וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקווים שעושים את ההבדל: שינוי מינימליסטי משנה את אווירת החדר

הוספת קו או קווים על גבי פריט ריהוט, דלת ולפעמים גם על הקיר תשנה לגמרי את האווירה, אפילו שמדובר בשינוי מינימליסטי. הנה כמה דוגמאות

מיטת יחיד דגם שחר של עצמל'ה. שחר פליישמן,
מיטת יחיד דגם שחר של עצמל'ה/שחר פליישמן

הוספת קו או קווים על גבי פריט ריהוט, דלת ולפעמים גם על הקיר תשנה לגמרי את האווירה, אפילו שמדובר בשינוי מינימליסטי. הקווים יכולים להיות מאונכים, מאוזנים, חרוטים, לייצר ריבוע או מלבן ולהתאים למספר סגנונות עיצוב: כפרי, מודרני, נורדי, בוהמי, קלאסי, תעשייתי וכו'.

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב-בריח: ""ישנה עלייה בביקוש לדלתות פנים מעוצבות ולא בנאליות. עיצוב דלת עם קווים מינימליסטים מתאימה לעיצוב מודרני המתאים לחובבי הקווים וניקיון ויזואלי. דלתות מעוצבות במרחבי הבית יוצר אוסף של אמנות גרפית המייצרת מעטפת עיצובית חדשה, שונה, מינימליסטית וחזקה. ניתן לשדרג את העיצוב על יד בחירת דלת פנים בגוונים כמו ירוק בקבוק, שחור ועוד".

תמונה באדיבות נירלט עיצוב שרון וייזר. עודד סמדר,
תמונה באדיבות נירלט עיצוב שרון וייזר/עודד סמדר
רב בריח דגם טריו, עיצוב שרונה יעקובי. מאור מויאל,
רב בריח דגם טריו, עיצוב שרונה יעקובי/מאור מויאל
שולחן וכוורת דגם שי של עצמל'ה. שחר פליישמן,
שולחן וכוורת דגם שי של עצמל'ה/שחר פליישמן

עדי הופמן, מנהלת השיווק ברשת ריהוט הילדים והנוער עצמל'ה, מציינת כי "הרשת מציעה מגוון דגמים של מיטות, ארונות ורהיטים נוספים שמשלבים בעיצוב פסים וקווים עדינים וכי קיים ביקוש למוצרים אלה.
עיצוב המשלב פסים וקווים מקנה לרהיט מראה משודרג, אלגנטי וקלאסי. עיצוב כזה יכול ללוות את הילד לתקופה ארוכה מכיוון שמתאים גם לילדים צעירים וגם לבוגרים יותר.

נעמה רודין אשר, מעצבת: "בעולם העיצוב, בין אם מדובר בעיצוב פנים או עיצוב מוצר, לעיתים הפרטים הקטנים, הדקויות, הם אלה שעושים את ההבדל ומשנים את המראה, כך גם כשמדובר בתוספת של קווים. לדוגמא ניתן לתכנן ארון עם חזיתות נקיות ויפות ואפשר על ידי תוספת של 'קוים', שזה למעשה עץ מחורץ או שימוש בסרגלי עץ, לשדרג את פריט הנגרות ולהוסיף טוויסט ועניין) . בכלל הטרנד של לוחות מחורצים מככב בשנים האחרונות ופופולרי כחיפוי קירות, יוצר מראה נקי ומרשים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully