וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגיע לחדרי הרחצה של הביוקר - אצלכם בבית

כבר לא צריך לעשות צ'ק אין במלון, או לרכוש שובר לספא. מסתבר שבתכנון נכון ובבחירת מוצרים מושכלת, תוכלו להפוך את חלל הרחצה שלכם למקום הכי מפנק בבית. אז איך עושים את זה? כל הטיפים המקצועיים בכתבה שלפניכם

מראה אובלית- פסלי אבנים- סטודיו קריסטינה דאם דנמרק -פראט ליבינג להשיג בחנויות בואתר prat living. יחצ,
מראה אובלית- פסלי אבנים- סטודיו קריסטינה דאם דנמרק -פראט ליבינג להשיג בחנויות בואתר prat living/יחצ

מחפשים מלון לעשות בו צ'ק אין ומפנטזים על הספא שיתלווה אליו? אין ממש צורך. מסתבר שבתכנון נכון ובבחירת מוצרים מושכלת, תוכלו להפוך את חלל הרחצה שלכם למקום הכי מפנק בבית. אז איך עושים את זה? כל הטיפים המקצועיים בכתבה שלפניכם.

מוסיקה חצובה באבן

מעצבי הבית של חברת prat living, מזדהים עם גישתו של הסופר והפילוסוף הנרי ג'יימס (1843 - 1916), לפיה האדריכלות היא מוסיקה החצובה באבן. וכשזה מגיע לחלל הרחצה, הדברים מקבלים משמעות עמוקה, הודות לכך שהמשאב הכי מרכזי בחלל הזה הוא המים, ופכפוך המים בחדר הרחצה, הוא הפלייליסט הכי מרגיע מכל רחבי הבית. "זה רק מתבקש לאבזר את חלל הרחצה באלמנטים השואבים השראה מחומריות מהטבע ומתחמי הספא המפנקים ביותר" .

מגבת  רוחב 50 או 100 110-360 שקל - סטודיו קריסטינה דאם דנמרק-סטול עץ ואזה - להשיג ב prat living. יחצ,
מגבת רוחב 50 או 100 110-360 שקל - סטודיו קריסטינה דאם דנמרק-סטול עץ ואזה - להשיג ב prat living/יחצ

מותג העיצוב prat living מציג קולקציה ייחודית ונוטפת סטייל של מראות מחומרים וגימורים איכותיים, מגבות בהדפסים גיאומטריים אדריכליים של סטודיו קריסטינה דאם, מקלות ריח ומגוון אביזרים משלימים - שילובם במרחב יקפיץ את נראות חדר הרחצה וישדרג אותו מחלל פרגמטי לחלל מוקפד במינון מדויק ובכך מעניקים לכם אווירה של בית מלון וספא מלווה בתחושת אסקפיזם ורוגע.

הכול מתחיל בתאורה שמחוללת אווירה

אחד הפרמטרים שמחוללים אווירה הוא אלמנט התאורה. מעצבת הפנים אילת דר מדגישה שחלק חשוב בעיצוב חדר הרחצה הוא התאורה. "מכיוון שחדר הרחצה הוא המקום האינטימי שבו אנו מתנקים ונרגעים, חשוב לתכנן את התאורה באופן שידגיש את האלמנטים בחדר מבלי להציף את האור יתר על המידה, כראוי לחלל מושקע ומתוכנן" מסבירה אילת. לדבריה, פעמים רבות אנחנו יכולים לשנות את מראה חדר הרחצה באמצעות תאורה בלבד. לשם כך היא משתפת אותנו בטיפים מאירי עיניים:

  • מכיוון שמדובר בחלל לח ורטוב, חשוב לבחור בתאורה בעלת אטימות ללחות ומים.
  • להתקין גופי תאורה שקופים על בסיס לד אשר יוצרים אווירה מרגיעה ותורמים לדקורטיביות בחלל.
  • בחדר רחצה גדול ניתן להשתמש בגוף תאורה אשר שוטף את החלל.
  • ישנן מראות בעלות תאורה סמויה מובנית באפקטיביות מותאמת לשימוש במראה.
עיצוב פנים אילת דר - צילום יואב פלד, סטודיו פלד. יחצ,
עיצוב פנים אילת דר - צילום יואב פלד, סטודיו פלד/יחצ

אילת מנפצת מיתוס ומסבירה - חדרי רחצה יוקרתיים לאו דווקא חייבים להיות בסגנון קלאסי כבד. כיום, מרבים להשתמש בקרניזים מברזל המשדרים מראה מינמליסטי, במידה והקרניז כהה - ראשי המקלחת והברזים יהיו זהים, ובמידה ובהירים - כל האלמנטים יהיו במראה בהיר. זה רק מתבקש, שניקיון הגוף וניקיון הראש ממטלות היום יהיו במקלחת בעלת מראה נקי.

לסיכום דבריה אילת ממליצה על שילוב נכון של חומרים וטקסטורות בגוונים בהירים בשילוב אלמנטים מתכתיים המאפיינים את העיצוב העכשווי. אמבטיה לא מחליפים כל יום, אקססוריז ואלמנטים משלימים - בהחלט ניתן.

עיונה - ארון אטלנטיק החל מ-7500 שקל. עיצוב פנים רוני טישלר רוזן. סיון מויאל,
עיונה - ארון אטלנטיק החל מ-7500 שקל. עיצוב פנים רוני טישלר רוזן/סיון מויאל

גם מוצרי הצריכה הפרגמטיים, מעוצבים כמו תכשיטים דקורטיביים תוך שימת דגש למראה נקי וניחוחות יוקרתיים ליצירת חוויה רב חושית בחלל הרחצה. חוש הריח משפיע רבות על בני אדם והוא מעביר את המסרים ישירות למוח שתרגם את הריח לקונוטציות מרגיעות בהתאמה לסוג הריח. ולא רק כשבאים אורחים, גם לכם מגיע להתפנק בתכשיטי האמבט של prat living.

לפני סיום:

  • בחרו במשטחים מונעי החלקה.
  • התמקדו באלמנט בולט שימשוך את העין עם הכניסה לחדר, דוגמת כיור עם מראה או אמבט מעוצב, למטיבי לכת - פרי סטנדינג.
  • גוונו בתאורה שתוכל לשמש הן לפונקציות יומיומיות דוגמת אזור הכיור והמראה שמצריכים תאורה משמעותית והן לסיטואציות בהן תרצו להנמיך את האור ולהירגע.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully