וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציאת מצרים? יציאת אירופה: הכירו את המגדל החדש שנבנה בחיפה

בימים אלו מסתיימת הבניה של מגדל יציאת אירופה, הפרויקט הראשון בהתחדשות עירונית בקרית שפרינצק בחיפה, המחייה שכונה ותיקה הנמצאת על התפר בין רכס הכרמל לחוף הים. המגדל בן 22 קומות, מחולק ל-6 עמודות אשר כל עמודה מסתיימת בדופלקס

מגדל יציאת אירופה. בר לוי אדריכלים,
מגדל יציאת אירופה/בר לוי אדריכלים

בימים אלו מסתיימת הבניה של מגדל יציאת אירופה, הפרויקט הראשון בהתחדשות עירונית בקרית שפרינצק בחיפה, המחייה שכונה ותיקה הנמצאת על התפר בין רכס הכרמל לחוף הים. המגדל בן 22 קומות, מחולק ל-6 עמודות אשר כל עמודה מסתיימת בדופלקס. בכל קומה שש יחידות דיור, סה"כ מונה הבניין 126 יחידות דיור, על פני 23,500 מ"ר בנוי.

ענת לוי, שותפה במשרד האדריכלים בר לוי אדריכלים: "בתכנון המגדל שילבנו בין בנייה סטנדרטית (ברנוביץ') לבין שימוש בפרטים יוצאים דופן. התוצאה היא תבניות היוצרות פתחים לאורך חזיתות הבניין, במארג דמוי משרבייה. הודות למבנה הטופוגרפי של המגרש, הנוף לים ולרכס הכרמל המיוער נגלה גם מהקומות התחתונות של המגדל. מסת המגדל חולקה לגושים נפרדים על מנת לאפשר את מרב כיווני האוויר ופרטיות לדירות, ולצורך שבירת קו החזית המאסיבי של המבנה".

מגדל יציאת אירופה. בר לוי אדריכלים,
מגדל יציאת אירופה/בר לוי אדריכלים
מגדל יציאת אירופה. בר לוי אדריכלים,
מגדל יציאת אירופה/בר לוי אדריכלים

בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים הוקם לפני כארבעה עשורים על ידי אדריכל עדן בר, ומאז ביסס מעמדו כאחד המשרדים הבולטים והמובילים בישראל. המשרד מעניק מעטפת שירותים תחת קורת גג אחת: תכנון אדריכלי, תכנון עירוני ותכנון אזורי-מתארי. בר לוי מנוהל על ידי ענת לוי - שותפה ובעלים, ועל ידי עדן בר, מנכ"ל, שותף ובעלים. במשרד מועסקים כ-90 אדריכליות ואדריכלים בשלוש מחלקות: מחלקת אדריכלות, בראשותו של אפי אלי; מחלקת תכנון עירוני, בראשותו של ראם מאיר, שותף; ומחלקת תכנון אזורי-מתארי, בראשותו של עידו שניצר, שותף. המשרד אחראי לתכנונם והקמתם של פרויקטים מהמורכבים והייחודיים בנוף הישראלי: מגדלי משרדים, שכונות מגורים, מתחמים גדולים של תעסוקה ומשרדים, מתחמי מסחר ולוגיסטיקה מתקדמים, מבני ציבור, תוכניות מקיפות לתכנון עירוני והתחדשות עירונית ותוכניות מתאר כוללניות במגזר העירוני והכפרי. בתחום האדריכלי, המשרד מעניק מענה מקיף: החל מתכנון ופרוגרמה, דרך התנהלות מול מוסדות התכנון ועד למסירת המפתחות לפרויקט.

  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully