וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הזה ישנים טוב: כך תשפרו את איכות השינה שלכם

מזרן מתאים ואיכותי, פיג'מה מפנקת, ריח נעים ואפילו תה. איך תשנו טוב? הנה שלל הצעות שיהפכו את הלילה שלכם לנעים יותר

עיצוב פנים קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
חדר השינה שלכם צריך להיות מפנק, כשערים וכשישנים. עיצוב: קרן ניב טולדנו/איתי בנית

הוכח מעבר לכל ספק כי שינה טובה חיונית לבריאות טובה. השינה מאפשרת לגוף לנוח ולתקן את עצמו. היא מסייעת לשפר את מצב הרוח, את הריכוז והזיכרון שלנו. מחקרים הוכיחו, כי שינה לא טובה מעודדת בעיות בריאותיות כמו השמנת יתר, מחלות לב, שבץ וסוכרת. כמות השינה שאדם זקוק לה משתנה בהתאם לגיל, אורח החיים ומצבו הבריאותי. עם זאת, לרוב המבוגרים שבינינו זקוקים לסביבות 7-8 שעות שינה בלילה בעוד הצעירים, עשויים להסתפק בפחות זמן שינה.

אילו פעולות אישיות ניתן לעשות לטובת שיפור איכות השינה שלנו?

  • היצמדות ללוח זמנים קבוע לשינה, יכול לעזור לווסת את מחזור השינה ואת הערות הטבעית של הגוף שלנו. לכן שעת שינה והתעוררות באותה שעה בכל יום, אפילו בסופי שבוע היא מומלצת מאוד.
  • יצירת שגרת שינה מרגיעה הכוללת למשל אמבטיה חמה, קריאת ספר או האזנה למוזיקה מרגיעה, לצד הימנעות מצפייה בטלוויזיה או משימוש במכשירים אלקטרוניים בשעה שלפני השינה, יכול לשפר דרמטית את איכות השינה שלנו.
  • יצירת חדר שינה חשוך, שקט וקריר לפני כניסה אל המיטה, עוזר לקדם את ייצור המלטונין - הורמון אשר עוזר לווסת את השינה. שכן רעש ואור יכולים לשבש את השינה ולמנוע מאיתנו להירדם. ודאו שחדר השינה שלכם יהיה חשוך ושקט ככל האפשר. טמפרטורה קרירה (בסביבות 23-25 מעלות צלזיוס) היא גם אידיאלית לשינה.
  • צריכת קפאין ואלכוהול יכולים להפריע לשינה שלנו. קפאין הוא חומר ממריץ שיכול להקשות על ההירדמות, בעוד שאלכוהול יכול לשבש את השינה בשלב מאוחר יותר של הלילה. לכן השתדלו להימנע מלצרוך אותם לפני השינה ככל הניתן. לעומת זאת, פעילות גופנית יכולה לרוב לסייע בשיפור איכות השינה. עם זאת, פעילות גופנית סמוך מדי לשעת השינה עלולה להקשות דווקא. לכן פעילות ספורטיבית בשעות הערב היא מומלצת כל עוד יש הפרש זמן בטוח בין הפעולות.

באילו פריטים ומוצרים אפשר להיעזר בבית לשיפור השינה?

כאשר אנו ישנים, הגוף שלנו נזקק ליותר חמצן כדי לתפקד כראוי. אוויר צח ונקי, מסייע להעלות את רמות החמצן בדם, מפחית אלרגנים ומזהמים מקרר את הגוף, מה שעלול להוביל לשינה עמוקה ורגועה יותר. לעומת זאת, הצטברות חלקיקי אבק באוויר לצד, יכול לעורר אלרגיות ובעיות נשימה, כגון אסטמה, אצל אנשים מסוימים. זה יכול להקשות על הנשימה ועלול להוביל לשינה חסרת מנוחה. לכן יש לוודא שחדר השינה שלנו מאוורר בין אם זה על ידי שינה עם חלון פתוח, או בעזרת שימוש במסנני אוויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסנן אוויר של דייסון. יחצ,
מסנן אוויר של דייסון/יחצ

חברת Dysonמציעה מסנני אוויר מדגם Formaldehyde Dyson Pure Cool וגםDyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde. באמצעות טכנולוגיית Air Multiplier™ , המסנן משחרר אוויר מסונן לכל פינה בחדר. המכשיר בעל טכנולוגיה המאפשרת קירור וחימום של טמפרטורות החדר על פי התאמה אישית. כמו גם, מכיל את טכנולוגיית פורמלדהיד, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות. זאת כדי להבטיח שאוויר לא יעקוף את המסנן ולחסום כל נקודות דליפה פוטנציאליות שדרכן עלול לחדור אוויר מזוהם למסלול הסינון. המסננים לוכדים 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון ומאפשרים קבלת אוויר נקי ומסונן בבית בכל ימות השנה.

למסנני האוויר של דייסון מצב לילה המשתמש בהגדרות זרימת אוויר שקטות ותצוגה מעומעמת, תוך המשך ניטור שינויים באיכות האוויר - ומותיר סביבה נוחה למנוחה ללא הפרעה.

מחיר: 2,999 שקל לדגם הראשון. 3,360 שקל לדגם השני הכולל אפשרות חימום.

להשיג: באתר דייסון ובחנויות המובחרות.

כרית שינה מדגם קינג פילוו. ערד טקסטיל. יחצ,
כרית שינה מדגם קינג פילוו. ערד טקסטיל/יחצ

עם השנים נמצא כי ישנו קשר הדוק בין הכרית עליה מניחים את הראש לחוויית השינה הכוללת. להתאמתה למנח הצוואר והראש משמעויות רבות והיא זו שיכולה להכריע האם הלילה יעבור במנוחה ורוגע או בחוסר נוחות וסיבובים מצד לצד. לאור חשיבותה בתהליך השינה קיבלה הכרית שלל עיצובים ומילויים בדגמים שונים בכדי שכל אחד יוכל להתאים עבורו את הכרית שתהפוך את שנת הלילה שלו לערבה ונעימה.

חברת "ערד טקסטיל" מציעה כרית מדגם King pillow. הכרית הנה במילוי סיבים סינטטיים חלולים בעלי יכולת בידוד גבוהה, אנטי אלרגני ללא מוצרים מהחי עם בד חיצוני 100% כותנה בטכנולוגיית Downproof בצפיפות גבוהה של 233 חוטים שאינו מאפשר בריחת נוצות מהכרית. הכרית בגימור תפר כפול .

מידות: cm 50/70, משקל: 1750 גרם

מחיר: 329 שקל

להשיג: בסניפי הרשת ובאתר האונליין

קרם לילה של ד"ר עור. יחצ,
קרם לילה של ד"ר עור/יחצ

ממחקר שערכה האגודה האמריקאית לכירורגיה פלסטית אסתטית (ASAPS), עולה כי כאשר אנחנו ישנים על הצד או על הבטן, מופעלים על הפנים כוחות של לחץ ודחיסה, שעם הזמן גורמים לקמטים. קמטים אלה נוטים להחמיר עם הזמן בשל החזרה הקבועה על אותה תנוחה מקמטת, בייחוד בגילאים בוגרים יותר שבהם העור מאבד מגמישותו.

מותג הדרמוקסמטיקה והתכשירים "ד"ר עור", מציע את Natural OR - קרם לילה לצמצום קמטים בלילה. קרם לילה אנטי אייג'ינג 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. הקרם במרקם עשיר וקטיפתי הנספג במהירות. מכיל נוגדי חימצון עוצמתיים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים ומשתתפים בתהליכי ה- DETOX, שנמצא כי חלקם מגיעים לשיאם בשעות הלילה.

מחיר: 250 שקל

להשיג: רשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר ד"ר עור

מזרני  הייבריד של סוהם. סטודיו דג הזהב,
מזרני הייבריד של סוהם/סטודיו דג הזהב

מזרן איכותי יכול להשפיע דרמטית על איכות השינה שלנו. מי שעוקב אחרי הטרנדים בעולם המזרנים בארה"ב, ודאי התרשם מהפופולריות האדירה לה זוכים מזרני ההייבריד בשנים האחרונות. אפילו חברות ענק אמריקאיות כמו קָסְפֶּר או טֶמְפּוֹרפֶדִּיק, שבנו את המוניטין שלהן על שיווק מזרני ספוג בלבד, אימצו בגדול את מזרני ההייבריד. קספר כיום מציעים שלושה דגמי מזרן, שלושתם הייבריד, כאשר רק המזרן הזול ביותר כולל אופציה לבסיס מספוג בלבד, עבור מי שעדיין מעוניין בכך.

מותג "סוהם" מציע מזרן הייבריד המכיל בתוכו את המיטב של שני סוגי המזרנים הנפוצים - הוא מורכב משכבות ספוג איכותיות ועבות בחלקו העליון, וקפיצים מבודדים משולבים בספוג קשיח בבסיסו. מזרן ההייבריד משלב שכבות עבות של ספוג ויסקו איכותי - הספוג המומלץ ביותר להפחתת לחצים על הגוף במהלך השינה - עם קפיצים מבודדים בשכבת הבסיס, ובכך עונה על כל הצרכים. הגוף נתמך על ידי שכבות הספוג, והתחושה היא של שינה על מזרן ויסקו איכותי.

להשיג: באתר סוהם ובחנויות ורדינון הנבחרות.

מחיר: 4,990 שקל למזרן בגודל 140/190

דלתא פיגמה משפחתית, מחיר 99.90 לילדים ו-179.90 מבוגרים. אור דנון,
דלתא פיגמה משפחתית, מחיר 99.90 לילדים ו-179.90 מבוגרים/אור דנון

פיג'מה נעימה ורכה יכולה לשדרג לנו את חוויית השינה בצורה משמעותית ולהפוך את שלב התעוררות הבוקר לרגועה וכיפית. היצע הפיג'מות מגוון ומכיל סוגים רבים של בדים, סגנונות וצבעים, המותאמים לפי הדרישה של כל אחד ואחת מאיתנו.

  • חברת "דלתא" משיקה קולקציית פיג'מות מבד כותנה רך ונעים עם הדפס צבעוני של דייזי בטכנולוגיית טקסטיל המנדפת זיעה ומעניקה תחושה צוננת לאורך זמן. חולצה עם שרוולים קצרים וצווארון עגול, ומכנסיים קצרים תואמים שרוכי קשירה. הפיג'מה מגיעה במידות לכל המשפחה. מחירים: 79.90 לילדים ו-179.90 שקל לנשים וגברים. להשיג: ברשת חנויות דלתא או באתר
  • VICTORIA`S SECRET מציעה סט פיג'מה קצרה סאטן במגוון הדפסים קיציים. מחיר: 325 שקל, להשיג: באתר VICTORIA`S SECRET בישראל
  • גם רשת "ערד טקסטיל" מציעה בנוסף סט פנאי סאטן מדגם נגה, אשר יכול לשמש כפיג'מה או סט קליל לערב בזכות הבד הנעים - סאטן באיכות גבוהה מהרגיל. מחיר: 379 שקל, להשיג: בסניפי הרשת ובאתר האונליין
ויסוצקי, GOOD NIGHT. יוסי מור,
ויסוצקי, GOOD NIGHT/יוסי מור

בסופו של יום אנו זקוקים לטקס מעבר בין היום ללילה: ללבוש פיג'מה, לשמוע מוסיקה נעימה ולהתפנק עם חליטה המשלבת רכיבים צמחיים ייחודיים המעניקים תחושת רוגע ושלווה לפני השינה.

"ויסוצקי" מובילה את טרנד ה-Benefits הנפוץ בעולם, המסייע לצרכנים לנהל אורח חיים בריא, ומשיקה בימים אלו בישראל את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום.

ויסוצקי רקחה חליטות צמחים ופרחים המשלבות רכיבים כמו קמומיל, מליסה, פרחי פסיפלורה, פרחי שומר ועוד, הידועים בסגולותיהם המרגיעות. הסדרה מתבססת על צמחים שנבחרו בקפידה כדי לייצר שילוב הוליסטי ותערובת הרמונית המותאמת לשתייה לפני השינה.

בסדרתGOOD NIGHT שני מוצרים בטעמים עדינים ומרגיעים: לילה טוב קמומיל לבנדר ולילה טוב קמומיל מליסה. החליטות זכו לציונים גבוהים מאד במבחני טעימה, בעלות ארומה נעימה וללא קפאין לכן מתאימות לשתייה לפני השינה.

מחיר: 19.90- 22.90 שקל בכפוף להחלטת הקמעונאי.

כיסוי עיניים סאטן מבית גל גונן לדיל קוסמטיקס, 59 שקל, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il. גדי סיארה,
כיסוי עיניים סאטן מבית גל גונן לדיל קוסמטיקס, 59 שקל, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il/גדי סיארה

כיסוי עיניים הוא אחד הפתרונות המצוינים לשינה ללא הפרעות, ולא רק בטיסות.

אתר דיל קוסמטיקס המרכז מאות מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי הטיפוח, איפור, בישום, בריאות, לייף סטייל ונוספים תחת אתר אחד, מציע כיסוי עיניים ייעודי לשנת לילה נעימה ומפנקת מבית המותג הקוסמטיקה הישראלי גל גונן. הכיסוי לשינה, העשוי מבד סאטן רך ואיכותי, שומר על הריסים והגבות בזמן השינה, חוסם את אור הסביבה ומאפשר התנתקות מהסביבה החיצונית ושינה רגועה, נעימה ושקטה. מחיר: 59 שקל.

להשיג: באתר דיל קוסמטיקס

מפיץ ריח מדגם Q. יחצ,
מפיץ ריח מדגם Q/יחצ

חברת הבישום המלונאית MIYO SCENT, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים לכל חללי הבית, מציעה מפיץ ריח Q המיועד לחללי שינה ולחדרים בני עד 90 מ"ר, הפועל באמצעות קספולות ריח 100% טבעיות ואקולוגיות, בניהם כאלו ייעודיות ליצירת אווירה מרגיעה ולשינה ערבה.

המפיץ פועל בטכנולוגיה ננו אולטרא סוניק, אשר באמצעות גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, גורם לתערובת השמנים הארומתיים האיכותיים בקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל, ללא צורך בחימום השמן, תוך שמירה על איכותה. בפעולתו משמיע צליל בתדר שאינו נשמע על ידי האוזן האנושית, מה שגורם לו לפעול באופן שקט במיוחד ושאינו מפריע כלל במהלך הלילה.

קפסולות הריח המוזנות במכשיר ניתנות לבחירה מבין כ-50 ריחות מקוריים 100% אקולוגיים ובריאים למשתמש ולסביבה, בניהם כאלו בעלי מרכיבים המיועדים התורמים להרגעת הגוף ולשינה טובה. בניהן, קספולת "תה ירוק", בעל ניחוח מרגיע המשלב תווי ריח של צמחי מרפא, תה, שמן מפרץ עץ ורדים,יסמין ורכיבים נוספים. קפסולת "ירושלים", בעלת ניחוח מרגע של ספא יוקרתי בהשראת מלון היוקרה "בראשית". משלבת בין היתר את ניחוחות שושנת העמקים, לילך, מאסק לבן ווניל ועוד. שתי קפסולות נוספות לשינה הן בניחוח פצ'ולי- וניל, לבנדר או לבנדר לבדו.

מחיר: החל מ- 159 שקל

להשיג: באתר מיו סנט

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully