וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים אוהבים את יוון. עכשיו היא נוחתת אצלם בבית

טסים ליוון? מגוון עיצובים יכול להביא אותה אליכם. איך זה יקרה? תיכנסו ותראו

מיטה דגם BOBO- להשיג באתר LALA design  - מחיר 4500 שקל. ניצן הפנר,
מיטה דגם BOBO- להשיג באתר LALA design - מחיר 4500 שקל/ניצן הפנר

בימי קדם היתה יוון העתיקה מקור השראה חשוב ביותר לכל מערכות בניה במערב התיכון. סגנון הבנייה היווני מאופיין במבנים קיקלדיים וקשתות, שימור צבעים לבנים וכחולים ושילוב של חומריות גולמית לא עשויה.

מבנים קיקלדיים בולטים בעיקר באי הנופש שאנחנו אוהבים לאהוב - סנטוריני. הם מתאפיינים במבנה אופקי המורכב משורות מרובעות של עמודים, התקנים ורצועות המחברות בין העמודים. הקיקלדים מציגים מופע של איזון וסדר גיאומטרי בולט, הם מייצגים ערכים קלאסיים ויופי. על פי תקני הסגנון היווני העתיק מבנים קיקלדיים מהווים חלק מהירושה האדריכלית המרהיבה של יוון העתיקה. באדריכלות כיום, השימוש בקשתות בצבע לבן הוא כלי עיצובי חשוב המייצר סגנון מודרני משולב בקלאסי וכל זה יוביל אותנו לתחושה של יוקרה איזון ויופי בחללים הציבוריים בביתנו, ואולי נרגיש בסנטוריני, אבל בבית.

עיצוב פנים אילת דר עבור סטודיו מעיין זוסמן. יואב פלד, סטודיו פלד,
עיצוב פנים אילת דר עבור סטודיו מעיין זוסמן/יואב פלד, סטודיו פלד
עיונה שידת פולה 4,900 שקל להשיג בחנות ובאתר. סיון מויאל,
עיונה שידת פולה 4,900 שקל להשיג בחנות ובאתר/סיון מויאל

צבעים לבנים וכחולים הם חלק בלתי נפרד מסגנון הבנייה היווני ואם תשאלו אותנו? בא לנו יוון אצלנו בבית, עם אווירה מזמינה של חופש, הירגעות והתרפקות.

לא צריך לשבור קירות ולייצר קשתות אבל לקראת הקיץ אנחנו מציעים לרענן את הצבע של קירות הבית, או לחילופין להכניס פריטים עם נגיעות יווניות. תוכלו לעשות זאת בעזרת בחירה מוקפדת של צבעים כחולים שיתרמו לכם לאווירה מרעננת וקלילה.

עיונה מציגה שימוש בצבע כחול ברהיטים מרכזיים שנותנים את הטון בבית. הצבע הכחול מזכיר את הים והשמיים, ומעניק תחושת רוגע וקיץ לחלל. הוא מוסיף רעננות ונינוחות, ויכול ליצור תחושה של נוכחות של מערכות מים טבעיות. כחול הוא צבע המתייחס לטבע. צבע מרענן המזכיר את עומקי האוקיינוסים והשקט של המראה הטבעי.

Serif Vase  סטודיו כריסטינה דאם דנמר ק- החל מ 410 שקל - להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
Serif Vase סטודיו כריסטינה דאם דנמר ק- החל מ 410 שקל - להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ
Brim-vase-החל מ-1,100 שקל, להשיג בחנויות prat living בחנות ובאתר. יחצ,
Brim-vase-החל מ-1,100 שקל, להשיג בחנויות prat living בחנות ובאתר/יחצ

חומריות גולמית לא עשויה משמשת אדריכלים מאז ימי העתיקות ועד היום. רבות מן המבנים העתיקים וההיסטוריים בארץ ישראל נבנו בעיקר מחומרי בניין גולמיים כמו אבן ושיש. אנחנו ממליצים לקחת ניואנסים עיצוביים יוונים מימי העתיקות לעיצובים של הבתים שלכם על מנת להעניק מראה שלא מתפשר מבחינת קלאס אבל עדיין בגובה העיניים.

השילוב של כדים עתיקים בעיצוב מודרני יכול לתת לחללים השונים בבית מראה מוקפד ונקי
בחירת מיקומם בחללים הציבורים בבית, ישדרו מסר של המשכיות היסטורית, ומעל הכל ימלאו את ביתכם באופי ייחודי של יוון העתיקה.

prat living מציגה קולקציית ואזות וכדים המתכתבים נהדר עם אווירת הנופש המוקפדת של יוון. ואזות הזכוכית המולבנת של סטודיו כריסטינה דאם, וואזות הקרמיקה המקומרות ששומרות על שימוש בחומר גולמי אותנטי ועוד מגוון אקססוריז שמתכתבים עם הטבע יעניקו לחלל הבית שלכם תחושה נעימה של חופשה והמון סטייל.

קימורים וקשתות הם ניואנסים חשובים בעיצוב הבית בעיקר מהפן ההוליסטי, משום שהם מייצרים איזון, יופי ואלגנטיות. הם מייצרים תחושה של רכות וזרימה וכמו כן מגבירים את תחושת המרחב בפנים הבית ומאפשרים לעיניים לנוע בצורה רכה במרחב הפנימי - אנחנו מאמינים שרוך בעיניים מחולל רוך בנשמה.

Serif Vase  סטודיו כריסטינה דאם דנמרק- החל מ 410 שקל - להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
Serif Vase סטודיו כריסטינה דאם דנמרק- החל מ 410 שקל - להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ

לסיכום - העיצוב היווני העתיק לא מושתת רק על טהרת היופי והאיזון אסתטי, אלא תורם באופן ייחודי ומרתק לפן ההוליסטי של מרחב ביתכם. הגישה הוליסטית בעיצוב מתמקדת בשילוב מוצלח של אלמנטים גולמיים היוצרים חווית מרחב המשלבת איזון פנימי של תושבי הבית.

אם תרצו להעניק לביתכם אווירה של יוון הוסיפו לו תוכן פנימי שמושתת על עקרונות האדריכלות מיוון העתיקה, הכוללים - מעגליות, צבע לבן וגווני כחול, בנוסף השתמשו במוצרים מחומרים טבעיים כמו שיש, אבן וזכוכית.

והרי לכם, עוד הקיץ - בית יווני בארץ ישראל. יא מאס!

  • עוד באותו נושא:
  • יוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully