וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו לכ-ו-ל-ם: איקאה ישראל תחל למכור נקניקיות גם לטבעונים

אוהבים לקנח בילוי באיקאה בנקניקייה בחמישה שקלים? הקהילה הטבעונית, שלא חוותה זאת עד היום, תוכל להצטרף מעתה לחגיגה

נקניקייה באיקאה. יחצ,
מעכשיו גם לטבעונים - בחמישה שקלים/יחצ

הישראלים אוהבים לקנות באיקאה, אבל מעבר למדפים, מתלה לאמבטיה ורולר מסיר שיער כלבים, הם מחכים לנקניקייה שאחרי. מי שלא נהנו עד היום מהלוקסוס הם אנשי הקהילה הטבעונית. באיחור אופנתי אך במהלך מתבקש, הודיעה איקאה ישראל כי גם הם יוכלו כעת להתענג על נקניקייה בחמישה שקלים.

ההיסטוריה הארוכה של הנקניקייה החלה באיקאה בשנת 1981. בהתאם לחזון החברה להציע את המחירים המשתלמים ביותר, החליטה איקאה למכור את הנקניקייה בסניפיה בחצי מחיר בהשוואה למתחרים. זה היה תחילתו של סיפור ההצלחה של הנקניקייה של איקאה, שמוגשת כעת בכל חנויות איקאה ברחבי העולם. הוספת הנקניקייה הטבעונית במחיר של 5 שקלים היא המשך מימוש החזון של איקאה ליצור חיים טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר.

הנקניקייה הטבעונית, שעשויה על בסיס חלבון אפונה, למגוון המזון באיקאה, היא נדבך נוסף במימוש החזון של איקאה להציע מוצרים בריאים יותר וידידותיים לסביבה, אשר משלבים מרכיבים וחומרים ממקור צמחי וטבעי.

לקוחות איקאה ישראל יכולים ליהנות ממבחר אלטרנטיבות טבעוניות, כולל גלידה אמריקאית על בסיס צמחי, עוגת גבינה טבעונית, קציצות ירק טבעוניות וחטיף צ'יפס עדשים, הנמכרים בחנות השבדית וכעת גם נקניקייה טבעונית.

  • עוד באותו נושא:
  • נקניקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully