וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנופש שאחרי החופש: כך תהפכו את הבית שלכם לריזורט קטן

חזרתם מחופשה עם טעם של עוד? אין בעיה - יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לקבל את התחושה המפנקת והמשוחררת גם בין ארבעת הקירות שלכם

prat living - ספת חוץ דגם Orlando  להשיג בחנויות ובאתר, החל מ-11,600 שקל. יחצ,
prat living - ספת חוץ דגם Orlando להשיג בחנויות ובאתר, החל מ-11,600 שקל/יחצ

הקיץ כבר כאן, סגרתם חופשה עם הילדים. נסעתם אליה. חזרתם. ונשארתם עם טעם של עוד ועם געגועים עזים לאזורי נופש שטופי ים ושמש מסביב לעולם אז למה שלא תשדרגו את הבית שלכם ותהפכו אותו לכזה שכיף לחזור אליו? מנופש, לחיים האמיתיים -שמרגישים כמו נופש! אספנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים שייתנו לכם ניחוחות של חופשה בביתכם.

שטיח חוץ דגם   - prat living  להשיג בחנויות ובאתר- ספה עם דופן חבלים לחלל חוץ  דגם  track sofa, מחיר החל מ-14600 שקל. יחצ,
שטיח חוץ דגם - prat living להשיג בחנויות ובאתר- ספה עם דופן חבלים לחלל חוץ דגם track sofa, מחיר החל מ-14600 שקל/יחצ

כשאנחנו חושבים על נופש, רובנו מדמיינים תמונה עם 50 גוונים של כחול, עם שמש זורחת וחול חם מתחת לרגליים. משמע - צבעים בהירים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה הזו. תחשבו על לרענן את צבע הקירות בגוונים קלים כמו לבן, בז', וצהוב עדין, או להו סיף פרטי ריהוט בצבעים אלו. בקרו במשתלה הקרובה לביתכם והוסיפו נגיעות ירוק על ידי שימוש בצמחים ושתילים. כל אלה ייצרו אצלכם בבית אווירה רעננה ואקזוטית, עם תחושה של בית מלון באיים הקריביים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גוף תאורה donut.  להשיג בחנויות ואתר prat living. יחצ,
גוף תאורה donut. להשיג בחנויות ואתר prat living/יחצ

מותג הריהוט והעיצוב prat living מציג קולקציית outdoor חדשה בגווני חול שמעניקים תחושה של טבע, כאשר במרכז הקולקציה נושא העמידות שהנו חשוב ומכריע בכל הקשור לריהוט חוץ. בחרו ספות וכורסאות שניתן להסיר את הכיסוי שלהם ולכבס בקלות, כאלו שעמידים בשמש ובתנאי חוץ לאורך זמן, כדוגמת ספה דגם Orlando, ספת לאונג' מודולרית המשלבת עיצוב נקי ופשוט עם פונקציונליות. מערכת "קליק" נוחה וחכמה המאפשרת את חיבור חלקיה השונים של הספה בקלות ועל פי הצרכים שלכם. הרכיבו לכם את הספה בעיצוב המתאים לכם, שלבו יחידות עם ידיות ומשענת לצד יחידות פוף מושב בלבד וצרו לכם את הספה הייחודית שלכם. לסיום אל תוותרו על גופי תאורה ושטיח ליצירת אוירה. בחרו בשטיח דק, קליל, מחומרים טבעיים, בגוונים של אבן ואדמה כדוגמת שטיח sera ,שטיח קלים מזמין בעבודת יד עם פרטים עדינים, פרנזים ודוגמת צלעות עדינה המנוגדת לקצה השטוח הארוג. השטיח ארוג ב-100% PET ממוחזר ועמיד מאוד לפגעי מזג האוויר.

בתי עציץ - highlands החל מ-600 שקל למידה 2442, להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
בתי עציץ - highlands החל מ-600 שקל למידה 2442, להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ

הגישה ההוליסטית רואה את הבית כקונספט שלם של חוויה ותחושה שכל פריט או אלמנט בו משפיעים על התחושה הכוללת בליבו וגופו של האדם. יונת אור בעלת מותג העיצוב "עיונה" ממליצה לייצר פינות הירגעות בבית, פינות כאלה שרק מלהביט בהן הנשימה מתרחבת "שלבו בהן אלמנטים כמו עץ, קש ופרחים מיובשים וכך תוכלו למקסם את הסגנון הקיצי שאנחנו אוהבים לאהוב, ולתת לעצמכם חוויה קיצית לאורך כל עונות השנה.

הקש והעץ המיובשים נותנים מראה טבעי וחמים לבית, ויכולים לשמש בתור קישוטים בחללים שונים - דקורציה על השולחן, מדפים לספרים , כורסת עץ ושטיחונים בגוונים טבעיים יספקו לכם תחושה של עומק וקישור לטבע החיצוני".

צימר בבית, כבר אמרנו?

עיונה - עיצוב פנים רוני טישלר רוזן, להשיג באתר ובחנות. סיון מויאל,
עיונה - עיצוב פנים רוני טישלר רוזן, להשיג באתר ובחנות/סיון מויאל

החופש הגדול מביא איתו הזדמנות מצוינת להשמיש ולשדרג את המרפסת או החצר. צרו לכם אזורי ישיבה בחוץ עם ריהוט נוח כמו כיסא נדנדה, ערסלים, פופים וספות גדולות מרווחות ומפנקות לאירוח ורביצה .

הפינות הללו יכולות לשמש למנוחה, קריאה, או פשוט כמקום להתרפקות והתבודדות בחיק הטבע. אם יש לכם מרפסת עטרו אותה בצמחייה ירוקה כזו שתתן לכם תחושה של חצר אמיתית, שלבו גם צמחים יבשים לחוויה השלמה.

להשיג בחנויות prat living -מזרן Lenya - מזרן יוגה חומרים ממוחזרים כותנה ופשתן 590 שקל, כרית בולסטר מקצועית החל מ-530 שקל, לבני יוגה 330 שקל. יחצ,
להשיג בחנויות prat living -מזרן Lenya - מזרן יוגה חומרים ממוחזרים כותנה ופשתן 590 שקל, כרית בולסטר מקצועית החל מ-530 שקל, לבני יוגה 330 שקל/יחצ

לקראת שהייה ממושכת בבית בזמן החופש הגדול, רצוי לייצר פינות המוגדרות כפינות יצירה לילדים, פינות הירגעות לקריאה משותפת ולצמיחה מחשבתית. בנוסף, ליצירת מרחבי נופש והירגעות חשוב לספק להם זמן לפעילויות גופניות שיעזרו להם להירגע ולהתמקד, וגם לכם כמובן. פעילות שיכולה להיות נהדרת לזמן איכות עם הילדים היא יוגה ילדים. היא מציעה תרגולים פיזיים שמשלבים תנוחות מאתגרות, נשימה ויוצרים איזון ושלווה.

prat living  להשיג בחנויות ובאתר - track sofa מחיר החל מ-14,600 שקל ספה עם דופן חבלים לחלל חוץ. יחצ,
prat living להשיג בחנויות ובאתר - track sofa מחיר החל מ-14,600 שקל ספה עם דופן חבלים לחלל חוץ/יחצ

ערכת היוגה החדשה של prat living תאפשר לכם בדיוק את זה. שלווה רוגע ובסטייל. הרבה סטייל. צבעוניות מדוייקת וחומריות טבעית. מזרן יוגה Lenya עשוי חומרים ממוחזרים: כותנה ופשתן עם ידית נשיאה, בלוק שעם וכריות גליל בולסטר קצף בשני גדלים לבחירה. הערכה כולה מעוצבת בקפידה עם משחק עדין של צבעים ומרקמים.

בואו נסכם שהיינו רוצים לקפוץ מנופש לנופש לאורך כל החופש הגדול, אבל המרחק בין הרצוי למצוי עבה מאוד, עד אז בעזרת שילוב של צבעים נכונים יחד עם חומרי גלם מרעננים, תוכלו לייצר בבית שלכם תחושה של חוף אקזוטי או צימר בהרים, איך שתבחרו.
העיקר שהקיץ הזה - נופשים גם בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully