וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים שחורות בקטע טוב: כך השחור הפך לצבע אופטימי בבית

צבעים בהירים? בשנים האחרונות הישראלים מכניסים הביתה צבעים כהים ואפלים. כך תכניסו את הצבע השחור הביתה עם חיוך

חדר שינה שחור. בועז לביא ויונתן בלום לטמבור,
חדר שינה שחור. זה ממש לא מפחיד/בועז לביא ויונתן בלום לטמבור

התפיסה הרווחת, לפיה הישראלים מעדיפים בבתים שלהם פלטה של צבעים בהירים, השתנתה בשנים האחרונות. ישראלים רבים הפכו לחובבי עיצוב שיוצאים מהקופסא ומוכנים להכניס לבית שלהם גוונים צבעוניים יותר, אפילו כהים ואפלים. אחד הצבעים שתפס מקום נכבד בעיצוב הבית הישראלי הוא השחור. הצבע האפל בא לידי ביטוי לא רק בקיר שחור אחד, אלא באבזור, ריהוט בחללים שונים כמו מטבח שחור המלווה במכשירי חשמל כהים.

"היתרון הגדול של שחור בעיצוב הוא היכולת שלו לטשטש גבולות ולגרום לנו לתחושה שהחלל גדול יותר. כן כן. שחור לא מקטין את החלל אלא דווקא מגדיל אותו (דמיינו לרגע שמיים חשוכים - זה מרגיש פתוח ורחב או סגור ומצומצם?). שילוב של שחור בברק מט או משי יחזיר את האור שבחדר ויגרום לנו לתחושה שהחלל עוד יותר גדול", כך אדריכלית ניבה יחיאב אלון, מנהלת אסטרטגיית מוצרים בטמבור.

"בגלל הקונטרסט החזק שלו מול מרבית הצבעים האחרים, שחור הוא הגוון הטוב ביותר ליצור אפקט של מסתורין, עוצמה ודרמה. שמתם לב שבתפאורה של תיאטרון הרקע תמיד בשחור? זה בגלל שהוא מטשטש גבולות אבל גם מדגיש את כל מה שנמצא בסמוך לו. שילוב של גוונים חמים (אדומים, צהובים, זהובים) עם שחור יהיה שילוב עוצמתי של רגש ואימפקט מיידי, ואילו שילוב של גוונים קרים (כחולים, סגולים, כסופים) עם שחור יהיה שילוב יותר רגוע ושכלתני", מוסיפה ניבה יחיאב אלון.

אז איך משלבים את הגוון השחור, בלי להפוך את הבית ללוקיישן מתוך הסדרה "אימה אמריקאית"? אספנו כמה רעיונות.

מקרר שחור

מקרר 4 דלתות עיצוב בשחור. Beko,
מקרר 4 דלתות עיצוב בשחור/Beko

המקרר השחור מתכתב באופן מושלם במטבח שמעוצב כולו על טהרת השחור ולא רק. מעצבי פנים והום סטיילינג רבים ממליצים לשלב מקרר שחור בתוך מטבח לבן, כדי לשבור את נוכחותו השקטה של הצבע הבהיר ולהדגיש בגוון דרמטי יותר את החלל.

פלטת הצבעים שהופכת למגוונת יותר מדגם לדגם, מאפשרת לנו להיות נועזים יותר ולצאת מאזור הנוחות של הצבעים השמרניים: לבן, שמנת וכסוף. על פי ,Beko מותג מכשירי השמל לבית, קיימת בשנים האחרונות בישראל מגמה מובהקת של העדפת מקררים שחורים. הצרכנים הישראלים שהעדיפו במשך שנים מקררים לבנים, רוכשים יותר ויותר מקררים שחורים והערכה היא, שבשנים הבאות תתרחש עלייה נוספת במכירות.

"אם בעבר הצרכנים הישראלים חששו מלאבזר את המטבח במכשירי חשמל בצבע שחור מט, בשנים האחרונות אפשר להבחין בעלייה בביקושים. מטבח בגווני שחור ואפור הפך לטרנדי בבתים רבים ומקרר שחור ואפילו מדיח שחור הם היום חלק בלתי נפרד מהעיצוב השחור העכשווי", כך גיהן יאשין, מנכ"ל Beko ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תנור בילט אין

תנור גרונדיג. יחצ,
תנור גרונדיג/יחצ

תנור בילט-אין בצבע שחור שמשתלב בהתאמה מושלמת לחיפויי ארונות המטבח משדר אווירה קלאסית, אלגנטית ויוקרתית למטבח מעוצב. מותג מוצרי החשמל גרונדיג (Grundig) שחזר השנה לישראל מציג חדשנות מוצרית וטכנולוגית מתקדמת:

תנורי אפייה אינטגרליים, עם טכנולוגיית Hot Aero Pro החדשה לפיזור חום אחיד בתנור מה שעוזר למנוע קצוות "שרופים" בתוצרי האפייה ובכך גם למנוע בזבוז מיוצר של מזון. סדרת התנורים החדשה של גרונדיג מציעה בנוסף משטח גריל מוגדל, הפעלה דיגיטלית, קישוריות WiFi, דלת קרה עם זכוכיות ניתנות לפירוק ומדפי רשת טלסקופיים.

מדפסת HP SMART TANK 615 WIRELESS ALL-IN-ONE

מדפסת שחורה. יחצ,
מדפסת שחורה/יחצ

כל בית צריך מדפסת. המדפסת החכמה של חברת HP מגיעה ללא מחסניות ומספקת איכות ללא פשרות ואספקת דיו של עד 3 שנים (כלול באריזה) עם מיכלי דיו משולבים וחיישן דיו אוטומטי, מערכת קומפקטית למילוי דיו ללא נזילות, המאפשרת ניהול דיו פשוט.

למדפסת חיבורים מהירים יותר עם פס כפול של Wi-Fi, הדפסה ניידת קלה ממכשירים ניידים עם אפליקציית ההדפסה הניידת הטובה מסוגה - HP Smart.‏ איכות הדפסה/רזולוציה צבע של 4800×1200 dpi ומהירויות הדפסה גבוהות של עד 38% מהר יותר בהשוואה לגרסה קודמת של HP Smart Tank. המדפסת מתוכננת להדפסה בכמויות גדולות של עד 18,000 עמודים בשחור, או עד 8,000 עמודים בצבע.

שואבי אבק של שיאומי

Mi Robot Vacuum Mop 2 Ultra. שיאומי,
Mi Robot Vacuum Mop 2 Ultra/שיאומי

שואבי האבק הפכו לפריט בסיסי כמעט בכל בית, כך שאם בחרנו לתת בתוך הבית אלמנטים בצבע השחור, למה שלא נרתום גם את השואב שלנו למשימה? סדרת ה- Mi Robot Vacuum Mop 2 היא אחת מהפיתוחים הבולטים והמתקדמים ביותר שהגיענו אלינו ע"י היבואנית הרשמית- קבוצת המילטון. הודות לטכנולוגיה חדשה המעניקה עוצמות שאיבה משופרות, תכנון מסלול חכם, פעולה משולבת של שאיבה ושטיפה, שליטה באמצעות אפליקציה והפעלה קולית, סוללות משודרגות ומערך חיישנים משופרים המעניקים איכות ניקיון עוצמתית ויסודית.

דגם האולטרה הוא הדגם היוקרתי של הסדרה החדשה והוא משלב טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חיבור לעמדת ריקון אוטומטית לשואב, הנרכשת בנפרד, כך שניתן להשתמש בשואב עד 10 מחזורי ניקיון ללא צורך בריקון המיכל.

ה- Mop 2 Ultra, הוא השואב הראשון של שיאומי שמשלב את הטכנולוגיה הזאת, שהופכת את החיים לקלים ונוחים יותר. השואב מאובזר בחיישן מרחק לייזר LDS משופר לסריקה מרחבית וחיישן אופטי 3D Tof המבצע סריקה חזותית של שטח רצפת החדר בעת העבודה, על מנת לאתר חפצים, צעצועים, כבלים וכדומה העשויים להפריע למסלול הניקוי של השואב. נתוני החיישן האופטי משתלבים בטכנולוגיה נוספת, Cross-S, המאפשרת לשואב הרובוטי לבצע התאמות מהירות במסלול הניקוי בכדי להתחמק מכשולים ולהימנע מהתנגשות בחפצים.

השואב בעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד, מגיע עם מנוע יפני מתוצרת NIDEC המאפשר עוצמת יניקת אוויר של עד 4000Pa לתוצאות אפקטיביות גם על גבי שטיחים דקים. לשואב סוללה בקיבולת של 5200mAh, המאפשרת לשואב לעבוד עד 120 דקות ולכסות שטח נרחב של עד 240 מ"ר ללא צורך בטעינה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully