וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי המדיה החברתית עומר מילר ושירנקה נבחרו לפרזנטורים החדשים של רשת 'ביתילי'

הזוג יככב בקמפיין המדיה החדש של מותג העיצוב יחד עם ילדיהם

עומר מילר ושירנקה בקמפיין ביתילי. מנחם עוז,
עומר מילר ושירנקה בקמפיין ביתילי/מנחם עוז

רשת העיצוב וריהוט הבית ביתילי משיקה קמפיין חדש לרגל הצטרפות הזוג המוכר והאהוב, עומר מילר ושירנקה כפרזנטורים הרשמיים של הרשת. בקמפיין, יציגו בני הזוג וילדיהם רגעים מרגשים ומחממי לב מחיי היום יום והבית. הקמפיין אשר מושק בהשקעה כוללת של כמיליון וחצי שקלים יעלה במדיות החברתיות, ברחבי האינטרנט ובטלוויזיה במהלך חודש יוני.

הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום 'רונה ועידו', מציג ומדגיש את האופן שבו הריטואליים המשפחתיים, היום יומיים שלנו, מתחברים באופן הדוק לאופן שבו אנו מעצבים את ביתינו. למשל, מנוחה על ספה בסוף יום עבודה או הכנת ארוחת ערב יחדיו כמשפחה. במקפיין המרגש, יזכה הקהל הרחב להצצה אינטימית לחיי משפחת מילר ולאופן שבו ריהוט ועיצוב הבית יכול להעצים את הריטואלים המשפחתיים שמעניקים לנו אושר.

יובל חן, מנכ"ל רשת 'ביתילי': "אנו מברכים על הצטרפותם של שירנקה ועומר מילר למשפחת ביתילי ובטוחים כי יחד, נוכל ליצור ולהראות רגעים משפחתיים נהדרים. שיתוף הפעולה עם עומר ושירנקה מאוד טבעי עבורנו מאחר והם מייצגים ומקיימים את אותם ערכים בהם אנו דוגלים. בית ישראלי, משפחתי שכל משפחה יכולה למצוא בנו את ערכי המשפחה, הביחד והיצירתיות. כמשפחה צעירה אשר מקימה את בית הקבע שלה, משפחת מילר היא ייצוג מדויק של הקהל שלנו".

ג'ני ליבשיץ, מנהלת שיווק רשת 'ביתילי': "אני מאמינה כי תפקיד הפרזנטור הוא יצירת חיבור עמוק למותג, שנובע מתוך קשר והתאמה ערכית בין השניים. הרשת בוחרת את הפרזנטורים שלה בקפידה, ולאחר חיפוש, מצאנו בדיוק את המשפחה שמייצגת את הערכים של ביתילי כמותג. הריטואלים הקבועים והיום-יומיים של משפחת מילר, שמאפשרים למצלמה להיות חלק פעיל עם המשפחה, יוצרים חיבור אותנטי שבו הקמפיין הופך למעין חוויה משלימה."

רשת הריהוט ועיצוב הבית 'ביתילי' מקבוצת מולטי ריטייל גרופ, הוקמה ב-1986 בידי משפחת איתני, כמרכז הראשון בישראל לעיצוב הבית. החנות הראשונה נפתחה בפינת הרחובות אבא הלל ובן גוריון ברמת גן. בהמשך התרחבה הרשת עם פתיחת סניפים נוספים, שכל אחד מהם משתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר בממוצע. כיום מפעילה הרשת 14 סניפים בפריסה ארצית - מאילת ועד כרמיאל. ערכיה של הרשת הינם - התאמה אישית ו - VALUE FOR MONEY שמהווה תמורה מלאה עבור הכסף שמשלם הלקוח על המוצר.

אתר החברה: https://www.betili-shop.com/

  • עוד באותו נושא:
  • ביתילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully