וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

הנחה על מקררים של הייסנס, טוחן אשפה במבצע, סלסלות מעוצבות, מזוודות ועוד. זה היה שבוע גדוש, ואנחנו כאן כדי להביא לכם את כל הטוב הזה

מקרר הייסנס. יחצ,
מקרר הייסנס/יחצ

קבוצת ח.י. המשווקת את מקררי מותג הייסנס יוצאת במבצע מפנק במסגרתו רוכשים ממגוון המקררים שבמבצע ומקבלים תווי שי בשווי 1,000 שקל לרכישה ברשת גולף.

דגמי המקררים המשתתפים במבצע

  • מקרר הייסנס 4 דלתות דגם RQ681WG בגימור זכוכית לבנה, המשלב נפח גדול ופונקציונליות גבוהה כגון תא מודולרי המאפשר לשלוט בעוצמת הקירור. מחיר 6490 שקל
  • מקרר DIAMOND דגם RQ82WGKI, מקרר 4 דלתות עם יצרן קרח אוטומטי פנימי. בגימור נירוסטה/ זכוכית לבנה בעל נפח עצום, עיצוב נקי ויפה , טכנולוגיה מתקדמת לשמירה על טריות המזון. מחיר 7,490 שקל.
  • מקרר DIAMOND דגם RQ82SKI, מקרר 4 דלתות עם יצרן קרח אוטומטי פנימי. בגימור נירוסטה/ זכוכית לבנה בעל נפח עצום, עיצוב נקי ויפה , טכנולוגיה מתקדמת לשמירה על טריות המזון. מחיר 6,990 שקל.
יפית לוי אטיאס עם פנינה רוזנבלום. יחצ,
יפית לוי אטיאס עם פנינה רוזנבלום/יחצ

יפית לוי-אטיאס, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, ופנינה רוזנבלום השיקו בימים אלו סדרת מוצרים במותג הפרטי של הרשת ובלעדית לרשת "רמי לוי שיווק השקמה", הכוללת חומרי ניקוי וכביסה המבוססים על הבישום האייקוני של קרם הגוף של פנינה רוזנבלום שהושק לפני כ-35 שנים ומוביל את טבלת המכירות של קטגוריה.

סדרת המוצרים של פנינה רוזנבלום שתשווק בלעדית ברשת רמי לוי כוללת: נוזל כלים, מבשם בדים וחדרים, מרכך כביסה, נוזל כניסה, ונוזל רצפות.

ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" משווקים כיום כ-4,500 מוצרים במותג הפרטי בכל הקטגוריות, שמחירם זול יותר בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים ואיכותם פעמים רבות אף טובה יותר מהמותגים המוכרים.

מבשם אוויר פצ'ולי וניל. יחצ,
מבשם אוויר פצ'ולי וניל/יחצ

לבנדר קוסמטיקה טבעית מציגה: מבשם אויר טבעי פצ'ולי וניל - מפיץ ריח מקלות עם תערובת המכילה שמנים אתריים 100% טבעית לבישום עדין, לטיהור וריענון האוויר והאווירה, בניחוח שמנים ארומטיים טהורים.

מחפשים מפיץ ריח עדין שלא יהפוך את כל החדר לשדה קרב לאף ולנשימה? מצאתם. אל תתנו לעדינות שלו לבלבל אתכם - מבשם האוויר הטבעי והייחודי שרקחנו לכם ירענן את החדר וישאיר ריח נעים ועדין בחדר לשבועות וכל זאת ללא תוספי ריח סינטטיים אלא רק שמנים אתריים טבעיים.

במה המבשם שונה ממבשמים אחרים?

  • תחליף עדין וטבעי לכל מבשמי האוויר הסינטטיים בשירותים.
  • תערובת טהורה של שמנים אתרים מעולים עם אלכוהול צמחי נקי.
  • מוצר נקי -ללא חומרים משמרים ושאר כימיקלים וללא חומרי ריח סינטטיים רק שמנים אתריים טהורים.
  • מוצר טרי - בלבנדר קוסמטיקה טבעית מייצרים את המוצרים שלנו בכמויות קטנות, נותנים להן תוקף של 18 חודש מיום הייצור ודואגים להביא את המוצרים כמה שיותר מהר אליכם על מנת שתהנו ממוצרים טריים ומעולים.
  • כל המוצרים ללא אריזה חיצונית נוספות (קופסא) וכל האריזות הם אריזות זכוכית או פלסטיק העובר מיחזור בקלות - עושים הכל על מנת להקטין למינימום את ההשפעה על הסביבה
מקרר 90 ליטר של סיריוס. יחצ,
מקרר 90 ליטר של סיריוס/יחצ

Sirius Living, מותג הלייף סטייל לבית ולחוץ מבית היבואנית סיריוס אלקטרוניקה, מציג מקרר חדש וחדשני בנפח 90 ליטר עם מקפיא עליון, המשתמש בטכנולוגיית קירור שקטה במיוחד ועם עיצוב רטרו נוסטלגי שמשדרג כל חלל.

המקרר החדש מבית המותג בעל תא קירור בנפח 54 ליטר עם מדפים רחבים נשלפים המאפשרים את שטח האחסון הרצוי בכל קומה. תא ההקפאה העליון מגיע עד לטמפרטורה של מינוס 18 מעלות הינו בנפח 26 ליטר וברוחב מלא. בצדי דלתות המקרר והמקפיא מדפי אחסנה רחבים הנשלפים לצורך ניקוי מהיר ונוח. כמו כן, כולל מגירה תחתונה ייעודית לאחסונם של ירקות ופירות. המקרר בעל מדחס De Frost בעוצמה של 41 דציבל, איכותי ושקט בטכנולוגיית Ultra Quiet, המספק קירור מהיר וביצועים אולטימטיביים לשימוש לאורך שנים ארוכות. כמו כן, עומד בתקן בטיחותי ישראלי CLASS T המתאים לאקלים ישראלי ובעל תקן LFGB אירופאי המאשר כי בנוי מחומרים בטוחים למגע עם מזון. המקרר מכיל גז ידידותי לסביבה HCFC FREE, חסכוני בצריכת אנרגיה עם אפשרות לכיוון טמפרטורה ובקר טמפרטורה מובנה. דלת המקרר בעיצוב רטרו יוקרתי עם נעילת וואקום. גב המקרר שטוח וחסכוני במקום והוא בעל רגליות מתכוונות ליציבות מקסימלית. בעוד שהמקרר זמין בצבע שחור, צבע הדלת הפנימית ושטחו הפנימי בצבע לבן וכולל תאורת LED. המחיר: 1,890 שקלים.

טוחן אשפה אלחוטי מבית הומקס, 990 שקל במקום 1,790 שקל, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il. יחצ,
טוחן אשפה אלחוטי מבית הומקס, 990 שקל במקום 1,790 שקל, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il/יחצ

המותג האמריקאי HOMEX המתמחה במוצרי חשמל ביתיים ברמת פרימיום, המוצעים במחירים נגישים ומיובא ארצה בלעדית על ידי חברת סיריוס אלקטרוניקה, מציג טוחן אשפה בייתי עוצמתי, בעל מנוע עוצמתי, פעולת גריסה שקטה ומתג הפעלה אלחוטי.

טוחן אשפה הוא מכשיר חשמלי המכיל סכין טחינה חזקה, מתחבר לצנרת של הכיור במטבח ומאפשר לשפוך ולרוקן אליו את כל שאריות האוכל ישירות אל פתח הניקוז בכיור. בפעולתו טוחן האשפה טוחן היטב את השאריות והן מועברות מהצנרת ישירות אל הביוב וכך בצורה טבעית לאדמה. הוא מהווה פתרון אקולוגי שמאפשר מניעה של ריחות לא נעימים במטבח ואת פינוי הפסולת בצורה טבעית אל האדמה, מה שחוסך בשימוש בשקיות ניילון, את פעולת פינוי האשפה עצמה ואפילו מדשנת את האדמה. טוחן האשפה מבית המותג פועל על ידי מנוע AC מתקדם ללא פחמים ושאינו דורש טיפול. הוא היחיד בישראל בעל שלט אלחוטי להפעלתו, שאינו מצריך קדיחה בשיש או כל שטיחה אחרת לחיבור מפסק הפנאומטי. הוא בעל פעולה שקטה במיוחד הודות למעטפת אקוסטית משופרת שמבודדת 60% מרעש הטחינה. לטוחן מנוע אינדוקציה עוצמתי של 1 כוח סוס המפיק 2800 סל"ד עשוי נירוסטה, המספק מהירות גריסה גבוהה במיוחד של 5.5 קילוגרם לדקה ותא הטחינה גדול מהרגיל בנפח 1500 מ"ל. מבחינת הגנה וביטחון בשימוש, יש בו מפסק אוטומטי להגנת המנוע מפני עומס יתר, כמו גם מתג ביטחון והפעלה מחדש במקרה של הקפצת עומס יתר. לטוחן שלוש שנים אחריות על המנוע. הטוחן מוצע כעת במחיר מבצע: 990 שקלים במקום 1,790 שקלים. בתוקף עד ה- 30.6.

המבריקן של טירולר. יחצ,
המבריקן של טירולר/יחצ

מבריקן- מגב הפלא להברקת רצפות

המבריקן של חברת טירולר הוא פטנט עשוי סיליקון אשר מתגמש ומנקה פנלים, פינות ומסביב לרהיטים באופן מושלם בזכות המסגרת הדקה והגישה בעלת הראש המסתובב 360 מעלות.

המבריקן של טירולר מבריק לא רק את הרצפה אלא מבריק גם מבחינת הביצועיים. בזכות הקלילות והגמישות שלו הוא מצליח להגיע גם לפינות הכי מרוחקות ולנקות בתנועה אחת גם את הפאנלים. בין אם תכננתם להשתמש בו ביום-יום לניקוי נקודתי או לפרויקט מאסיבי במיוחד, המבריקן של טירולר מפגין עמידות מיוחדת ומייעל את העבודה.

המבריקן מגיע עם מטלית מיקרופייבר איכותית מבית טירולר אשר ארוגה מבד מיקרופייבר ברמת גימור הגבוהה ביותר ובעלת צפיפות בד של 0.2 דייניר. המטלית מתאימה לניקוי רטוב או יבש, מקרצפת ומנקה ביעילות את הלכלוך - גם הקשה ביותר. בסיום השימוש ניתן לכבס במכונת כביסה (עד 300 פעמים).

הפריט מתאים לכל סוגי המשטחים כמו רצפת עץ, פרקטים, אבן, מרצפות ואפילו בטון. מגיע עם מקל נירוסטה טלסקופי אל -חלד, ארוך במיוחד, צבוע בצבע אפוקסי לעמידות מירבית ומתארך עד 150 ס"מ.

מחיר- 129.99 שקל, להשיג באתר החברהוכן בחנויות נבחרות.

סט 3 קופסאות אחסון מעשב ים - 112.99 שקל במקום  189.90 שקל. Castro Home,
סט 3 קופסאות אחסון מעשב ים - 112.99 שקל במקום 189.90 שקל/Castro Home

CASTRO HOME מציעה פתרון עיצובי ויפה ליצירת סדר בחללי הבית: סט של שלוש קופסאות אחסון העשויות 100% עשב ים עם מכסים תואמים. ניתן לאחסן בקופסאות מגבות, פריטי הלבשה, חפצי נוי ועוד.

גודל הקופסאות:

  • גדולה: אורך 32 ס"מ, רוחב 22 ס"מ גובה 15 ס"מ
  • בינונית: אורך 29 ס"מ, רוחב 19 ס"מ, גובה 13 ס"צ
  • קטנה: אורך 26 ס"מ, רוחב 16 ס"מ, גובה 10 ס"מ
  • מחיר: 112.99 שקל במקום 189.90 שקל, להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובאתר: www.castro.co.il
קערות נירוסטה של OPA. יחצ,
קערות נירוסטה של OPA/יחצ

חברת OPA מפינלנד הוקמה לפני כ-100 שנים (1926) , מפתחת ומייצרת מוצרי איכות למטבח, בדגש על מוצרי נירוסטה ופלדה יצוקה. מוצרי החברה מוכרים ונפוצים כמעט בכל בית ברחבי ארצות סקנדינביה.

קערות Arki עשויות נירוסטה איכותית עם תחתית סיליקון למניעת החלקה, עם ידית אחיזה נוחה ופתח למזיגה. הקערה נוחה מאוד לעבודה במטבח, ערבוב של אוכל, הגשה לשולחן ואפילו אחסנה של אוכל במקרר - הודות למכסה עם הסיליקון התואם שאוטם את הקערה בצורה מיטבית.

הקערה קיימת בשלושה גדלים : 1.5, 3 ו-5 ליטר (225 שקל , 275 שקל ו-330 שקל בהתאמה, כשכרגע מבצע השקה של 25% הנחה על כל המוצרים). כל הסט נמכר ב-599 שקל במקום 830 שקל.

ניתן לרכישה באתר היבואן : www.welldan.net או בטלפון 074-7100015

פורס גבינות ונקניקים. בועז לביא,
פורס גבינות ונקניקים/בועז לביא

פורס גבינות קשות, נקניקים ולחמים DELI SLICER מבית פודאפיל. המכשיר הוא ידני רב תכליתי לפריסת מזון DELI SLICER המותאם עבור חיתוך בשרים, גבינה, לחם, פירות וירקות.

המכשיר מגיע עם מגן ידיים, מגש הזנה המתנייע בקלות רבה, בסיס נצמד ליציבות מוחלטת בעת החיתוך, להב משונן 17 ס"מ עשוי פלדת אל חלד. ניתן להתאים את עובי הפריסה בין 0-26 מ"מ לפריסה חלקה ומושלמת. הפורס קל לאחסון.

מחיר 225 שקל, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר

מזוודות אמריקן טוריסטר. יחצ,
מזוודות אמריקן טוריסטר/יחצ

לקראת עונת הנסיעות, חברת 'אמריקן טוריסטר' מבית סמסונייט, משיקה קולקציית מזוודות אולטימטיבית, לקיץ 2023 . הקולקציה החדשה מתאפיינת במזוודות במראה צעיר, צבעוני, מרהיב וססגוני, וכוללת מזוודות קלות, נוחות, ויפות, במחירים נוחים. הקולקציה לקיץ הנוכחי כוללת צבעים אופנתיים שהושקו השנה: טורקיז, סגול לבנדר, ירוק ליים, צהוב, כתום, ורוד פוקסיה, ירוק מרווה, כחול דנים, לצד הצבעים הבסיסים של מזוודות בשחור, כחול, אדום.

המזוודות מושלמות עבור מטיילים וקהל הנוסעים, המעוניינים במזוודה ייחודית שרוצים להוסיף לחוויית הנסיעה ססגוניות, כמו כן אלו הן מזוודות קלות לזיהוי בזכות מגוון העיצובים והצבעים הזמינים.

בקולקציות - סדרת המזוודות הקשיחות החדשה לשנת 2023 - AEROSTEP, לצד הסדרה המפורסמת של אמריקן טוריסטר - SOUNDBOX , שזכתה לא מכבר בפרס העיצוב היוקרתי REDDOT ולצד סדרת המזוודות הקשיחות AIRCONIC, המשווקת בהצלחה רבה מזה מספר שנים. כל דגם בקולקציות המזוודות הללו מעוצב עם תשומת לב חסרת תקדים של החברה לפרטים הקטנים ביותר יחד עם מחויבות לאיכות. עובדה זו מבטיחה שלקוחות המותג יוכלו לנסוע בהנאה רבה וכמובן - בסטייל.

המזוודות בסדרות קשיחות אלו עשויות חומר חזק מיוחד ויחד עם זאת גמיש מאוד - פולפרורפילן. המזוודות בדגמים אלה עם הרחבה לנפחים גדולים במיוחד בהתאם למידה, ושלוש שנות אחריות בינלאומיות מטעם היצרן.

טווחי מחירים לצרכן: החל ממזוודות טרולי עליה למטוס 635 שקל (המתאימות לכל סוגי הטיסות כולל טיסות ה- LOW COST ) עד למזוודות גדולות - 880 שקל, (המתאימות לטיולי משפחות). ניתן להשיג: ברשת חנויות סמסונייט בקניון עזריאלי בת"א ובחנות סמסונייט בגרנד קניון בחיפה, בחנות אלטר תיקים ומזוודות, רשת תיק-התיקים ורשת ארנקי-שולה.

כרית סוויס סיסטם. יחצ,
כרית סוויס סיסטם/יחצ

כרית smartgel ברשת סוויס סיסטם - כרית דו צדדית, צד חורף צד קיץ, צד הקיץ כולל ג'ל ייחודי אשר הודות לתכונות האלסטיות שלו וצפיפותו הגבוהה, SMARTGEL® יכול לשנות את צורתו, בתלת ממד, להעמיד את ההתנגדות הנכונה ולספק את התמיכה הטובה ביותר במהלך השינה.

הודות למשקל הסגולי הגבוה שלו (כמעט זהה למים), SMARTGEL® מפזר את לחץ הראש בצורה שווה ככל האפשר ומסייע לזרימת הדם. הודות לצפיפותו הגבוהה מאוד (1000 ק"ג/מ"ק) SMARTGEL® סופג את הלחות או הזיעה ומתרגם אותה לקירור, צד החורף כולל את החומר הויסקו אלסטי בהזרקה המקבל ויוצק את תבנית הראש עם מינימום התנגדות. בזכות החומר העשוי ממולקולות סגורות אוגרת הכרית את חום הגוף ושומרת על טמפרטורת החום של החומר ב-37 מעלות.

מחיר: 400 שקל, להשיג באתר החברה.

באנדל אירוח אקולוגי מתכלה מבית המותג הוסטס, 89.90 שקל במקום 130.60שקל, להשיג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il. אפרת אשל,
באנדל אירוח אקולוגי מתכלה מבית המותג הוסטס, 89.90 שקל במקום 130.60שקל, להשיג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il/אפרת אשל

מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה מציג חבילת אירוח חדשה המיועדת לכל מי שאוהב לארח ואכפת לו מאיכות הסביבה, המכילה שלל מוצרי אירוח חד פעמיים מתכלים ולא מזהמים.

כישראלים אנו אוהבים לארח, אך בדרך כלל בסיומה של הארוחה אנו נשארים עם כמויות רבות של כלים לשטיפה או באם השתמשנו בכלים חד פעמיים מפלסטיק, הרי שחסכנו עבודה אך זיהמנו את הסביבה. כעת מציעה החברה באנדל אירוח חדש ומשתלם בהנחה גדולה, המכיל מגוון מוצרי אירוח חד פעמיים, אקולוגיים ומתכלים. החבילה כוללת 25 צלחות עגולות ו- 25 צלחות אובליות גדולות, שתיהן בקוטר 26 ס"מ, 25 צלחות קטנות בקוטר 17 ס"מ ו- 25 מרקיות בקוטר 16 ס"מ. כולן עשויות קנה סוכר טבעי, חזקות ועבות במיוחד. עוד בחבילה, סכו"ם מתכלה ואקולוגי הכולל 25 יחידות של כפיות, 25 כפות, 25 סכינים ו-25 מזלגות. בנוסף, קופסא של 50 יחידות קשיות נייר אקולוגיות מתקפלות ו-20 יחידות מפיות נייר מעוצבות. החבילה כולה מוצעת כבאנדל משתלם במחיר הזול במעל ל-30% ממחירי הפריטים בנפרד. המחיר לחבילה כולה: 89.90 שקלים במקום 130.60 שקלים.

מדיח כלים של BEKO. יחצ,
מדיח כלים של BEKO/יחצ

המותג האירופאי למכשירי חשמל Beko משיק מדיח כלים חדש בעיצוב שחור המעניק לחלל המטבח קו מודרני, יוקרתי ואלגנטי. המפרט המתקדם של המדיח, יוצר שילוב של ניקיון יעיל וחסכון בעלויות. בשנים האחרונות הפך הצבע השחור לאלמנט מרכזי שבא לידי ביטוי לא רק באבזור וריהוט בחללים שונים בבית, אלא קו מנחה שיוצר אמירה מודרנית ומינימליסטית בעיצוב הבית.

מדיח הכלים הפך למוצר החשמל הבסיסי ביותר במטבח שחוסך לנו הרבה זמן ומאמץ. מדיח הכלים החדש דגם DVN- 05321B רחב, בעל 5 תוכניות הדחה וטמפרטורות שונות ביניהן 50° Eco לתוכנית חסכונית, ° 70Intensive לתוכנית יסודית, ° 65 Clean & Shine תוכנית לניקיון וברק, Quick & Shine 60° לתוכנית מהירה ומבריקה ו- Mini 35° לתוכנית קצרה. מעבר לתוכניות בהתאמה אישית, למדיח קיימת אפשרות חסכונית נוספת לחצי כמות מהכלים.

למדיח תצוגת LED המציג בקרה להוספת מלח או נוזל הברקה ומראה בזמן אמת את התכנית שנבחרה וטיימר שמראה את הזמן שנותר לסיום. למדיח תכולה של 13 מערכות כלים עם שתי סלסלות ודירוג אנרגטי A לחסכון באנרגיה וחשמל

גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל, "Beko זיהתה בשנים האחרונות בעולם וגם בישראל ביקוש למוצרי חשמל בגוון שחור. מטבחים בגוונים של שחור ואפור הפכו למגמה עכשוויות בבית הישראלי כך שמוצרים בסיסיים כמו מקרר או מדיח שחור הם חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח. בהתאם לכך המותג מפתח ומייצר ליין מוצרים שחורים, שחלקם כדוגמת המקרר והמדיח נחתו בישראל וחלקם יגיעו בעתיד".

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג, היבואנית הרשמית של מוצרי בקו בישראל, מסכם: "אנחנו גאים להביא לארץ מוצרים איכותיים שיוצרים מטבח מאובזר ויחד עם זאת מעוצב. המדיח השחור החדש של Beko הוא פתרון מושלם לכך ואנחנו מאמינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהמוצר הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העיצובית"

  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully