וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלבים כוחות: פנינה רוזנבלום משיקה סדרת מוצרים בלעדית ברמי לוי

סדרת המוצרים כוללת חומרי ניקוי וכביסה, על בסיס הבישום של קרם הגוף של פנינה רוזנבלום

מרכך כביסה של פנינה רוזנבלום. יחצ,
מרכך הכביסה של פנינה רוזנבלום/יחצ

בימים אלה משיקה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" סדרה של מוצרי ניקוי וכביסה בשיתוף פנינה רוזנבלום. כל המוצרים מבוססים על הבישום האייקוני של קרם הגוף של פנינה רוזנבלום, שהושק לפני כ-35 שנים ומוביל מאז את טבלת המכירות בקטגוריה זו.

הסדרה שתימכר בלעדית ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" כוללת: נוזל כלים במרקם קטיפתי עם בישום מעודן, חומרים פעילים לניקוי יעיל וחומרי הגנה לעור הידיים, מבשם בדים וחדרים עם בישום עוצמתי, מרכך כביסה סופר מרוכז ומבושם לכביסה רכה וריחנית במשך ימים רבים, אנטיסטטי ואנטיבקטריאלי, נוזל כביסה מרוכז הכולל חומרים פעילים אפקטיביים לניקוי ייסודי של כל סוגי הבדים, לצד מלבינים אופטיים ואנזימים לכיסוי כל סוגי הכתמים ונוזל רצפות מרוכז במיוחד, בעל פורמולה ייחודית לניקיון בוהק ללא סימנים, ייבוש מהיר ובישום עוצמתי שנשאר לאורך זמן.

המחיר לצרכן : נוזל כלים 750 מ"ל 13.9 שקל, מבשם כביסה 16.9 שקל, מרכך כביסה 16.9 שקל, ג'ל כביסה 16.9 שקל, נוזל רצפות 1 ליטר 14.9 שקל.

ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" משווקים כיום כ-4,500 מוצרים במותג הפרטי בכל הקטגוריות, שמחירם זול יותר בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים ואיכותם פעמים רבות אף טובה יותר מהמותגים המוכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully