וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבי במזרח: הצצה למשרד המטורף של חברת הסושי

סביר להניח שאם אתם חובבי סושי ובכלל אוכל אסייאתי איכשהו יצא לכם לטעום מהמוצרים אותם מייבאת חברת "מזרח ומערב". כשתראו את המשרדים שלהם, תבינו מדוע הם נחשבים לתו איכות

תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים. עוזי פורת,
תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים/עוזי פורת
  • תכנון ועיצוב "אורבך הלוי".
  • משרדי "מזרח ומערב".

זהו משרד מיוחד ויוצא דופן של חברה שרובנו מכירים בדרך זו או אחרת, "מזרח ומערב". סביר להניח שאם אתם חובבי סושי ובכלל אוכל אסייאתי איכשהו יצא לכם לטעום מהמוצרים אותם מייבאת החברה. משרד האדריכלים "אורבך הלוי" הופקד על התכנון והעיצוב של "מזרח ומערב" וזהו הסיבוב השני של שיתוף הפעולה ביניהם, הראשון קרה לפני 15 שנה, כאשר תוכנן המשרד הראשון של החברה.

לאורך השנים החברה גדלה והתרחבה ולשם כך עברה למשרדיה החדשים בסמוך למרלוג הראשי במודיעין. המשרדים בני 800 מ"ר מתפרסים על פני 3 קומות. הבעלים עודד ואשתו נוריקו כליף, בהתאם לאני מאמין של החברה דוגלים בתרבות המזרח הכוללת אסתטיקה, עיצוב נעים ובגובה העיניים, לצד שימוש בחומרים טבעיים, כמו שהם, ללא מניפולציות.

תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים. עוזי פורת,
תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים/עוזי פורת

הקומה הראשית כוללת הרבה חדרים סגורים, עם מפתחים שקופים, ורצפת בטון. כ- 200 גופי תאורה נתלו, אלו מפוזרים בחלל התקרה ועשויים מקרטון, מה שמוסיף הרבה מאוד עניין וכאמור תומך באג'נדה של חומרים טבעיים. משרד על פניו מאוד פשוט, ויחד עם זאת מאוד יפה.

במבואה של המשרדים לא ניתן להתעלם מאקווריום גדול ומרשים, עם מי ים, אהבה שמלווה את כליף. האקווריום חופה בנגרות עם לייסטים מעץ כחלק מהתכנון הכולל של החלל הציבורי, הוא דומיננטי ועוצמתי, כ 3 מטר אורך ומטר גובה.

תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים. עוזי פורת,
תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים/עוזי פורת

עוד חומר שמככב בחלל הוא העץ. השימוש בו נעשה בצורה עדינה ומינימליסטית. מחיצת לייסטים תוכננה כך שהיא יוצרת הפרדה נעימה בין החלל הציבורי למבואת השירותים. החציצה ממשיכה לכיוון חדר הישיבות.

הגוון האדום שהינו דומיננטי בתרבות המזרח וגם מוטיב בלוגו של החברה, בא לידי ביטוי בפאן העיצובי בנגיעות עדינות באלמנטים שונים ברחבי המשרד.

תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים. עוזי פורת,
תכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים/עוזי פורת

הקומה האחרונה, כל כולה מוקדשת לאירוח. אירוח ואירועי לקוחות, קולגות, עובדים וחברים. לטובת האירוח תוכנן מטבח פעיל עם 30 מקומות ישיבה סביב עמדת הבישול. זאת, לטובת התנסות במוצריה החדשים של החברה. בסמוך למטבח תוכננו מדפים מודולריים ממתכת בגווני אדום, לטובת תצוגת המוצרים.

הגג עצמו מתפרס על פני 600 מ"ר בתכנון חברת "גנן על הגג" והוא כולל מטבח חוץ דומיננטי, טאבון עוצמתי במשקל 2 טון , שאגב "התנחל" על הגג עוד בשלב השלד, והתכנון נעשה סביבו. עוד בגג פינות חמד עם צורות ישיבה שונות, מוטיבים שונים, והכל עם צמחייה שופעת שמוסיפה לשהייה ומעצימה את הנוף הכפרי הנושק למשרדים.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully