וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח דבש בבית: כך תהפכו את חדר השינה שלכם לסוויטה

לרגל עונת החתונות, קבלו את כל הדרכים להפוך את חדר השינה שלכם לחדר מהחלומות

עיצוב פנים קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב פנים קרן ניב טולדנו/איתי בנית

זוגות צעירים, אתם שומעים? מסכימים איתכם שהחיים חזקים מהכול, אבל תרשו לנו להיות אלה שמבשרים לכם על כך שבמידה ולא תשכילו לייצר חדר שינה מרגש, רומנטי ומפעים, הקסם עם הפרטנר שלכם, שכרגע בשיאו, עלול אט אט להתפוגג. רובנו משקיעים בחללים הציבוריים כמו המטבח והסלון ותוהים מה בכלל הטעם להשקיע בחלל שחוץ מאיתנו אף אחד לא באמת רואה.

ובכן, יש טעם ועוד איך! מכיוון שחדר השינה משפיע עלינו בהרבה מאוד רבדים, הראשון שבהם הוא זה הפיזי, שמשפיע ישירות גם על זה הרגשי ועל מערכת היחסים הזוגית. איך שלא נהפוך את זה, שינה טובה משפרת את איכות החיים- היא מונעת מאיתנו לפתח הפרעות מטבוליות ומסייעת לנו לאזן את רמת ההכלה והסבלנות כלפי כל הסובבים ובפרט כלפי בן או בת הזוג.

עיצוב פנים קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב פנים קרן ניב טולדנו/איתי בנית

אנחנו לא תמיד ערים לכך אך כל אלמנט בחדר השינה שלנו עשוי להשפיע מהותית על התחושות והמאווים שלנו, אגב לא רק כשאנחנו נמצאים בו - ההשפעה ניכרת לאורך כל היום. לכן חשוב לבחור בחדר מואר עם חלונות ולדאוג לצבוע אותו בגוונים רכים, בהירים ואווריריים. חשוב שהמיטה לא תהיה ממוקמת מול הדלת מכיוון שסידור זה מייצר תחושת דריכות מתמדת.

חדר השינה כאמור הוא מטען אנרגטי וככזה חייבים לדאוג שיהיו בו אוורור מעולה ומיטה נוחה. החושים שלנו נכנסים כולם להילוך גבוה כשאנחנו שם לכן מומלץ בחום לדאוג שלצד גופי התאורה הקבועים יהיו תמיד גם נרות, רצוי ריחניים ואם אתם כבר בשוונג כדאי גם להתחדש בסטוק של שמנים ארומטיים שיציפו את החדר כולו בניחוחות מרגיעים.

הצבעוניות היא חשובה ואקוטית בחדרי השינה וצבעים כמו קרם ולבן (על גווני השונים) נחשבים כפנטסטיים ליצירת מעטפת נעימה. במידה ואתם מוכרחים לשלב גוונים יותר אינטנסיביים דאגו שיהיו מאוזנים. לא חייבים לצבוע איתם את הקירות, מספיק שתשלבו אותם בכריות, במצעים או באביזרים נאים כמו פמוטים, מראות ופסלים. זכרו: חדר השינה אמור לייצר תחושות כמו שלווה ושמחה בלב ובתוך כך גם לנסוך בנו תחושת ביטחון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עיצוב פנים קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב פנים קרן ניב טולדנו/איתי בנית
קרן ניב טולדנו. גבריאל בהרליה,
קרן ניב טולדנו/גבריאל בהרליה

את כל ההמלצות הללו ניתן לראות מיושמות היטב בחדרי השינה שתכננה ועיצבה מעצבת הפנים קרן ניב-טולדנו. כך למשל בסוויטת שינה של בני זוג, שמאופיינת בעושר חומרי ושפע טקסטיל, עם שילובי בדים וריפודים שיוצרים תחושה בוטיקית בסגנון בוהמייני. המיטה המרופדת ממוקמת במרכז החלל ומימין תוכננה פינת קריאה עם כורסא בגוון אפרסק, לצידה שולחן עגול מפליז. בצידה השמאלי של המיטה ממוקם שולחן כחול עם נגיעות פליז שמשמש את בני הזוג כפינת איפור ועבודה. כפי שניתן לראות, סקלת צבעים בחלל הזה ללא ספק מאוזנת ועדינה.

גופי התאורה שנתלו לצידי השולחן כוללים אהילים לבנים ונגיעות פליז כמו גם גופי תאורה בגוון כחול שמשתלשלים להם לצידי המיטה. ניב-טולדנו בחרה להשתמש בווילונות רכים שעוטפים את החלל, בשטיח משי, ובהדפסים על הכריות. היא השכילה לשלב בין פאטרנים וכך יצרה מרחב אקלקטי בוהמייני בו שוררת אווירה בוטיקית ושלווה.

עיצוב פנים קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב פנים קרן ניב טולדנו/איתי בנית

מאסטר השינה נוסף אותו תכננה המעצבת מתאפיין בסימטריה מושלמת שמקנה הרמוניה ותחושת רוגע. החלל גדול במיוחד ומעליו גג לינארי משופע לארבעה כיוונים. במרכז התקרה נתלו שני גופי תאורה דומיננטיים ומרשימים מפליז עתיק. המיטה המפנקת שבמרכז החלל נחה על שטיח בננה סילק ועל גבה שולבו בדי פשתן ומערך כריות עם גדילים בגדלים שונים. משני צדדיה שובצו צמד שידות ברזל משולבות אבן ולמרגלותיה שולב ספסל פליז אובאלי ובהמשך קומודה בגוון אקווה כחלחל מראטן פריזאי. לצד המיטה בחרה ניב-טולדנו בשולחן קפה וכורסת cloud.

שני ארונות לבנים, להם חזית ראטן פריזאית, מוצבים גם הם בסימטריה מושלמת משני צידי דלת דו-כנפית. בחלק השמאלי תוכנן ארון תליה ובזה הימני דלתות הרמוניקה שחושפות פינת טואלט מפנקת ומראה מרשימה.

עיצוב פנים קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
עיצוב פנים קרן ניב טולדנו/איתי בנית

עוד חדר שינה שעיצבה ניב-טולדנו, וקשה להתעלם ממנו, ניחן גם הוא בסממנים סימטריים וקלאסיים. קיר ראש המטה חופה טפט קש טבעי בגוון חום שרוף ומעושן שמהווה רקע לחלל כולו. מיטת הפשתן כוסתה במצעי כותנה מצרית סרוקה ועל גבה שולבו כריות קטיפה וסאטן שעוצבו בהתאמה. אלה נחים על שטיח ברבר מרוקאי בגווני שמנת שנותן המון רוך ואווריריות לחלל.

משני צידי המידה מוקמו שתי שידות צד מברזל שחור ומגש עליון מאגוז אפריקאי, קונסולת סרגלים מברזל ופליז משלימה את החלל לצד שזלונג בגוונים רכים שולחנות צד מפליז וקאררה. הווילונות הלבנים, שעשויים מכותנה, משלימים את האוירה כך גם צמחיה טבעית ששולבה במרחב ומחברת את בני הזוג למופע הירוק שניבט מבעד לחלונות הבלגי ברזל.

  • עוד באותו נושא:
  • חדר שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully