וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר פתיחת החנות הראשונה בעיר: ערד טקסטיל חנכה עוד חנות באילת

ערד טקסטיל חונכת חנות שנייה במספר בעיר, זאת פחות מחודש לאחר הסניף הראשון שהשיקה לראשונה בעיר. הסניף החדש באזור התעשייה באילת משתרע על פני 100 מ"ר

ערד טקסטיל - חנות חדשה באילת. יחצ,
ערד טקסטיל - חנות חדשה באילת/יחצ

בימים אלו משיקה ערד טקסטיל סניף נוסף באילת, שממוקם באזור התעשייה ומשתרע על פני 100 מ"ר. בחנות החדשה ניתן למצוא את מוצרי הטקסטיל האהובים והמוכרים של ערד טקסטיל לבית, לחדר הרחצה, לחדר השינה וגם לסלון, ביניהם מגבות, מצעים, חלוקים, פריטים למטבח, הלבשת פנאי, שטיחים ושטיחונים ועוד. לרגל ההשקה יוצרת ערד טקסטיל במבצע עד 60% הנחה על כל הפריטים בחנות.

כזכור, לפני קצת פחות מחודש השיקה ערד טקסטיל את חנות הבכורה של החברה בעיר הדרומית ביותר, וכעת, לאור ההצלחה המסתמנת, ממשיכה ערד במגמת ההתרחבות. עוד מציינים בערד טקסטיל, כי במסגרת ההתרחבות, תיפתח בקרוב גם מחלקת נופש ייעודית לצימרים ובתי AIR BNB.
סמנכ"ל מכירות וריטייל ב"ערד טקסטיל", ליאור כהן: "אנחנו שמחים על פתיחת החנות השנייה שלנו באילת, שמגיעה בעקבות ההצלחה של חנות הבכורה שלנו בעיר בזמן קצר. הסניף החדש ממוקם באזור מרכזי ונגיש ואני מזמין את כל תושבי אילת ליהנות מהמבחר העצום של פריטי טקסטיל לבית באיכות גבוהה ובמחיר שווה לכל כיס."

ערד טקסטיל - חנות חדשה באילת. יחצ,
ערד טקסטיל - חנות חדשה באילת/יחצ

במשך למעלה מ-40 שנים ערד טקסטיל הינה הספקית הגדולה בישראל למוצרי טקסטיל, עם מגבות, מצעים, חלוקים ושלל מוצרים נוספים, באיכות בלתי מתפשרת, והיא בין חברות הטקסטיל הגדולות, הוותיקות והאיכותיות ביותר בישראל. בנוסף, החברה הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל בשוק בתי המלון.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully