וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצים למים העמוקים: הבריכה הפרטית עוברת שדרוג רציני

המחשבה על בריכת שחייה מגיעה בקיץ, אבל התחום עבר שינוי משמעותי. מעמדת BBQ ועד מסך טלוויזיה מוגן ממים, כך היא הפכה מהחוויה כולה לחלק אינטגרלי ממנה

תכנון בריכה- פלגים, תכנון גן-גלים גנים. בן רוטשטיין,
תכנון בריכה- פלגים, תכנון גן-גלים גנים/בן רוטשטיין

"תחום בריכות השחייה עובר אבולוציה של ממש והמגמה כיום היא להפוך את הבריכה למרחב דינמי ופעיל 365 ימים בשנה: מערכות השחייה כנגד הזרם תופסות תאוצה והופכות את הבריכות לאטרקטיביות ופעילות לאורך כל ימות השבוע ולא רק בסופ"ש. אנחנו מכוונים לשימוש יום-יומי ובכך מסייעים לנו כמה אלמנטים חשובים, ראשית הכיסוי שומר לנו על טמפרטורה מווסתת כמו גם אפליקציות ייעודיות שמסונכרנות עם מערכות הבריכה, בעזרתן ניתן לקרר את המים במידה והם חמים או לחילופין להעלות את הטמפרטורה בימים קרירים. ככלל, האפליקציות החדשות הפכו לכלי בלתי נפרד מחוויית השימוש בריכות השחייה הפרטיות וכיום יש לא מעט שירותים ברשת שמאפשרים למידה ואימונים עם מאמנים מכל רחבי העולם לצד שחיינים חובבים".

ניגא שף FOR HOME המותג FOGHER. צחי קיבנשטיין,
ניגא שף FOR HOME המותג FOGHER/צחי קיבנשטיין
בריכה- פלגים אדריכל נוף- אליק אבידן. אורן שלם,
בריכה- פלגים אדריכל נוף- אליק אבידן/אורן שלם

הדובר הוא אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלי חברת פלגים המתמחה בעיצוב ותכנון בריכות פרטיות. "אני תמיד אומר שהאויבים הכי גדולים שלנו הם הזמן והשגרה: אנשים מתכננים בריכות במאות אלפי שקלים, נהנים מהן במשך עונה אבל מהר מאוד נשאבים חזרה לאינטנסיביות של החיים, לכן יצירת חוויה היא חלק בלתי נפרד מתכנון הבריכה עצמה - אנחנו הופכים אותה לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מההוויה ומתכננים סביבה עמדת B.B.Q מאובזרת, מסך טלוויזיה מוגן מים שניתן לצפות בו במשחק כדורגל ובתוכה משלבים מערכות זרמים כך שגם אלה שאינם שוחים במסגרת אימון ספורטיבי נהנים מהווייב. המערכות הללו מזרימות מים בעוצמה אדירה על הגוף, ממש כמו לשבת בתוך נהר שזורם ושוצף באופן טבעי. בפועל התכנון והעיצוב של הבריכה, וחשוב לא פחות מה קורה סביבה, הם אלה שמייצרים את החוויה".

אדריכלות- נוימן חיינר אדריכלות, בריכה- חברת פלגים. עמית גושר,
אדריכלות- נוימן חיינר אדריכלות, בריכה- חברת פלגים/עמית גושר
אדריכל שחר פרנס, בריכה פלגים. אורן אלון,
אדריכל שחר פרנס, בריכה פלגים/אורן אלון
אדריכל מנו שלם, בריכה פלגים. אורן אלון,
אדריכל מנו שלם, בריכה פלגים/אורן אלון

צדוק מוסיף כי תחום מערכות הטיהור לבריכות פרטיות גם הוא במגמת פריחה: "קיימים כיום מתקנים חדשים שמחטאים את המים בטכנולוגיית אולטרה-סגול, ממש בדומה למערכות טיהור מים לשתייה, מה שמקטין את השימוש בכלור בכשני-שליש. המים נעימים, בריאים יותר ושומרים על העור".

  • עוד באותו נושא:
  • בריכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully