דוגמאות, תאורת שנדליר עם קריסטלים מנצנצים וגדילי זהב עדינים בשולי הוילונות ישלימו את החלק של הריהוט והסטיילינג".

"הקירות יקבלו עיטור של קרניזים יפים במפגש בין הקיר לתקרה, סביב הדלתות, ומעל הפאנל", ממשיכה פרגר לשם, "מבחינת הקירות, גוונים המתאימים לעיצוב מלכותי הם גווני חום זהוב לכל החלל או קיר מרכזי בירוק כהה. מאוד מתאים לצבוע את הקירות באוניאור של נירלט על-בסיס מים בגוונים המטאלים - זהב, כסף ונחושת. בנוסף, ניתן ליישם על-גבי הקירות ונציאנו - טיח סטוקו המקנה לקיר מראה שיש חלק ויעשיר את המראה המבוקש.הריצוף יכול להיות רצפת שיש בדוגמא עשירה ובברק עז, או לחילופין, ריצפת עץ כהה בגימור של לכה מבריקה במיוחד.כך תוכלו ליצור לעצמכם ארמון פרטי, כיאה למלכים או לפחות ,לכאלה שחשים כך".

עצמל'ה מיטת ילדים דגם נויה וחצי 4,295 שקלים. שחר פליישמן,
עצמל'ה מיטת ילדים דגם נויה וחצי 4,295 שקלים/שחר פליישמן
רב בריח עיצוב אלינה פאינשטיין ויוליה תילמן. עינת דקל,
רב בריח עיצוב אלינה פאינשטיין ויוליה תילמן/עינת דקל
JOYFUL LIFE מעצבת ריקי קורי, באדיבות נירלט. איתי בנית,
JOYFUL LIFE מעצבת ריקי קורי, באדיבות נירלט/איתי בנית
עצמל'ה מיטת יחיד דגם לירון, 3,495 שקלים. ישראל כהן,
עצמל'ה מיטת יחיד דגם לירון, 3,495 שקלים/ישראל כהן
רב בריח דלת דגם ורסאי. יחצ,
רב בריח דלת דגם ורסאי/יחצ

מאיה דונרשטיין יתיר , סמנכ"לית שיווק רב-בריח: "עיצוב בית בסגנון מלכותי משדר יוקרה ומשלב חומרים עשירים ושכבות של מרקמים כבדים המתחברים יחד למראה נוצץ, מלכותי ובוגר. הגוונים הבולטים בסגנון מלכותי הם בעיקר גווני לבן, שמנת ושילוב של זהב, אך ניתן גם לעצב נכון בשילוב הצבע השחור וירוק עמוק. במקביל לתנופה של הסגנון המודרני והתעשייתי רואים גם עלייה בסגנון יותר מפואר ומלכותי ואנחנו נותנים מענה עיצובי לשניהם".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully