וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של מאות אלפי שקלים: Food appeal פותחת חנות בראש העין

הרשת שבבעלותה 27 חנויות ברחבי הארץ ממשיכה להתרחב: אייל שרון מנכ"ל ובעלי הרשת: "בהמשך להתרחבות המסיבית שביצענו בחודשים האחרונים אנו מגיעים גם לראש העין - עיר אשר מתפתחת בקצב מהיר ובעלת פוטנציאל צרכני גדול"

פוד אפיל ראש העין. יחצ,
פוד אפיל ראש העין/יחצ

יצרנית כלי הבישול פוד אפיל (Food appeal)מודיעה על התרחבות נוספת ופתיחת חנות בקניון שפיר סנטר בשכונת פסגות אפק החדשה בראש העין. החנות החדשה מצטרפת לסניפים הרבים שנפתחו בחודשים האחרונים בערים עכו, מודיעין, נוף הגליל, רחובות, קריית אתא, כפר יונה ועוד. שטח החנות החדשה הוא כ-100 מ"ר וההשקעה בה עומדת על כ-400 אלף שקל. כיום, מונה הרשת 27 חנויות בפריסה ארצית ומתמחה בייבוא ושיווק אביזרי בישול למטבח המקצועי והפרטי. מהרשת מציינים כי עד סוף 2023 יפתחו סניפים נוספים וב-2024 תכפיל הרשת את גודלה.

פוד אפיל (Food appeal) ממובילות השוק בישראל, מתמחה בעיצוב, יבוא ושיווק סדרות ייחודיות ואיכותיות של כלי בישול בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. המוצרים משווקים במאות נקודות מכירה, חנויות מתמחות ומקצועיות, ועדי עובדים, מועדוני צרכנות ואתרי סחר שונים, לצד חנויות רשת הנושאות את שם המותג. כמו כן, החברה מפעילה אתר אינטרנט עצמאי הנחשב לגדול בתחומו. בין המוצרים הבולטים והמובילים ביותר של הרשת ניתן למצוא סירים, מחבתות, מערכות סכום, פריטי אחסון וארגון, כלי הגשה, ומארזים שונים ועוד.

במהלך השנים האחרונות, השקיעה החברה משאבים רבים, כספיים ועיצוביים, בכדי לבדל עצמה ולהציע ללקוחות תשוקה גסטרונומית, תוכן עם ערך מוסף וכמובן מוצרים באיכות מעולה, שנוצרו מחדשנות, תשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים, המבטאים את החזון של Food Appeal: לעורר השראה ויצירתיות בקרב לקוחותיה, לעודד אותם לאמץ אורח חיים בריא (גם בבחירת כלי המטבח) ולהכניס שמחה וחדוות יצירה דרך חווית בישול במגוון רחב של כלים מתקדמים, העונה על כל צרכי המטבח.

אייל שרון מנכ"ל ובעלים של פוד-אפיל מסר: "אנו נמצאים בתקופה נהדרת בה הרשת נמצאת בצמיחה מסיבית ומתרחבת לכל הארץ. כיום, פוד-אפיל היא רשת מוצרי בישול וכלי מטבח המובילה בישראל והפריטים שלנו נמצאים כמעט בכל בית. הצמיחה של הרשת נותנת לנו את האפשרות להגיע למקומות חדשים שבעבר לא יכולנו להגיע אליהם ואני שמח להפיץ את בשורת הרשת והמוצרים האיכותיים גם לערים חדשות".

לאחרונה, לאומי פרטנרס (זרוע ההשקעות של בנק לאומי) השקיעה בפוד-אפיל 50 מיליון שקל. המהלך יוביל להתרחבות החברה בארץ, יציאה למדינות אירופה וכן מיזוגים ורכישות של חברות קטנות בתחומים דומים.

  • עוד באותו נושא:
  • חנויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully