וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה באוקראינה - מבט מהחלון: תערוכה חדשה בירושלים

התערוכה של פרויקט "טיפומנייה" בשבוע העיצוב ירושלים נפתחת ביום ה-483 לפלישה הרוסית לאוקראינה. במסגרת הפרויקט הוזמנו 24 מעצבים, יוצרי קליגרפיה ומאיירים לענות על השאלה הזאת באמצעות סדרת פוסטרים שנתלו על החלונות של אחד הקירות החיצוניים של בית הנסן

תערוכת טיפומניה - Sonya Korshenboim. יחצ,
תערוכת טיפומניה - Sonya Korshenboim/יחצ

התערוכה של פרויקט "טיפומנייה" בשבוע העיצוב ירושלים נפתחת ביום ה-483 לפלישה הרוסית לאוקראינה, והתקיפות הרוסיות עדיין נמשכות. זוועות רבות מתרחשות ברחבי העולם. בזמן שמעצבים ואמנים חולמים ויוצרים, פשוט אי אפשר לדבר על הפרויקט בלי להזכיר את המציאות המורכבת והאיומה של המלחמה באוקראינה. האסון המתמשך הזה מעלה שאלות שאין אנו יכולים אלא לשאול את עצמנו: מהו תפקידו של העיצוב בזמנים ברוטליים כל כך? האם העולם יחולק מעתה לשחור ולבן, או שמא אנחנו עדיין זקוקים לגוונים של אפור? במסגרת פרויקט טיפומניה הוזמנו 24 מעצבים, יוצרי קליגרפיה ומאיירים לענות על השאלה הזאת באמצעות סדרת פוסטרים שנתלו על החלונות של אחד הקירות החיצוניים של בית הנסן.

כרזת חלון למלחמה באוקראינה - Bella Leyn. יחצ,
כרזת חלון למלחמה באוקראינה - Bella Leyn/יחצ
כרזת חלון למלחמה באוקראינה - Jouri Toureev. יחצ,
כרזת חלון למלחמה באוקראינה - Jouri Toureev/יחצ
תערוכת טיפומניה - Maya Ish Shalom. יחצ,
תערוכת טיפומניה - Maya Ish Shalom/יחצ
תערוכת טיפומניה - Peter Bankov. יחצ,
תערוכת טיפומניה - Peter Bankov/יחצ

פרויקט טיפומניה: אלכסנדר וסין, נטליה ולצ'ינסקיה

משתתפים: איגור גורביץ' (ארמניה-ישראל-רוסיה), פטר בנקוב (צ'כיה), עודד עזר (ישראל), סוניה קירשנבוים (ישראל), ולדימיר צסלר (בלרוס) ניקולאוס טרוקסלר (שוויץ), אריך ברכבול (שוויץ), ג'יאנפינג הֵא (גרמניה), ליאונרדו סונולי (איטליה), יורי טוריב (בלרוס), Brest Brest Brest x אדריאן מ. וקלייר ב. (צרפת), מאיה איש-שלום (ישראל), ת'וניק (הולנד), צ'ה ביונגרוק (קוריאה), אן בלאק (אוקראינה), קריסטינה לנברג (סרביה-רוסיה), בלה ליין (ישראל), אלכס וואנג (הונג קונג), אליטה קרסטינה (לטביה), רודיון רסקולניקוב (אינגריה).

  • עוד באותו נושא:
  • בית
  • חלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully