וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הספרים צריכים ספייס: כך תכינו את הבית לשבוע הספר

אין כמו ספר טוב שיכניס אותנו לעולמות מקבילים, קסומים, אפלים, רומנטיים, רגועים ומלאי פנטזיה. שום דבר לא מהווה תחליף לריחו של ספר חדש, לכריכה, לעוד פרק שממתין לנו לפני השינה, לדמויות שרצות בדמיון של הקורא. ועכשיו למציאות: כך הוא יהפוך לחלק מהבית

ספריות רשת ellita living. יחצ,
ספריות רשת ellita living/יחצ

שבוע הספר כבר כאן. הקדמה גרמה לספרות להידחק הצידה לא מעט שנים והמאסיביות שלהן לא ממש תאמה את הסגנון המודרני שהשתלט כאן על הבתים, אך כיום, כשטכנולוגיות הייצור מתקדמות והשוק מוצף בחומרים, קיים היצע משגע של ספריות מעודנות, מינימליסטיות ופיסוליות שהופכות לכוכבות של הסלון, חדר המשפחה, העבודה ואפילו בחדרי השינה. הנה כמה ספריות מיוחדות.

ספריית ברזל - ארטפרו

ספריית ברזל - ארטפרו. רועי מזרחי,
ספריית ברזל - ארטפרו/רועי מזרחי
ספרייה וחדר עבודה - ארטפרו. רועי מזרחי,
ספרייה וחדר עבודה - ארטפרו/רועי מזרחי

הספרייה הראשונה ממוקמת ברחובות, בדירה בה מתגוררת (איך לא?) בחורה בעלת בית ספר לספרות כך שמיותר לציין שהיא חובבת ספרים. הספרייה עצמה היא הקיר כח בסלון הביתי. היא תוכננה על ידי קובי חליפה, מחברת ארטפרו, שאחראי על כל מה שיפה מברזל ובעיקר מפתחים. כך שהספרייה אכן עשויה ברזל חלוד טבעי ומתנשאת לגובה 2,60 מטר ושופעת ספרים, ממש כמו פעם.

פליז וברזל - הלל אדריכלות

הלל אדריכלות. עודד סמדר,
הלל אדריכלות/עודד סמדר
הלל אדריכלות. עודד סמדר,
הלל אדריכלות/עודד סמדר

הספרייה הבאה עוצבה ותוכננה בפרוייקט של "הלל אדריכלות". הספרייה תוכננה בשילוב פליז וברזל, משלבת בתוכה טלוויזיה ואף מסתירה יחידת מיזוג, מערכות אודיו וכו' תופסת נוכחות רבה ובכך מכניסה אופי לחלל הציבור ומתנשאת לגובה של 6.6 מטר . אין ספק שהיא תופסת נפח משמעותי ועדין זו ספרייה מתקדמת ושונה מהסטנדרט.

עבור הגיל השלישי - צביה קזיוף

עיצוב פנים צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב פנים צביה קזיוף/עמית גושר
עיצוב פנים צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב פנים צביה קזיוף/עמית גושר

ספרייה הזו ממוקמת בפרויקט פרי תכנונה ועיצובה של צביה קזיוף, עבור זוג בגיל השלישי שעבר מבית ענק במרכז, לדירה. מהרגע הראשון היה להם חשוב שיהיה מקום לכל הספרים של הלקוחה שהיא קוראת "אין סוף" וחששה שלא יהיה להם מקום. הספרייה תוכננה כך שהיא מתפרסת כמעט על כל הקיר הראשי בסלון. האתגר התכנוני היה להשאיר ספרייה בעלת מראה אוורירי וכזו שתאפשר לסחוב כזו כמות של ספרים. היא עשויה מעמודי ברזל שמחוזקים בחיבור מיוחד בתוך הקירות ונראים דקים מאוד למרות הכוח שלהם ומדפי עץ בצבע שחור שמתאימים ליחידת הטלוויזיה שנמצאת לידה בסלון.

בלי מראה של חנות ספרים - ellita living

ספריות רשת ellita living. יחצ,
ספריות רשת ellita living/יחצ
ספריות רשת ellita living. יחצ,
ספריות רשת ellita living/יחצ

מגוון הספריות שמציגה רשת ellita living של המותגים החשובים מאיטליה, ממחיש את ההתקדמות של הספריות כפריט הכרחי בבית, וסוג של ONE PIECE. אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית של אליתה ליוינג, מסבירה: "המטרה היא לא להעמיס על הספרייה והמינון הנכון הוא להשתמש בכ-60 אחוז מהמדפים ולהותיר את 40 האחוז הנותרים ריקים. כך נקבל מראה מאוזן ואוורירי. את הספרים עצמם חשוב למקם בקומפוזיציות שונות על מנת שלא נקבל מראה של חנות ספרים. חלקם צריכים לעמוד, חלקם לשכב וניתן כמובן גם להגדיר את מיקומם על פי צבעים, מה שמשדרג משמעותית את הספרייה".

אליתה ליוינג מציגה מגוון ספריות אופנתיות שעוצבו על ידי מעצבי על, הספריות בולטות, אלגנטיות, חלקן צמודות קיר, אחרות משמשות כמחיצה בחלל הציבורי.

  • עוד באותו נושא:
  • ספריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully