וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון וקודש: הכירו את החלום הישראלי החדש

אין אחד שלא יצהל נוכח חדר המוקדש כולו לבגדים, נעלים, אביזרים עם שטחי אחסון מפנקים ושלל מתקנים שהופכים את החיים לקלים ופשוטים יותר. הבעיה: לא פשוט בכלל לתכנן חדר ארונות

חדר ארונות אידיאל. יחצ,
חדר ארונות אידיאל/יחצ

חדר ארונות הוא פתרון אולטימטיבי לניצול נכון של הבית. אין אחד שלא יצהל נוכח חדר המוקדש כולו לבגדים, נעליים, אביזרים עם שטחי אחסון מפנקים ושלל מתקנים שהופכים את החיים לקלים ופשוטים יותר.

כשנכנסים לחדר הארונות הכול הופך לנגיש. משנה לשנה מדווחים בחברת אידיאל ארונות כי חדרי הארונות הופכים ליותר ויותר טרנדיים ולפריט נדרש, גם בבתים בעלי שטח מצומצם. הרבה הופכים את החדר הזה לחדר המועדף, פינה שניתן אפילו לפרוש אליה להרגעות קלה.

חדר ארונות אידיאל. יחצ,
חדר ארונות אידיאל/יחצ

כדי לייצר חדר ארונות, חייבים להבין את צרכי הלקוח, את אופי הפריטים ואז לכוון את הלקוח לחדר הארונות האולטימטיבי עבורו. יש שיטענו, בעיקר בקרב משפחות עם ילדים קטנים, שלא כדאי למקם דלתות זכוכית בחדר הארונות, כי זו אופרציה מסוכנת, אבל באידיאל נמצא פתרון לבעיה. החברה מייבאת זכוכית שקופה דופלקס 4 מ"מ, חזקה ועמידה, השומרת על בטיחות אולטימטיבית והרבה פחות מאיימת במפגש עם ילדים קטנים שנכנסים לממלכה של ההורים. במדינה כמו ישראל כדאי דווקא למקם דלתות זכוכית בחדר הארונות שימנעו מהאבק הרב להגיע אל הפריטים הממוקמים בו. דלתות הזכוכית הופכות את החדר ליותר אלגנטי וחשאי יחד עם זה.

תכנון חדר הארונות הוא אופרציה מאוד מסובכת, צריך להבין אם יש יותר פריטים לתליה, האם יש צורך במידוף יתר, כמה מגירות רוצים, האם להשאיר מקום לפריטי ריהוט שימוקמו באמצע החדר, האם יש צורך במתקנים חכמים, איזה גוון יש לייחד לחדר הארונות ועוד שלל דילמות. בעת התכנון יש לקחת בחשבון גם את גילו של בעל חדר הארונות כך שחדר הארונות יוכל להתאים לו גם בשלבים מאוחרים יותר, מדווחים באידיאל. בין המגירות ניתן למקם כספת, שידת איפור ומראה.

אין ספק שחדר ארונות בצורת האות ח' מהווה תכנון מאוד מדויק, היות וכך כל החדר נפרש במלוא הדרו, ומאפשר הצצה רחבה וממוקדת פנימה. בצורה כזו גם כל הדלתות יכולות להיפתח בנוחות. אי אפשר שלא לתת את הדעת על התאורה, תאורת לדים חכמה שתאפשר לנבור בחדר הארונות, עם מלוא תשומת הלב, גם בחשיכה.

יש את אלו שיעדיפו בחדרי ארונות מראה נקי, ללא דלתות אלא עם הרבה מדפים בגווני עץ דרמטיים, במראה חמים ומשובב את הנפש. במקרה כזה נוח גם למקם אי במרכז עם חזיתות פולימר וזכוכית שקופה, המאפשרת לראות את כל שטח האחסון וכן לאפסן בו תכשיטים, חפצי נוי, חגורות, עניבות וכל מה שעולה על הדעת.

באידיאל מנסים להגיע לכל הפתרונות ליצירת העיצוב המדויק, כמו, למשל, ייצור חדר ארונות כשבאחד מצדדיו ממוקם מעין מזווה אלגנטי עם דלתות פתיחה שגם הן מחזית פולימר, בו נמצא מתקן פרקטי והוא בעצם מתקן נעליים מסתובב, פתרון אידיאלי לזוג החולק את החדר וכל אחד מהם מעוניין למקם את נעליו בארון זה. ליד ארון הנעלים ניתן להקים מתקן נוסף ופרקטי והוא משטח גיהוץ, דבר שמבחינת האחסון, ההכנסה וההוצאה חוסך הרבה עוגמת נפש וטרטור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חדר ארונות רהיטי דורון. יחצ,
חדר ארונות רהיטי דורון/יחצ

ברשת רהיטי דורון חושבים כל הזמן בעת עיצוב חדרי הארונות איך לאפיין את הארונות כדי לא להכניס את הלקוחות להוצאות כבדות ומציעים, למשל, לעשות שימוש בחללים הקטנים בבית כמו הממ"ד, לבנות את חדר הארונות בהתאם לאופיו של הממ"ד. ברהיטי דורון מאמינים בשילובי ארונות כולל ארונות שיתאימו גם למצעים ולשמיכות ויאפשרו לפנות מקום בארונות בחדר השינה. ניתן להזמין גם שלל ארונות בגדלים שונים ידועים מראש ולהתאים אותם בחדר וזאת עפ"י ההתאמה, לתלייה, קיפול ועוד.

חדרי הארונות הפכו למעיין ממלכה של הרבה דברים טובים, צבע ושלל מרקמים והכול תחת קורת גג אחת מאפשר להירגע וליהנות משלב בחירת ומיקום הבגדים והאביזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully