וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 אחוז הנחה: היוזמה של בריקסטון לדיירי בניינים

מבדיקה שערכה חברת בריקסטון בירושלים, יש התעוררות רבה בתחום ההתחדשות העירונית וכיום יש כ-9,000 יחידות דיור בתהליכי פינוי ובינוי או חיזוק מבנים: "אחת הבעיות היא שמירה על דברי ערך בדירות"

מימין לשמאל : דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון , יענקי מייזליש סמנכ"ל חברת טרא נדל"ן ושירי שניידר, סמנכ"לית ממשל ומוניציפלי במרכז הבניה הישראלי. מורג ביטן,
מימין לשמאל : דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון , יענקי מייזליש סמנכ"ל חברת טרא נדל"ן ושירי שניידר, סמנכ"לית ממשל ומוניציפלי במרכז הבניה הישראלי/מורג ביטן

מבדיקה שערכה חברת בריקסטון בירושלים' יש התעוררות רבה בתחום ההתחדשות העירונית וכיום יש כ-9,000 יחידות דיור בתהליכי פינוי ובינוי או חיזוק מבנים. "אחת הבעיות המרכזיות שיש לדיירים בתהליך פינוי ובינוי הינה שמירה על דברי הערך הקיימים בדירות", אמר דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריקסטון.

החשיבות לשמירת דברי ערך הקיימים בדירות בפרויקטים של פינוי ובינוי משולשת:

  • הבניינים מוקפים בפיגומים אשר מעידים על שיפוץ ומהווים כר פורה לפריצה וגניבה. בעבר הקומות הגבוהות היו "חסינות" מפני פורצים עקב גובה הקומה, אך לא הפעם, הפיגומים סביב הבניין מהווים "סולמות" נוחים מבחוץ לכל דחפין.
  • הבניין הופך לאתר בנייה בו מסתובבים פועלים ואנשים לא מוכרים, ללא שליטה ובקרה של דיירי הבניין. זוהי הזדמנות לפורצים לנצל את המצב ולפרוץ לדירות הבניין על ידי התחזות.
  • גם בפרויקטים של פינוי בינוי, דיירים אשר הייתה להם כספת בדירה, ברוב המקרים לא יעבירו אותה לדיור הזמני, אלא ישתמשו בפתרון זמני, מאולתר ולא בטוח.

מסיבה זו, חברת בריקסטון ירושלים תאפשר לקבלני בניה בפרויקטים מסוג פינוי ובינוי או חיזוק מבנים, השכרת כספות עבור דיירי הבניינים בהנחה של כ- 50% הנחה. מתחם בריקסטון ירושלים כולל בתוכו 2,600 כספות מאובטחות.

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully