וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

מבחר טרי ב-H&M HOME, עציץ ירוק ומהמם למשרד, גאדג'טים חדשים של טרה בון, סדרת מחבתות חדשה ל-Food Appeal ועוד. המבצעים והמוצרים החדשים לבית

- עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין,  באדיבות זגה פינות אוכל- קונסולה נפתחת לשולחן אוכל 6,470 שקל. אורית ארנון,
- עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, באדיבות זגה פינות אוכל- קונסולה נפתחת לשולחן אוכל 6,470 שקל/אורית ארנון

רשת זגה - פינות אוכל משיקה קולקציה חדשנית של שולחנות אוכל וקונסולה הנפתחת לשולחן בציפוי HPL, המתאפיינת ביתרונות רבים: עמידות בפני שריטות לאורך זמן, עמידות בפני חום, לא מצהיבים, אסתטיים- בעלי טקסטורה אחידה ומתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב: גוונים פופולארים של עץ טבעי ובטון.

הקולקציה מציעה מגוון רחב בין היתר: שולחן מלבני עם רגלי מתכת עם פלטות הרחבה לארוח של עד כ 24 סועדים או עד כ 30 סועדים, מלבני עם רגלי עץ המתאים גם לחללים קטנים עם פלטות הרחבה לארוח של עד כ 16 סועדים, שולחן אובלי אלגנטי לארוח של עד כ-16 סועדים ועוד. בנוסף, שולחן קונסולה: קונסולה שהופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה. השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים.

שולחנות - החל מ- 6,670 שקל, שולחן קונסולה - החל מ-6470 שקל, ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר: https://www.zaga.co.il/product-category/tables/

אגרטל H&M ב-159 שקל. יחצ,
אגרטל H&M ב-159 שקל/יחצ

מבחר פריטים חדשים ביותר ב-H&M HOME, פריטים המכניסים לתוך ביתנו את אווירת הגן, על ידי שילוב טקסטורות וצבעים מ"הבחוץ".

ניתן להבחין בנוכחות של גוונים חומים המזכירים גווני אדמה וטקסטורות מחוספסות כמו בטון לדוגמא, המגבירים את תחושת החוץ בתוך סביבת פנים הבית. השילוב בין צבעים חמים לקרים ובין טקסטורות, חומרים והדפסים שונים גורמים לטשטוש הגבולות בין הבית לגינה ומאפשרים לפריטים להיות פונקציונליים לכל פינות הבית.

הפריטים זמינים בחנויות הרשת בקניוני עזריאלי תל אביב וראשונים ובאתר HM.COM.

בין היתר ניתן להשיג: כיסויי כרית ב-29.90 שקך, מגש ואגרטל ב-159 שקל, מראה ב-229 שקל ועוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עציץ משרדי. שני הלוי,
העציץ/שני הלוי

עציץ ייחודי לחברת HOYA המספקת של עיצוב משרד עם עציצים כולל תחזוקה שוטפת. כד Lava הוא חלק מקולקציית בלעדית בתי העציץ בהדפסת תחת ממד. בתי העציץ ידידותיים לסביבה ועשויים מעמילן תירס, עמידים במים (ללא חור ניקוז, הצמח מונח בתוכו).

ניסינו את העציץ. בהחלט שווה.

מידות

  • עציץ XS קוטר 8 ס"מ גובה 7 ס"מ
  • עציץ S קוטר 13 ס"מ גובה 12 ס"מ- הליך ההדפסה אורך 9 שעות
  • עציץ M קוטר 16 ס"מ גובה 15 ס"מ - הליך ההדפסה אורך 12 שעות
  • מחיר- 35 שקל
  • ניתן להשיג דרך האתר
קוק אנד בייק - טרה בון - קרש חיתוך מתקפל 179 שקל. יחצ,
קוק אנד בייק - טרה בון - קרש חיתוך מתקפל 179 שקל/יחצ

מותג כלי המטבח האיטלקי טרה בון - Trebonn - מגיע לרשת המולטי ברנד COOK AND BAKE עם מגוון מוצרים וגאדג'טים איכותיים החל מקרשי חיתוך עם סכינים מובנים ועד לסלי בישול/ ואידוי קטנים -
המטבח שלכם יגיד לכם תודה.

טרה בון Trebonn מציע אביזרי בישול מלאי סטייל אשר ההשראה להם היא יצירתיות, אירוניה, פונקציונליות וסגנון. המטרה - להעניק לאביזרים יומיומיים מראה ייחודי ואיקוניי שימשוך את תשומת הלב ועדיין לשמור על פרקטיות ושימושיות.

"אנחנו האיטלקים פשוט אוהבים להתנסות בעיצוב זה מה שאנחנו טובים בו! אז שאלנו את עצמנו שאלה. מה אם נזרוק את הגישה המסורתית ונתחיל לעצב מאפס?" כך נולד טרה בון Trebonn.

על המוצרים בקולקציה

  • קרשי חיתוך וסכינים - סכינים וקרשי חיתוך הינם פריטי חובה בכל מטבח. לכן, טרה בון Trebonn הגדירו זאת מחדש באמצעות עיצוב חדשני ומהפכני לסכינים ולקרשי החיתוך, כשבראש סדר העדיפויות, שימוש בחומרים טבעיים ועמידים.
  • סכינים - כל סכיני המותג הינם בעלי ביצועים גבוהים, כאשר בחלקם העליון הם עשוים מנירוסטה יפנית איכותית ובחלקם התחתון ידית טובה ובטוחה נגד החלקה. נגיעה של עיצוב מקורי וצבעוניות.
  • קרשי החיתוך - קרשי חיתוך גמישים וקלים, עשויים במבוק עם סכין מובנית, בעלי דפוס חיתוך ותעלה לאיסוף נוזלים, שאריות מזון ועוד.
  • קולפן ופורס Peel & Slice - קולפן ופורס במוצר אחד מבלי ללכלך עוד כלי. עשוי פלסטיק איכותי ונירוסטה בצבעוניות שאי אפשר להתעלם ממנה. מגיע עם כיסוי בטיחות ללהבים החדים וידית אחיזה נוחה ולא מחליקה. מתאים לניקוי במדיח הכלים.
  • קולפן ופומפייה Peel & Grate - קולפן ופומפייה במוצר אחד . עשוי פלסטיק איכותי ונירוסטה בצבעוניות שאי אפשר להתעלם ממנה. מגיע עם כיסוי בטיחות ללהבים החדים וידית אחיזה נוחה ולא מחליקה. מתאים לניקוי במדיח הכלים.
מחבת פנקייק של פודאפיל. בועז לביא,
מחבת פנקייק של פודאפיל/בועז לביא

סדרת black marble של Food Appeal מביאה למטבח חדשנות ואיכות ומבטיחה בישול טעים ובריא יותר. כלי הבישול מסדרת black marble מיוצרים בטכנולוגיה חדשה של יציקת אלומיניום המאחדת את גוף הכלי והמשטח החיצוני ליחידה אחת חזקה ועמידה ביותר. הכלים מיוצרים בעובי משתנה, בסיס עבה ושוליים צרים, לנוחות השימוש ואפקטיביות מרבית. משטח פנימי מאבן שיש black stone עם תכונות נון סטיק מעולות. בסיס עבה עם תחתית אינדוקציה מקצועית המשפרת את אפקטיביות פיזור החום - לבישול בריא עוד יותר.

המחבת עשיה ציפוי נון סטיק ,בעלת ידית ארגונומית לאחיזה נוחה ומתאיה לשימוש על כל סוגי הכיריים- גז, חשמל, קרמי, אינדוקציה. מחיר- 249.5 שקל.

קוביות ריח רשת הסטוק. הום ברנד,
קוביות ריח רשת הסטוק/הום ברנד

רשת הסטוק: קוביות ריח בעלות ניחוח עוצמתי המחזיק לאורח זמן. הקוביות מגיעות במגוון ניחוחות, כמו לבנדר, רוז, בריזה, אושן ועוד ועשויות מחומרים טבעיים ומיוצרות בעבודת יד.

את הקוביות ניתן להניח בכל פינה בבית והריח יתפשט. בארונות יש לשים את הקוביות בשקית יוטה על מנת לשמור על הטוב המוצר. על מנת לחדש את הריח מומלץ לגרד מעט אתה הקוביה והיא תשוב להפיץ ריח בדיוק כמו בהתחלה.

מחיר קוביית ריח ושקית יוטה- 9.90 שקל, להשיג ברשת הסטוק.

CASTRO HOME - קערת טרקוטה צבעונית - 20.77 שקל במקום  34.90 שקל. סטודיו קסטרו,
CASTRO HOME - קערת טרקוטה צבעונית - 20.77 שקל במקום 34.90 שקל/סטודיו קסטרו

CASTRO HOME, מותג כלי הבית והלייף סטייל מבית האופנה קסטרו, מזמין אתכם לחגוג את הקיץ בסטייל ולהתרענן בפריטים יפים, איכותיים ומעוצבים, במסגרת מבצע אטרקטיבי במיוחד: עד 70% הנחה על פריטים מקולקציית קיץ 2023.

טווח מחירים

קערת טרקוטה צבעונית - 20.77 שקל במקום 34.90 שקל
כלי הגשה ביצה בצורת חיה - 23.74 במקום 39.90 שקל
ספל נקודות צבעוני - 23.74 שקל במקום 39.90 שקל
סט מצעים טוויטי וורוד 200X120 ס"מ - 163.30 - 173.20 שקל במקום 329.90 שקל - 349.90 שקל
חלוק רחצה מפנק - 148.45 שקל במקום 299.90 שקל.
אגרטל דאלי בעבודת יד - 89.05 שקל במקום 179.90 שקל
שטיח כניסה לבית - 65.39 שקל במקום 109.90 שקל
תוקף המבצע: עד 15.8 או עד גמר המלאי.
להשיג באתר www.castro.co.il ובכל חנויות CASTRO HOME.

מבשם טקסטיל אקולוגי ומחטא חיידקים במבחר של 12 ניחוחות ניקיון יוקרתיים מבית Miyo Scent, 29 שח ל-200 מל, להשיג ב- www.Miyo-Scent.com. יחצ,
מבשם טקסטיל אקולוגי ומחטא חיידקים במבחר של 12 ניחוחות ניקיון יוקרתיים מבית Miyo Scent, 29 שח ל-200 מל, להשיג ב- www.Miyo-Scent.com/יחצ

חברת הבישום המלונאית MIYO SCENT, המתמחה מפיצי ריח טכנולוגיים ומוצרי בישום 100% טבעיים ואקולוגיים, אותם מייצרת במיוחד גם עבור מרבית מלונות היוקרה בישראל, מציגה מבשם טקסטיל במבחר של 12 ניחוחות ניקיון יוקרתיים הנמצאים בשימוש במלונות המובילים בישראל. המבשם אקולוגי וידידותי לסביבה ולמשתמש ומיועד לכל סוגי הטקסטיל, לרבות מצעים. מחטא חיידקים ואינו מכתים. המחיר: 29 שקלים ל-200 מ"ל.


להשיג באתר מיו סנט www.Miyo-Scent.co.il

מפיץ ריח אוטומטי שקט במיוחד לחדר שינה וחללים קטנים קיו קלאסי המפיץ ריח על גבי גלי קול מבית חברת Miyo scent, מחיר 159 שקל, להשיג ב- www.Miyo-scent.com. סטודיו מוש,
מפיץ ריח אוטומטי שקט במיוחד לחדר שינה וחללים קטנים קיו קלאסי המפיץ ריח על גבי גלי קול מבית חברת Miyo scent, מחיר 159 שקל, להשיג ב- www.Miyo-scent.com/סטודיו מוש

MIYO SCENT מציגה גם את מפיץ הריח Q המיועד לחללי שינה ולחדרים בני עד 90 מ"ר, הפועל באמצעות קספולות ריח 100% טבעיות ואקולוגיות, בניהם כאלו ייעודיות ליצירת אווירה מרגיעה ולשינה עריבה.

המפיץ פועל בטכנולוגיה ננו אולטרא סוניק, אשר באמצעות גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, גורם לתערובת השמנים הארומתיים האיכותיים בקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל, ללא צורך בחימום השמן, תוך שמירה על איכותה. בפעולתו משמיע צליל בתדר שאינו נשמע על ידי האוזן האנושית, מה שגורם לו לפעול באופן שקט במיוחד ושאינו מפריע כלל במהלך הלילה.

קפסולות הריח המוזנות במכשיר ניתנות לבחירה מבין כ-50 ריחות מקוריים 100% אקולוגיים ובריאים למשתמש ולסביבה, בניהם כאלו בעלי מרכיבים המיועדים התורמים להרגעת הגוף ולשינה טובה. בניהן, קספולת "תה ירוק", בעל ניחוח מרגיע המשלב תווי ריח של צמחי מרפא, תה, שמן מפרץ עץ ורדים,יסמין ורכיבים נוספים. קפסולת "ירושלים", בעלת ניחוח מרגע של ספא יוקרתי בהשראת מלון היוקרה "בראשית". משלבת בין היתר את ניחוחות שושנת העמקים, לילך, מאסק לבן ווניל ועוד. שתי קפסולות נוספות לשינה הן בניחוח פצ'ולי- וניל, לבנדר או לבנדר לבדו.

המחיר: החל מ- 159 שקלים.

סיר בישול מולטי קוקר של ראסל הובס. שריג אלקטריק,
סיר בישול מולטי קוקר של ראסל הובס/שריג אלקטריק

ראסל הובס", המותג האנגלי המוביל, מבית שריג אלקטריק, מציג סיר בישול MULTY COOCKER עם 8 תוכניות בישול בקיבולת גדולה במיוחד של 6.5 ליטר, להכנת עוף שלם, ארוחות משפחתיות ועוד. התוכניות כוללות בישול איטי, צלייה, הרתחה, אידוי, אורז, שמירת חום, בישול/טיגון ותוכנית ייחודית - סו-ויד, בה ניתן לקבוע במדויק את הטמפרטורה לבישול אחיד.

סיר בישול MULTY COOCKER עשוי אלומיניום יצוק וחזק עם ציפוי קרמי Non-Stick עמיד במיוחד, לוח בקרה מתקדם לשימוש קל ונוח, כולל טיימר ומסך מגע. הלוח נשלף ומאפשר הגשה נוחה ואידיאלית לשולחן האוכל, ניתן להכניס את סיר הבישול בצורה בטוחה למדיח הכלים או לטבול אותו במים לניקוי קל. מולטי קוקר עד 59% יותר חסכוני בחשמל, בהשוואה לתנור מסורתי בצליית עוף שלם (במשקל 1.4 ק"ג ב-190 מעלות) וכולל מכסה עשוי זכוכית, ידיות קרות, רשת צלייה ורשת אידוי.

שנה אחריות מלאה + 1 שנת אחריות מורחבת של שריג היבואן הרשמי. מחיר: 449 שקל, להשיג ברשתות חשמל המובילות, בחנויות נבחרות ברחבי הארץ ובאתר של 'שריג' היבואן הרשמי

מאוורר תקרה חכם מבית SIRIUS LIVING,  מחיר 1,690 שקל, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה. יחצ,
מאוורר תקרה חכם מבית SIRIUS LIVING, מחיר 1,690 שקל, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה/יחצ

Sirius Living, מותג הלייף סטייל לבית ולגינה מבית סיריוס אלקטרוניקה, הופך את לילות וימי הקיץ החמים לקרירים ונעימים יותר בחדר השינה ובפנים הבית, באמצעות מאוורר תקרה מעוצב וחכם במיוחד, משולב רמקול בלוטות' מובנה, תאורת LED עם צבעים משתנים וכנפיים נסתרות!

אין ספק כי מאוורר תקרה הוא פריט חובה בכל בית ישראלי לצינון לילות וימי הקיץ החמים. המאוורר החכם מבית המותג גם מקרר את האוויר וגם יוצר אווירה מדליקה. למאוורר עיצוב ייחודי הכולל כנפיים נסתרות ומנוע שקט במיוחד וחסכוני באנרגיה, אשר אינו מפריע גם כשפועל במהלך הלילה. תאורת ה- RGB שהמשולבת בו מאפשרת ליצור את אווירה הרצויה, בין אם לשינה רגועה או להארת החלל, כשהיא מאפשרת בחירה בין צבעי אדום, כחול וירוק מתחלפים, תאורה לבנה, טבעית או חמה בעוצמה של W42. במאוורר מותקן רמקול בלוטות' חזק ועוצמתי המספק מוזיקת סטריאו עם איכות צליל מדהימה. הרמקול נשלט בקלות באמצעות אפליקציה חכמה ונוחה לשימוש שניתן להתקין בטלפון הנייד. כמו כן, ניתן לשלוט על פונקציות המאוורר, כמו שליטה על עוצמת האוורור ותזמון טיימר עם הגדרה אוטומטית של זמן הפעלה וכיבוי בזמן השינה, גם באמצעות שלט רחוק. המחיר: 1,690 שקלים.

סיריוס ליוינג - להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

ספריי מיסט לילה טוב לכרית מבית נילס יארד לדיל קוסמטיקס, 129.90 שקל להשיג בדיל קוסמטיקס, www.dealcosmetics.co.il. יחצ,
ספריי מיסט לילה טוב לכרית מבית נילס יארד לדיל קוסמטיקס, 129.90 שקל להשיג בדיל קוסמטיקס, www.dealcosmetics.co.il/יחצ

אתר דיל קוסמטיקס המרכז מאות מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי הטיפוח, איפור, בישום, בריאות, לייף סטייל ונוספים תחת אתר אחד, מציע ספריי Goodnight Pillow Mist מבית המותג הקוסמטיקה הטבעית האורנית האנגלית נילס יארד.


ספריי המיסט הוא מוצר עטור פרסים שהוכח כמשפר את השינה כבר מהלילה הראשון לשימוש. הוא מכיל תערובת של לבנדר אורגני, שמן וטיבר ושמן אתרי מנדרין המקדמים תחושת רוגע ללילה שליו ושינה נעימה. בניסוי צרכני אשר בדק את איכות השינה בעת השימוש בתכשיר בקרב 100 אנשים, נמצא כי 81% ממשתתפי הניסוי מצאו כי המוצר מסייע בתחושת הרוגע והשלווה בעת השינה. בנוסף, 69% ממשתתפי הניסוי מסרו כי נרדמו מהר יותר מבדרך כלל. בעת השימוש יש לרסס מעל הכרית 1-3 פעמים בטרם השינה. עדיף להמנע מהתזה ישירה על הבד ולרסס על שטח פנים גדול ככל הניתן. לשימוש החל מגיל 3.
המחיר: 129.90 שקלים ל-45 מ"ל.

להשיג בדיל קוסמטיקס - www.dealcosmetics.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully