וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום איכות הסביבה: המוצרים שיעזרו לבית לשמור עליכם

מכונת כביסה ומייבש שחוסכים במים, מטהר אוויר שמשמיד מזהמי אוויר, תנור אפייה חדש עם טכנולוגיה ייחודית לפיזור חום אחיד, מניעת שריפת המזון בקצוות וחסכון בחשמל. לכבוד יום איכות הסביבה הבינלאומי אלו חלק מהמוצרים שעוזרים לנו לשמור על כדור הארץ

שיפוץ. shuttershock, ShutterStock
גם כשמשפצים אפשר לשמור על הסביבה/ShutterStock, shuttershock

ב-5.6 יציין העולם את יום איכות הסביבה, כאשר כל שנה השיח בנושא הופך לקריטי וזועק יותר. משבר האקלים, שהוא החשוב ביותר בדורנו, מורכב ממספר מיקודים, כל אחד מהם מורכב בדרכו והכרחי בשביל להשיג התקדמות והצלחה. המיקוד הראשון והחשוב הוא במנהיגויות של כל מדינה בעולם, אלו חייבות לעשות הרבה-הרבה יותר בשביל להפחית פליטה של מזהמים ולנסות לעצור את ההידרדרות על ידי יצירת רגולציה מותאמת. המיקוד השני הוא בתאגידים שמייצרים את רוב הזיהום וחייבים לאמץ פרקטיקות פחות מזהמות בכל שרשרת הייצור שלהם. אולם המיקוד השלישי, שהוא גם החשוב מכולם: הציבור, אזרחים בכל העולם, משקי הבית.

סקר שנערך ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה ביוזמת מותג מוצרי החשמל הבינלאומי ,Beko מעלה כי 69% מהציבור בישראל רואים בממשלות ובבני האדם כגורמים האחראיים לטיפול בסוגיית משבר האקלים. בנוסף, למעלה ממחצית מהישראלים מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים ידידותיים לסביבה. 55% מהנסקרים העידו כי באופן עקרוני יהיו מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר בעבור מוצרים ידידותיים לסביבה. גם אם לא כולם מסכימים לשלם יותר על מוצרים ידידותיים לסביבה, נתוני הסקר מראים כי קרוב לשלושה רבעים מהציבור (72%) מעדיפים לרכוש מוצרים מחברות השומרות על הסביבה.

כיצד נוכל לסייע כפרטים בתוך הבית שלנו לשמירה על כדור הארץ? קבלו את המוצרים לבית שיעזרו לכם לשמור על הסביבה?

חסכון במים: טכנולוגיית SaveWater של Beko

מדיח, מייבש ומכונת כביסה בטכנולוגיית savewater. Beko,
מדיח, מייבש ומכונת כביסה בטכנולוגיית savewater/Beko

Beko, מותג מוצרי החשמל לבית, חשף לאחרונה את טכנולוגיית SaveWater המתקדמת, הנמצאת במדיח כלים, מכונת כביסה ומייבש. טכנולוגיה זו פותחה כדי להתמודד עם פסולת מים ביתית ולספק ניקוי מושלם, תוך סיוע למשקי בית להשתמש במים בצורה יעילה יותר.

טכנולוגיית מדיח הכלים המשופרת למשל, חוסכת את מי השטיפה האחרונים במחזור כדי להשתמש בהם בתחילת השטיפה הבאה. מדיח סטנדרטי משתמשי ב- 9.5 ליטרים בממוצע אבל עם הטכנולוגיה החדשה המדיח משתמש רק ב- 6.9 ליטרים כך שבכל הדחה נחסכים 2.6 ליטרים מים.

במכונת הכביסה והמייבש הטכנולוגיה פועלת כך: יש להניח את המייבש על או לצד מכונת הכביסה. בצורה זו המייבש אוסף את המים שמצטברים מהייבוש ומשתמש בהם בכביסה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תנורי אפייה אינטגרליים חדשים של "גרונדיג" Grundig

תנור גרונדיג. יחצ,
תנור גרונדיג/יחצ

Grundig (גרונדיג), מותג מכשירי החשמל הביתיים שחזר לישראל, משיק תנורי אפייה אינטגרליים שמציעים חדשנות מוצרית וטכנולוגיות מתקדמת. תנורי האפייה של Grundig בדרוג אנרגטי A - הדירוג החסכוני ביותר במכשירי חשמל, מתחברים לחוויה הקולינרית המאפיינת את המטבחים המשפחתיים בישראל עם פתרונות טכנולוגיים רבים שמקלים על מלאכת הבישול והאפייה בבית ומשפרים את החוויה בכל מטבח ביתי. בתנורים החדשים משולבת טכנולוגיית Hot Aero Pro בעזרת מערכת אוורור חדשה וחלל תנור מעוצב, טכנולוגיית Hot Aero Pro של גרונדיג מבטיחה פיזור חום אחיד יותר בתנור. על ידי צמצום תנודות הטמפרטורה בתנור ופיזור החום באופן אחיד, טכנולוגיית Hot Aero Pro
מאפשרת תוצאות בישול אחידות יותר - הקץ לפינות שרופות ולאוכל שאינו מבושל די הצורך ובכך מונעים בזבוז מזון ועוזרים לשמור על הסביבה.

מחיר התנורים החל מ- 1,990שקלים

מטהר אוויר של שיאומי

מטהר אוויר חכם. שיאומי,
מטהר אוויר חכם/שיאומי

הקורונה ב-2020 והמודעות הגוברת לסכנות שבזיהום ולכן יותר ויותר חברות ויצרניות מפתחות מידי שנה מערכות וטכנולוגיות מתקדמות לטיהור האוויר. כך למשל עשתה חברת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, עם מטהר האוויר החכם של המותג שיאומי, דגם Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact - מכשיר קומפקטי, מתקדם ומעוצב לטיהור האוויר בחדרי מגורים ומשרדים. השימוש במכשיר לוכד כ- 99.97% מהחלקיקים החל מגודל 0.3 מיקרון ומשמיד מזהמי אוויר נפוצים ביעילות ביניהם: אבקנים, עשן, אבק, אפר וריחות לא נעימים. בעל הסכמה לתקן TUV RHEINLAND לטיפול באלרגיות ולשמירה על בריאות מערכת הנשימה של ילדים ותינוקות. מטהר האוויר יעיל ונוח לשימוש, בעל מנוע DC עוצמתי ובעל פעולה שקטה במיוחד. המטהר מאובזר בצג ולחצני מגע המציגים חיווי צבעוני למדד איכות אוויר, מחוון WIFI, בהירות מסך ולחצנים (3 רמות),ולחצן מצבים ל- 3 מצבי עבודה: ידני , מועדף ושינה
ניתן להפעלה ותפעול מרחוק באמצעות יישומון Mi Home ותמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa® ו- Google Assistant®

ניתן להשיג באתר או בסניפי הרשת Mi store

אוויר נקי בבית: 'סופרקריל ECO' של טמבור

טמבור סופרקריל אקו. טמבור,
טמבור סופרקריל אקו/טמבור

טמבור, חברת הצבע וחומרי הגמר בניה הגדולה בישראל מציגה את סופרקריל ECO - צבע ראשון מסוגו שאינו מכילה VOC (תרכובות אורגניות נדיפות). המוצר מספק מענה יחיד מסוגו הן לבעל המקצוע שצובע ומשתמש בצבע בתדירות גבוהה והן לבני הבית. סופרקריל ECO יכול להיות מגוון עם כל אחד מ-1650 גווני הצבע השונים ממניפות טמבור. בטמבור מדגישים כי אריזת הסדרה החדשה מכילה למעלה מ-30% פלסטיק ממוחזר, וייצור הצבע מתקיים במפעל הצבע של החברה בעכו, אשר פועל על בסיס עקרונות הבנייה הירוקה, תוך הפחתה מקסימלית של השפעותיו על הסביבה ובנוסף נושא את התקן 14001 לניהול סביבתי.

" סופרקריל ECO הוא נדבך נוסף ומשמעותי באסטרטגיה של טמבור, להוביל את תחום הקיימות והבנייה הירוקה בישראל, על ידי מתן פתרונות רחבים של מוצרים ושירותים לכלל ענף הבנייה." אומרת צביה קסן אורנשטיין סמנכ"לית השיווק בטמבור.

מבזבזים ובוכים

ומה עמדות הישראלים לגבי בזבוז מזון? מסקר שנערך עולה כי 53% מהישראלים זורקים מזון לפחות פעם בשבוע. הסקר שנערך על-ידי מכון המחקר רושינק ביוזמת מותג מוצרי החשמל הבינלאומי Grundig חושף נתונים חדשים על בזבוז מזון בישראל, ביניהם תדירות השלכת המזון, סוגי המזון הנזרקים, הגורמים העיקריים לבזבוז מזון וכמה תופעת בזבוז המזון מטרידה את הישראלים. הסקר מגלה כי בזבוז מזון היא תופעה שקיימת בהיקפים גדולים בישראל ומפריעה לרוב הציבור. למעלה ממחצית מהישראלים, 53%, דיווחו על זריקת מזון לפחות פעם בשבוע, כאשר שיעורים גבוהים יחסית זוהו בקרב נשים, הורים לילדים, תושבי המרכז ובקרב האוכלוסייה החרדית.

סוג המזון הנפוץ ביותר שהישראלים זורקים הסקר חשף כי שאריות של ארוחות מבושלות הוא סוג המזון הנפוץ ביותר שהישראלים זורקים. כ-48% מהישראלים ציינו כי הם נוהגים לזרוק שאריות של ארוחות מבשלות, 20% ציינו כי הם זורקים ירקות, 9% מהישראלים נוהגים לזרוק מוצרי חלב, 7% זורקים פירות ו-5% זורקים מוצרי לחם או דגנים.

מהם הגורמים העיקריים לבזבוז מזון בישראל? בסוגיית בזבוז המזון עולה מיד השאלה מהן הסיבות העיקריות שגורמות לנו לזרוק מזון? משתתפי הסקר נשאלו, אם כן, מהם הגורמים העיקריים לבזבוז מזון. התוצאות ללא ספק מפתיעות: 59% ממשתתפי הסקר העידו כי הם נוהגים לזרוק מזון שנשאר זמן רב במקרר והופך לפג תוקף, 58% ציינו כי הם נוהגים לזרוק פירות וירקות עקב העובדה שהם לא נשמרים טריים במקרר, 38% העידו כי הם מכינים כמויות גדולות מדי של אוכל מבושל, 21% מעדיפים לאכול אוכל טרי שהוכן באותו היום ו-3% ציינו שהם משליכים מזון שהילדים לא סיימו.

למרות שהם משליכים הרבה מזון, הישראלים מוטרדים מתופעת בזבוז המזון. למרות הנתונים המטרידים שמצביעים על כך שאחוזים גבוהים מאוד מהישראלים משליכים אוכל בתדירות גבוהה יחסית, 82% ממשתפי הסקר העידו כי תופעת בזבוז המזון מטרידה אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully