וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחתונה ועד ערב אינטימי: כך תפיקו אירוע ביתי יוקרתי

מאירועים גנדיוזיים ועד ערבים שקטים עם חברים - אירועים קטנים יותר כמו מסיבת יום הולדת, חגיגות יובל או מסיבת קוקטיילים ביתית וחגיגית לציון אירוע מיוחד נפוצים מאוד. הישראלים פשוט אוהבים אירועים ואוהבים עוד יותר לארח. איך עושים את זה בדרך הנכונה ביותר?

ריהוט חוץ של ניסו רהיטים. אלעד גונן,
ריהוט חוץ של ניסו רהיטים/אלעד גונן

חתונות ביתיות הפכו לטרנד פופולארי מאוד בשנים האחרונות, זאת על מנת לחסוך את הטרטורים הנלווים שבבחירת אולם או גן אירועים, כמו גם על מנת לקיים אירוע אינטימי, כזה שיחבר וירגש את הקרובים אלינו ביותר. אך גם אירועים קטנים יותר כמו מסיבת יום הולדת, חגיגות יובל או מסיבת קוקטיילים ביתית וחגיגית לציון אירוע מיוחד נפוצים מאוד. הישראלים פשוט אוהבים אירועים ואוהבים עוד יותר לארח.

לעיתים, הפקה גרנדיוזית עם צוות הווי ובידור לא נדרשת על מנת להרשים את באי הבית, אלא הנראות הכללית של החצר הביתית בלבד לצד תכולה עשירה, יכולים לעשות את כל ההבדל בין אירוע פרטי מושקע או פחות. זאת לצד הגשה של אוכל איכותי כמובן אשר ישדרג את חוויית האירוח. הרי בסוף, עיצוב זה חשוב אבל את אורחים שלנו מעניין בעיקר האוכל והנוחות.

כלים להגשה בציפוי כסף של סטודיו מרדינגר. הצורפים. צחי קיבנשטיין,
כלים להגשה בציפוי כסף של סטודיו מרדינגר. הצורפים/צחי קיבנשטיין

אל המסקנה הזו כאמור הגיעו לא מעט מאיתנו לאחרונה ואת טרנד האירועים הבייתים, אימצו משפחות רבות אשר נוהגות לקיים אירועים בחצר הבית הפרטית. לא מעט מבניהן אשר נוהגות לקיים אירועים בתדירות גבוהה, הפכו את חצר הבית שלהן לגן אירועים קבוע כך שתהליך הפקת האירוע יהיה מהיר ומיידי.

אז מה נדרש לאירוע יוקרתי ואיכותי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לשים דגש על האוכל לפני הכול

אירוע טוב יימדד בעיקר על איכות האוכל. לכן מטבח חוץ גדול ויוקרתי אשר הכולל גריל גדול ורחב, הוא פריט מחייב של ממש. הגריל, מאפשר להגיש מגוון עשיר של מנות ולהתאים לאופי האירוע.

"גרילים יוקרתיים ומטבחי חוץ, הפכו לפריטים מבוקשים בקרב בעלי בתים פרטיים, אשר מבקשים לשדרג את החצר או המרפסת ולהפוך אותם למתחמי אירוח בסטנדרט גבוה במיוחד", אומר לנו ירון הרשקו, מנהל מותג גרילי Weber בניין מוצרי צריכה. "כיום, נוהגים להגיש לאורחים בשרים משובחים או דגים על הגריל כחלק מהמנות שבתפריט האירוע. לאחרונה, גם בישול מזונות אחרים ואפילו אפייה של פיצות ומאפים על הגריל תופס תאוצה, כך שמנות האירוח הפכו למגוונות מאוד.

גריל גז מדגם GENESIS® E-435 של WEBER. יחצ,
גריל גז מדגם GENESIS® E-435 של WEBER/יחצ

"למעשה, הגריל הוא חלק בלתי נפרד מאירוע ביתי איכותי, בין אם בוחרים להזמין שף פרטי שיפקד על התהליך במקצועיות, או אם זה אחד מבני המשפחה אשר מופקד על הצלייה וההגשה".

לדאוג לכלי הגשה יוקרתיים

אירוע יוקרתי דורש כלי הגשה יוקרתיים. הרי אנחנו רוצים להרשים את האורחים על מנת שיעברו ערב שלא יישכח. כלים נוצצים בציפוי כסף או זהב, ישדרגו את האירוע בצורה משמעותית.

כלי הגשה של מרדינגר סטודיו. הצורפים. צחי קיבנשטיין,
כלי הגשה של מרדינגר סטודיו. הצורפים/צחי קיבנשטיין

"ניכרת מגמת התפתחות בתרבות האירוח בישראל בשנים האחרונות. ישנה עלייה בביקוש לכלי הגשה מרשימים המסייעים לשדרג את חווית האירוח, אומרת אופירה גוטמן-ברבי, משנה למנכ"ל הצורפים. לדבריה: "טרנד נפוץ באירועים ביתיים הוא הגשה בסגנון "בופה" (מזנון) שבמסגרתו מציגים את האוכל על מגשים ובכלי הגשה מעוצבים בעלי נוכחות. השילוב הזה משדרג את חווית אירוח הכללית ומעניק השראה לאירוח שונה. המגמה מדגישה את הרצון לשמור על חווית הסטייל והיוקרה כמו במסעדות ובבתי מלון באירועים ביתיים, וליצור חוויה שונה לאורחים . יש רצון וחיפוש אחר דרכים חדשות יצירתיות ומקוריות ליצור אירועים מוצלחים ומרשימים גם בבית".

לוודא שכולם יושבים בנוחות

שולחנות ואזורי ישיבה נוחים ופרוסים ברחבי הגינה, יהפכו את האירוע עבור המוזמנים שלנו לחוויה. בין ארוחה לארוחה, האורחים יוכלו להתמנגל אחד עם השני בנוחות, לצחוק ולשוחח.

ריהוט חוץ של ניסו רהיטים. אלעד גונן,
ריהוט חוץ של ניסו רהיטים/אלעד גונן

יוסי אדוט, מבעלי מותג עיצוב רהיטי היוקרה ניסו רהיטים, מספר: "בשנים האחרונות אנו רואים ביקוש הולך וגובר לריהוט חוץ נוחים ויוקרתיים, אנשים משקיעים בחלל החיצוני מכיוון שהוא הפך לחלל האירוח של הבית. המזג האוויר הישראלי מאפשר אירוח בחוץ ולקיים אירועים פרטיים ברוב חודשי השנה מה שהופך את ריהוט הגן לשימושי במיוחד. הריהוט משדר את אופיים של בעלי הבית ונותן את הטון העיצובי באירוח ביתי ונוח בחללים החיצוניים".

  • עוד באותו נושא:
  • גינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully