וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רק לשמור על הטבע, גם להחזיר לטבע"

יו"ר קליל צורי דבוש אמר את הדברים בקונגרס הבינלאומי הרביעי של אגודת חובבי הפרפרים בישראל, שהתקיים במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב: "להיות גאים במעשינו"

צורי דבוש, יו"ר קליל. מורג ביטן,
צורי דבוש, יו"ר קליל/מורג ביטן

הקונגרס הבינלאומי הרביעי של אגודת חובבי הפרפרים בישראל התקיים במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב. בקונגרס דנו בתרומתם של הבריטים לחקר פרפרי ישראל, ובמסגרת הקונגרס הרצו מומחים מהארץ ומהעולם על גילויים חדשים בעולם הפרפרים. בקונגרס הרצה גם צורי דבוש יו"ר "קליל"' שיזם הקמת את פארק הפרפרים האקולוגי הראשון מסוגו בישראל ובעולם במתחם הצמוד למפעל בכרמיאל.

פארק הפרפרים משתרע על שטח של כ-15 דונם בהקמתו השקיעו כ-3 מיליון שקל, והוא כולל למעלה מ-50 סוגי שיחים, צמחים, פרחי בר, צמחי תבלין המותאמים לצרכי הפרפרים כדי לשהות ולהתרבות בפארק, מפלי מים, אגמי מים, מצפה תת קרקעי באזור הפארק (בקעת כרמיאל) נמצאים כ- 42 מיני פרפרים , ולשאלה למה פארק הפרפרים "בקליל" כי הסמל המסחרי של קליל הוא פרפר.

צורי דבוש, יו"ר קליל: " לאחר תכנון מדוקדק, שהחל ב-2013, הקמת פארק הפרפרים היא הגשמת חזון שמתחבר ליעוד של קליל לגרום לסביבותינו לחייך ולהיות גאים במעשינו, ומביא לידי ביטוי את מחויבותנו לא רק לשמור על הטבע אלא להחזיר לטבע".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully