וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמישה חדרים לדירה מרווחת: כך עושים זאת נכון

בקשת הלקוחות הייתה לתכנן את הדירה כיחידה מרווחת להורים וכיחידה נפרדת למתבגר, כשהקו המנחה הינו מראה נקי ומינימליסטי. המעצבת תמר מיכלוביץ התגייסה

עיצוב פנים תמר מיכלוביץ. ארז חיים,
עיצוב פנים תמר מיכלוביץ/ארז חיים
  • פרויקט: תכנון ועיצוב דירת קבלן 5 חדרים בגני תקווה
  • הדיירים: זוג הורים ומתבגר
  • עיצוב פנים: תמר מיכלוביץ
  • צילום: ארז חיים

המעצבת תמר מיכלוביץ התבקשה לעצב דירת 5 חדרים בשטח של 120 מטר בגני תקווה עבור זוג הורים ומתבגר. בקשת הלקוחות הייתה לתכנן את הדירה כיחידה מרווחת להורים וכיחידה נפרדת למתבגר, כשהקו המנחה הינו מראה נקי ומינימליסטי.

פלטת הצבעים שנבחרה היא שחור, אפור ועץ במקומות שונים בבית, קירות הבית נצבעו בגוון לבן חם - שהוא גם הצבע שנבחר לחלק מהארונות בבית. התאורה בבית מינימליסטית, מדויקת ומשלבת צבעים וחומרים שונים בעקביות בכל חדרי הדירה.

עיצוב פנים תמר מיכלוביץ. ארז חיים,
עיצוב פנים תמר מיכלוביץ/ארז חיים

"התפיסה בתכנון ובעיצוב הייתה מוקפדת ומינימליסטית, כל רהיט ורהיט נבחן ונבדק להתאמה מדויקת למרחב וכך גם שאר האביזרים", מספרת מיכלוביץ, "במטבח השתמשנו בציפוי פורניר מעץ אלון, פורמייקה משי בהירה בשילוב שיש שחור במראה תעשייתי ומיוחד. המטבח תוכנן בעבודת נגרות מוקפדת ופונקציונאלית, שילוב קו ארונות גבוהים המכילים מקרר, תנור ומקרר מובנים, מזווה גדול ומרווח יוצרים מטבח עם מראה אחיד ומודרני אך מאופק, פונקציונאלי ולא שגרתי" הוסיפה המעצבת.
"לחלל המטבח הוספנו אי רחב וכיסאות בר מעץ בגווני אלון טבעי ומושחר עם בחירה מוקפדת של טקסטיל תואם למושבים והגב. האי משרת את דיירי הבית לאחסון וכמשטח עבודה נוסף. הוא אף יוצר סוג של הפרדה בין המטבח לסלון ומספק מקום נוח לישיבה של בני הבית".

בחלל המרכזי תמצאו אומנות קיר פוסט מודרנית עשויה מתכת מכופפת וחתוכה ברבדים שונים המעניקים תחושת ריחוף בחלל. "בסלון החלטנו על ספה גדולה ומפנקת היוצרת אווירה קלילה ומדויקת במרחב המשגע לצד פינת ישיבה נוספת, אינטימית ונוחה במראה קליל בשילוב רגלי ברזל דקיקות ובד כהה קונטרסטי לספה. קיר הטלוויזיה מעוצב בטיח דקורטיבי בגוון ארונות המטבח - 'קיר כוח', עליו שולבה נגרות מינימליסטית מעץ שחור מחורץ.

עיצוב פנים תמר מיכלוביץ. ארז חיים,
עיצוב פנים תמר מיכלוביץ/ארז חיים
דלתות פנדור. ארז חיים,
תחושה נעימה. דלת של דלתות פנדור/ארז חיים

במרחב הסלון נמצא גם ארון בעבודת נגרות ייחודית, אשר במרכזו מידוף דקורטיבי מרצפה לתקרה עם חלוקה א-סימטרית בצבע שחור. "הארון הוא פריט עיצובי מיוחד, אך מעבר לכך הוא מקום אחסון לפריטי נוי, ספרים, תמונות ועוד", מספרת מיכלוביץ.

בחדרי השינה הרהיטים נרכשו בהתאם לגודל החדרים ולעיצוב הבית - נקי ופונקציונאלי. חדר השינה של ההורים תוכנן בעיצוב מודרני יוקרתי עם חדר ארונות גדול ומפואר ודלתות קו אפס למראה אחיד עם הקיר. "בחדר של המתבגר החלטנו בהתאם לצרכיו, על מיטה של 1.40 מטר, ארון גדול ושולחן כתיבה עם מרחב עבודה נוח ויעיל ומעליו ספריית ברזל מעוצבת עם שילוב גב רשת דקורטיבי במראה תעשייתי לאחסון", הוסיפה המעצבת.

עיצוב פנים תמר מיכלוביץ. ארז חיים,
עיצוב פנים תמר מיכלוביץ/ארז חיים
דלתות פנדור. ארז חיים,
שילוב מושלם בין הדלת של של דלתות פנדור לשאר הריהוט בבית/ארז חיים

חדרי הרחצה תוכננו כמקום נעים, מזמין וסופר מעוצב. האמבטיה בוטלה לטובת מקלחון רחב וגדול הריצוף הכהה הממשיך לקיר כוח בגוון כהה המשלב בתוכו נגרות מעץ מלא, מראה אובלית בעלת מסגרת ברזל דקיקה בצבע שחור שמתחברת באופן אינטגרלי ומתאימה בצורה הרמונית לצבעים בחלל החדר.

"הדירה במראה נקי ומינימליסטי מותאמת לדיירי הבית, חדרי שינה מרווחים, מטבח מעוצב 'כמו מקטלוג', סלון גדול עם ספה גדולה וכורסאות נוחות. הבחירות מתוכננות ומדויקות עד לפרט הקטן: בחירת חומרי גמר, הלבשה וריהוט, תאורה ואומנות", מסכמת המעצבת.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully