וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פשוט וגם יפה: כך תעצבו את המטבח שלכם

המטבח הוא ליבו הפועם של הבית. כיצד תעצבו לכם מטבח פרקטי מבלי לוותר על אסתטיקה מוקפדת שמייצרת אוירה

prat living - מידוף מודולרי -  צילום גדעון לוין - להשיג ב-prat living. גדעון לוין,
prat living - מידוף מודולרי - צילום גדעון לוין - להשיג ב-prat living/גדעון לוין

לכל בעלי הבתים סדרי עדיפויות משלהם, אך לוקיישן אחד הוא בראש סדרי העדיפויות: המטבח - המאסטרפיס של הבית. הכול קורה בו. מתחילים איתו את היום ומסיימים בו ועל הדרך לא מפסיקים לבשל ולייצר זיכרונות וחוויות.

מעצבי הפנים והמוצר הנמצאים באינטראקציה תמידית עם הלקוחות, שפורשים בפניהם את צרכיהם, רצונותיהם, הרגליהם וחלומותיהם במטבח מבאים לנו את משנתם ואת החידושים בתחום. מעצבת הפנים אילת דר, מומחית בתכנון ועיצוב פנים לבתים ודירות, משתפת אותנו בגישה שפיתחה והיא המכנה המשותף לכל הפרויקטים שעיצבה ובכל סגנון עיצוב - הגישה הפרגמטית.

עיונה אי מטבח - בהתאמה אישית - להשיג בחנויות ובאתר. יחצ,
עיונה אי מטבח - בהתאמה אישית - להשיג בחנויות ובאתר/יחצ

"יופי בא ויופי הולך", אומרת אילת, "אך הפרקטיות לעולם נשארת, וכשהיא נמצאת בכל אזור במטבח, הלקוח יברך אותנו כל יום, כל היום". המושג מטבח לדבריה, משדר התכנסות, מפגש חברי אשר בו קורה הכול. המטבח המודרני הוא הלב של הבית, וכמו בלב כך במטבח, כשיש פעילות ודינמיקה - יש חיים. יחד עם זאת, המומחיות של מעצבת הפנים בעיניי היא לשלב בין הפרקטיקה לאסתטיקה, סביבת החיים ומראה החלל משפיע עלינו על האוירה והיצירה. תכנון נכון, חשיבה יצירתית, הכרות עם עולם החומרים מאפשר לי בעבודתי לצקת ייחודיות בעיצוב ולא לותר על ההיבט הפרקטי.

אי מבטחים במטב: בעבר, נגשו לתכנון המטבח לפי "משולש הזהב", אשר מייצג קו דמיוני בין המקרר, הכיור והכיריים. בשנים האחרונות, מסבירה אילת דר, נכנס למטבח שחקן מרכזי ודומיננטי - האי, שבדרך כלל מכיל כיור מובנה, כיריים, אזור עבודה, אחסון ואקססוריז. הודות להתפתחויות הטכנולוגיות, ניתן לשלב באי קולט אדים אינטגרלי, מדיחי כלים שחזיתותיהן נפתחות בטאץ' או בנקישה, פרזול חכם שמא פשר לתכנן מגירות מג'יק נשלפות גם מנבכי פינות "מתות". בכך מתקבל מטבח נקי, אסתטי, פונקציונלי ומלא בהפתעות נסתרות. "בכל סיטואציה שהפרוגרמה תאפשר - אל תוותרו על האי", ממליצה אילת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב פנים אילת דר. צילום יואב פלד סטודיו פלד,
עיצוב פנים אילת דר/צילום יואב פלד סטודיו פלד

מעצבי הבית של המותג המוביל prat living שמים דגש על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, ממליצים לקחת בחשבון את הקו העיצובי של כל הבית וחלל המגורים. כמעט בכל המקרים, המטבח, פינת האוכל והסלון מגיעים כחטיבה אחת ב-open space מובהק.

על כן, גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינה פרגמטית יש לשמור על עיצוב קוהרנטי וידידותי. לדבריהם, יש לחקור היטב את הלקוחות לגבי הרגלי הבישול והאירוח, כמות מערכות הכלים, גאדג'טים ומכשיר חשמל, כאשר לכל כלי יש מיקום ייעודי משלו, הסדר והארגון ישלטו במטבח. לגבי השאלה אם לבחור באחסון סמוי או גלוי הם משיבים שכול התשובות נכונות, וכל מטבח לגופו. כמובן שהאחסון הסמוי משדר מראה נקי ומונע הצטברות אבק.

בחנויות ובאתר תוכלו להתרשם מקולקציה ייעודית למטבח הכוללת מדפי flex מדפים מודולריים בעיצוב מינימליסטי עשויים מתכת בשילוב עץ, ניתן לבחור את כמות המדפים, לשחק עם אופן התליה וליצור מטבח מאוורר ולא עמוס, לעשות שימוש בכלים כדקורציה בחלל כמו גם לשמור על נגישותם. עוד בקטגוריית kitchenware באתר prat living כלי הגשה, מגשי אירוח, מגבות מטבח וקולקציה שכייף לקשט איתה את החלל ולא להחביא אותה בתוך ארונות.

אי למטבח בגוון כחול אפור - עיונה - להשיג באתר ובחנות. יחצ,
אי למטבח בגוון כחול אפור - עיונה - להשיג באתר ובחנות/יחצ

גם מותג הרהיטים עיונה מציג מידוף, ויטרינות ואי למטבח בהתאמה אישית תוך שימוש בפלטת צבעים ייחודית למותג שמכניסה המון שיק וסטייל למטבח. החשיבה על כל פרט ופרט החל מגימור העץ, שילובי צבעים לצד שימוש בעץ טבעי, ידיות פליז חלוקה הופכת את המטבח ליפה ופרקטי בד בבד.

מטבח EXTRA SMALL עם טוויסט, מעצבת הפנים אילת דר מנפצת לנו שני מיתוסים, הראשון: שאי אפשר למקסם מטבח קטן והשני לגבי תחזוקת מטבח בצבע לבן. מטבח קטן מאתגר את היצירתיות וגורם למצות ולנצל כל ס"מ. ניתן להציב בפרונט את הארונות, הכיור וכלי החשמל, ומאחור, את אזורי ההכנה והמזווה.

לגבי החשש מחזיתות לבנות - אז אין חשש. החיפויים היום ידידותיים וקלים לניקוי וגם קל יותר לזהות כתם על משטח בהיר, ישנם חומרים עמידים ואיכותיים צריך רק להכיר ולדעת לבחור.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully