וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים מצעים? מסתבר שזה לא כל כך פשוט

איך בוחרים מצעים איכותיים, למה כותנה מצרית, האם סוג הבד חשוב צפיפות חוטים. מה הכי חשוב לדעת והאם יש קשר בין מצעים לשינה טובה?

קולקציית מצעים לבנה סאטן של TAKEANAP, החל מ-499 שקל. יחצ,
קולקציית מצעים לבנה סאטן של TAKEANAP, החל מ-499 שקל/יחצ

כשבוחרים מצעים לבית בדרך כלל מחפשים את הגוון הנכון, הנראות שיתאים לחדר, שיתאים לקיר שזה יהיה בצבע שאוהבים, ההתייחסות היא בעיקר עיצובית אופנתית. לעיתים מחפשים גם את ה 100% כותנה, ומסתפקים בזה. מותג TAKEANAP מחדד עד כמה חשוב להתייחס לחומר, להבין בצורה מעמיקה יותר את האיכות, ואת היחס בין החומר לשינה, להתעוררויות לילה להזעה וויסות טמפרטורה וכמובן ללא פשרות בעיצוב.

נתחיל בבחירה המהותית ביותר והיא הבד, סוג הבד הרכב החוט והתהליך שהבד עבר ישפיעו על הטמפרטורה שלכם עם הגוף. יש חומרים שגורמים לנו לחום יתר, ויש חומרים שההפך. בדים סינטטיים גם אם באחוזים לא גבוהים יגרמו להזעה וחוסר נשימה של העור במגע עם הבד. בדים טבעיים ואיכותיים יקלטו את טמפרטורת הגוף ויתמזגו איתה באופן אופטימלי, ויסות הטמפרטורה יהיה אידיאלי ומותאם למה שחום הגוף צריך. זה לדוגמא אחד היתרונות הבולטים בכותנה ארוגה בצפיפות גבוהה ובסוג חוט של כותנה מצרית.

לא רק 100% כותנה

סוג הכותנה גם הוא חשוב ולכן כדאי לבחור בכותנה מצרית למצעים. זה אכן מיקר מאוד את המצעים אבל איכות השינה עולה ומשתנה לחלוטין. מדובר בחוט כותנה ארוך וחזק בעל תו תקן ממוספר לפי סדרת היצור והגידול של הכותנה. חברות רבות משתמשות במושג כותנה מצרית ללא אסמכתא ורישוי.

סוג האריגה - אריגה איכותי היא דבר חשוב והיא גם עניין אישי, יש שיאהבו את אריגת הסאטן שהיא אריגה אלכסונית המייצרת ברק קל (ולא כפי שכולם חשובים שמדובר בבד מבריק) הסאטן מאופיין ברכות וגמישות של החומר ושוב כמובן שהכל תלוי בסוג החוט והצפיפות. אנחנו TAKEANAP ממליצים על צפיות של 500 חוטים ומעלה לסוג אריגה זה וכמובן בשימוש בחוט של כותנה מצרית. ויש שיעדיפו את אריגת הפרקל שהיא אריגה צפופה וחזקה של שטי וערב ישרים חוזק האריגה מייצר בד קריספי בתחושה של בד עבה ופחות רך. בסוג אריגה זה אנו ממליצים על צפיפות מינימלית של 300 חוטים לאינטש וגם כאן כמובן שסוג החוט מהותי לתחושה.

מצעי TAKEANAP. יחצ,
מצעי TAKEANAP/יחצ
מצעי TAKEANAP. יחצ,
מצעי TAKEANAP/יחצ

בשנים האחרונות הצטרפו אלינו סוגי בדים טבעיים נוספים איכותיים וטובים כשכל אחד מהם מאופיין במגע חומר אחר איכותי וטוב כדוגמת הבמבוק הטנסל הפשתן.

מתקמט או לא מתקמט?

גל דרייבלט מייסדת ובעלים של מותג TAKEANAP :"לצערי הרב זו שאלה שעדיין נשאלת בשוק הישראלי. אז תנו לי לנפץ לכם מיתוס 100% כותנה תמיד יתקמט מה שלא מתקמט לא כותנה! גם אם בד עובר תהליך אל קמט - מדובר בתהליך כימי שחולף ויוצא מן הבד אחרי 3-5 כביסות. אז תהיו בטוחים שבד שלא מתקמט לכם הוא לא כותנה".

אז מה אני בסוף מקבל? מה מבדיל בד איכותי וטבעי?

התחושה במגע הראשוני עם הבד תהיה קרירה, גם בקיץ וגם בחורף, אבל לאחר מספר שניות המגע עם הבד יתמזג בטמפרטורת הגוף ויגיע למידת חום אופטימלית, לא חם מדי ולא קר מדי. מצב זה יעזור לנו בשינה רצופה ואיכותית. הבד נושם דרך הגוף לא נדבק ואוורירי. TAKEANAP מציעים את סדרת מצעים סאטן ופרקל נוכל שמבטיחים את התחושה.

  • עוד באותו נושא:
  • מצעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully