וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסטוק חוגגת 17 עם "מבצעים חסרי תקדים"

הרשת הכוללת 40 סניפים בכל רחבי הארץ חוגגת יום הולדת 17, ולמשך שבוע שלם תציע אלפי מבצעים בהנחות גדולות

חנות הסטוק. יחצ,
חנות הסטוק/יחצ

רשת הסטוק חוגגת 17. הסטוק נפתחה בשנת 2006 בתור חנות קטנה עם חזון ענק. עופר ברק המנכ"ל והבעלים של הרשת זיהה כי יש ביקוש לחנות שמוכרת מגוון רחב של מוצרים שמשתנים לפי עונות השנה. "עבדתי בתור מנהל מכירות של חברה גדולה ובפגישות שלי עם הלקוחות הבנתי שלכל תקופה יש את הביקוש שלה.

יש את ראש השנה, את החזרה לבית הספר, את פסח, חורף, קיץ, סתיו, אביב ועוד. מדובר על שוק שנמצא כלל הזמן בתנועה וחייבים תמיד להיות מעודכנים. באותו רגע שאלתי את עצמי למה לא לפתוח מקום שנותן מענה לכל לפי העונות? וככה נפתחה הרשת. תחילה עבדנו בחנות קטנה בירושלים ולאט לאט התרחבנו החוצה לערים גדולות בארץ".

כיום, הרשת מונה 40 סניפים ברחבי הארץ ועד סוף השנה יפתחו 10 סניפים חדשים. לסטוק מותג פרטי בשם Cameo המציע קולקציה חדשה המתחלפת כל חצי שנה ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב . בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעניקו צבע וחמימות לכל חלל בבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה והכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות.

המגוון הרחב מאפשר ליצור טוטאל לוק לחלל באמצעות פריטים בעלי מוטיב עיצובי זהה או לבחור בשיטת ה-mix and match. בנוסף, מציעה הרשת מחלקה שלמה המוקדשת לטבע, במסגרתה מציעה הרשת פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים. לכל זה מתווספות מחלקות ייחודיות בתחום הכושר, בעלי חיים, כלי עבודה וצעצועים.

עופר ברק מנכ"ל רשת הסטוק מסר- "הקמנו את רשת הסטוק לפני 17 שנה וכיום היא פרוסה ב-40 נקודות ברחבי הארץ. בשנתיים האחרונות אנו נמצאים בהתרחבות מסיבית ועד סוף השנה נפתח עוד כ-10 סניפים חדשים. אני מסתכל על הדרך שעשינו במשך השנים ויכול להגיד בפה מלא כי עשינו מהפיכה בתרבות הצריכה של הישראלים. מתחילת הדרך אנו נותנים לצרכן מוצר ברמת פרימיום במחיר ששווה לכל כיס וכך נפעל גם בעתיד.

חגיגות יום ההולדת ימשכו במשך שבוע עם אלפי מבצעים בכל מחלקות הרשת ובמחירים חסרי תקדים.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully