וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק רהיטים: החנות שמציעה לכם גם תכנון והום סטיילינג

קניתם? מעכשיו תוכלו לקבל גם שירותי תכנון והום סטיילינג בחנות רהיטים. הכירו שירות חדש שיקל עליכם בבחירה וילווה אתכם משלב השרטוט ועד לשלב ההתקנה

חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר. סיון מויאל,
חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר/סיון מויאל

דמיינו שיכולתם להיכנס לזארה, למדוד חולצה ולהחליט שבא לכם את אותה החולצה רק בצבע אחר או עם כיתוב אחר או אפילו מבד אחר. זה ממש כמו ללכת למקעקע וביחד איתו לצייר את הסקיצה לקעקוע שתמיד חלמתם עליו.

כעת דמיינו שהיתה לכם נגריה ומעצבת פרטית שלכם בשלב שיפוץ/בניה או שדרוג הבית.

מותג הרהיטים "עיונה" מרים את הכפפה ומציע שירות כולל החל משלב השרטוט ותכנון הבית ועד לשלב ההלבשה. כל הריהוט מידות וצבעים מתוכננים בהתאם למידות, טעמכם האישי, הצרכים ומבנה הבית שלכם. שידות, מזנונים, אי מטבח, מידוף, ארונות, פינות אוכל, כיסאות, כורסאות, מיטות. הנגריה של עיונה מלווה אתכם משלב התכנית ועד לשלב העיצוב, הביצוע וההתקנה. עיונה מגיעה אליכם לפגישת ייעוץ ובונה עבורכם תכנית לריהוט ואבזור המותאמת עבורכם הכוללת את הניסיון והידע העשיר שצברנו בעיצוב ובניית רהיטים ועיצובם המדויק בחלל הבית. צוות החנות, הנגריה והמצבעה יעמוד לשירותכם לאורך כל התהליך ויעצב עבורכם בית חלומי ורהיטים מוקפדים איכותיים ויפים בעיצוב אישי.

חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר. סיון מויאל,
חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר/סיון מויאל

ברהיטים של עיונה שימוש בחומריות איכותית ומגוונת שכוללת שילוב של זכוכיות, עץ אלון איכותי, פליז, פלטת צבעים ייחודית שיצרנו שהופכים את הבית ליצירת אמנות שהיא רק שלכם כי הכול מתחיל בבית. כל הרהיטים מיוצרים במתחם היצירה של עיונה הכוללת חנות סטודיו, נגריה ומצבעה. הרהיטים של עיונה מאופיינים בקווים נקיים, עם תוספות נוסטלגיות של תריסי עץ, זכוכית סבתא ואלמנטים עיצוביים משנות ה-50 וה-60 שיוצרים שילוב מרענן ויפהפה בין החדש והפונקציונלי לגעגוע לפשטות והנאיביות של פעם.

המותג בבעלות יונת אור, ילידת קיבוץ בארי: "מאז ומתמיד אהבתי לאסוף רהיטי וינטג' ולהפוך אותם למשהו אחר, להפיח בהם חיים. וכך עשיתי בבית שלי, אספתי רהיטים שיפצתי וצבעתי אותם, עם השנים התחלתי לעשות זאת עבור חברים, לדוגמא: שולחן צורפים מהמם שהפך לשידת טלוויזיה או כוורות דבורים שהפכו לארגזי צעצועים, כסאות ישנים שופצו והפכו למרכז הבית. אנשים היו נכנסים לבית שלי ומתפעלים. קיבלתי צריף ישן קראתי לו "הצריף של תמרי הנגר", שיפצתי אותו והתחלתי לעבוד גם בשיפוץ וגם בקניה ומכירה של וינטג' שעבר שדרוג תחת ידיי. חברים התחילו להביא לי רהיטים שלהם לשיפוץ והתחביב הפך לעיסוק."

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר. סיון מויאל,
חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר/סיון מויאל

הסיפור שלה ושל "עיונה" מתחיל כילדה שגדלה בקיבוץ, ולפני כ-16 שנים קיבלה את הזדמנות חייה - לעבוד בנגריה של הקיבוץ, אותה נגרייה בה עבד אביה, הזכרונות מאותה נגרייה שזורים בחייה כמו סרט נע - "ריח הקפה המהביל, והעץ שנחתך בדיוק מהמכונה היו ריחות ילדות, מאוד אהבתי את המקום והייתי קשורה אליו כך שלחזור לאותה נגריה היה סוג של סגירת מעגל והגשמה עצמית."

לפני כ-7 שנים היא קיבלה את כל המתחם בקיבוץ ששימש כנגרייה בעבר. היא עברה משיפוץ הרהיטים לעיצוב ליין שלה בהשראת אותם רהיטי וינטג' שכל כך אהבה לשפץ. "היה לי חשוב לשמר את הקווים הנקיים של שנות ה50- וה-60 אך לתת להם פונקציונליות ואינטרפרטציה עכשווית עם צבעים מרעננים ויפים. ביססתי לצד הנגריה והמצבעה חנות ומילאתי אותה בכל טוב, בפריטי עיצוב של עיונה."

חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר. סיון מויאל,
חלל חנות -עיונה- להשיג בחנות ובאתר. סטיילינג רוני טישלר/סיון מויאל

היום בעיונה צוות שלם של עובדים האחראים על כל התהליך, החל משלב התכנון ועד שהרהיט מגיע לבית הלקוח. הכל קורה במתחם הנגריה שלה. על עיצוב הרהיטים יונת בעצמה אחראית, וההשראה מגיעה מטיולים בשווקי פשפשים בארץ ובחו"ל, מהטבע שמסביב, תערוכות ועוד.

אספנו בשבילכם 3 טיפים מיונת אור שיסייעו לכם בבחירת רהיטים לביתכם:

  • מידה נכונה -לפני שאנו רצים לרכוש רהיט חשוב ממש למדוד את המידה הרצויה אצלנו בבית: כל רהיט, יפה ככל שיהיה, צריך לא לחרוג מהגבולות שהחלל מאפשר ולייצר פרופורציה נכונה בחלל.
  • צבע מדוייק - צבע חייב להשתלב בהרמוניה לכן לפני שאנו רוכשים, מומלץ ממש לבדוק שהצבע מתאים לכלל רהיטי הבית או לפחות לרהיטים שקרובים אליו. בנוסף, לבדוק ולשאול את עצמנו, האם אנחנו רוצים צבע עם נוכחות כדי להבליט? או שאנו רוצים צבע שקט ודווקא את הנוכחות להוסיף באקססוריז או בקיר צבוע? אלו שאלות חשובות שעושות סדר בראש, כי צבע מדויק ונכון מרגיע ,משמח ונותן ביטוי לאופי הייחודי שלנו….לכן חשוב לבחור נכון/
  • פונקציונליות - מילה גדולה ומאוד חשובה! אל תתפשרו על הנוחות, גם מבחינת איכות המוצר, דוגמת מגירות בטריקות שקטות, דלתות בטריקות שקטות, צבע איכותי ועוד
  • וכמובן' להבין את הצורך, לדוגמה, האם זו שידה לטלויזיה ואנו רוצים להסתיר את חוטי החשמל? במקרה הזה עדיף שידה סגורה שתיצור מראה נקי. בשידות לחדר האמבטיה, נרצה לוודא אם סוג החומר ואיכותו מתאים לחללים לחים.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully