וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני נעילת יריד 'צבע טרי': שמונת המעצבים הישראלים המבטיחים

טמבור הייתה שותפה בוועדה האוצרותית שבחרה את 8 המעצבות והמעצבים המבטיחים שמציגים במסגרת חממת העיצוב של יריד צבע טרי המיועדת למעצבים ישראלים מבטיחים בתחילת דרכם

חממת המעצבים של טמבור. שהם אפרתי,
חממת המעצבים של טמבור/שהם אפרתי

כחלק מהשתתפותה ביריד 'צבע טרי', טמבור, חברת הצבע ומוצרי גמר בנייה הגדולה בישראל לוקחת חלק גם בחממת העיצוב וב"סלון בית המכולות".

פרויקט "סלון בית המכולות" - שיתוף פעולה בין טמבור ועמותת לצאת מהקופסא שיזמה את הפרויקט, מתקיים לאורך כל ימי היריד ונערכים בו מפגשים, הרצאות ופאנלים בנושאי עיצוב, אדריכלות, בנייה ירוקה וקיימות, אותם מנחים מעצבים, אמנים ואנשי מקצוע נוספים מהמובילים בישראל. את התכנים בסלון מוביל היזם והאוצר יובל סער, ובין המנחים גם מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה" שינחה פאנל בנושא אחריות תאגידית ובהשתתפות חגית הלר קוצר סמנכ"לית רגולציה ויועצת משפטית מקבוצת טמבור. בנוסף, ייערך פאנל בנושא אוצרות ואופנה בהיבטים של קיימות בהובלת העיתונאי סהר שלו.

עבודה של נעה למדן, מוצגת בחממת העיצוב ביירד צבע טרי. יהב טרודלר,
עבודה של נעה למדן, מוצגת בחממת העיצוב ביירד צבע טרי/יהב טרודלר

טמבור הייתה שותפה גם בוועדה האוצרותית שבחרה את 8 המעצבות והמעצבים המבטיחים שמציגים במסגרת חממת העיצוב של יריד צבע טרי המיועדת למעצבים ישראלים מבטיחים בתחילת דרכם.

שמונה מעצבות ומעצבים מבטיחים נבחרו על ידי וועדה אוצרותית להציג בחממת המעצבים ביריד האמנות והעיצוב המשפיע בישראל . תערוכות היריד והתצוגות הנרחבות יתפרשו על פני שני המחסנים החדשים בנמל יפו והכיכר העירונית החדשה שמחברת ביניהם, יחשפו את המבנים ואת הפעילויות המתוכננות בהם לקהל הרחב לראשונה ויפנו זרקור למרחב היפואי המתחדש.

שמונה המעצבות והמעצבים שנבחרו להציג בחממה מסמנים את עתיד עולם האמנות בישראל, כאשר כל אחד מהם מביא ליצירתו זוויות חדשות של התבוננות, עבודה עם חומר ויצירתיות:

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חממת המעצבים של טמבור. שהם אפרתי,
חממת המעצבים של טמבור/שהם אפרתי
  • יובל (קיילה) הראל סיימה את לימודיה בהולנד בשנה שעברה. ביריד יוצג "טרה אלכמי" - מחקר חומרי מתמשך הבוחן את הקשר המצוי בטבע בין חימר למתכת ואת האפשרויות הבלתי צפויות הטמונות בקשר זה - היפוך מצבם המופרד, מעשה ידי אדם בחזרה לקשר המצוי שלהם בטבע. ביריד תוצג סדרה של ואזות מקרמיקה עם שילוב חימר-נחושת הטבוע במעטפת החיצונית של הואזות בפטרן המהדהד פטרנים טבעיים של מערת היחסים של חימר ומתכת בטבע.
  • יובל (איבויה) הראל בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל. ביריד תוצג עבודתה "חימר חרוש". במוקד השיח על קיימות, עומדות השלכות המפגש בין ההתקדמות הטכנולוגית של האנושות לבין הטבע. בפרויקט זה, ביקשה יובל, לבחון האם הטכנולוגיה עשויה דווקא לקרב אותנו אל הטבע ואולי אף ליצור עבורנו "טבעי חדש".
  • נעה למדן היא בוגרת המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל. ביריד יוצגו אגרטלים מנופחים מזכוכית שעליהם מפוסלים עלים וגבעולים בזכוכית חמה.
  • יולי מרוז בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, ביריד יוצגו יצירות מקליפות פרי בעבודת יד, ביניהן שני גופי תאורה המפיצים אור טבעי ונעים- "MELON" תלוי קיר, עשוי עור מלון, ו "2BLOOM", גוף תקרתי, עשוי יריעה משאריות פרי הדר. לצד גופי התאורה, יוצגו קופסאות כבושות מקליפת אשכולית.
  • זיו גנל בוגר המחלקה לעיצוב קרמיקה וזכוכית בבצלאל, ביריד תוצג אסופת כדים דמויי שכבות אדמה, עשויים עשרות סוגי חימר, בהשראת שכבות גיאולוגיות, ללא כל שימוש בגלזורה או צביעה.
  • סתו רג'ואן ליברמן בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, הפרויקט שלה מציג שיטה חדשה לסתו פיתחה לעיצוב וייצור אובייקטים באמצעות הדפסת תלת ממד על קנבס. מתוך צורך לאלתר הגשה לפרויקט בלימודים בזמן סגר הקורונה, כשלרשותה שאריות בד קנבס, מדפסת תלת ממד ומגהץ.
  • לירי ספטון בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, הפרויקט שלה משלב בין שלושה עולמות עיקריים. עולם האפייה - לחם, עולם האדמה - קרמיקה ועולם בניית האדמה - אשר משתמשים בחרסית ללא שריפה (בניגוד לקרמיקה), וכך יכולה לחזור ולשמש כחומר גלם תמידי. הכלים מיוצרים במטבח הביתי, בתנור על 100 מעלות בלבד, והינם מתכלים- כל שצריך לעשות זה לשים אותם במגע עם האדמה והם יעשו את שלהם.
  • כליל אתרוג בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, שמו של הפרויקט שלה הוא ג'ארה. כד קרמי המיועד לגידול פטריות מאכל במרחב הביתי. הוא עונה על גישת ה slow food, farm to table, קיימות, תחליפי בשר ועוד. מטרת העיצוב המינימליסטי והנקי, היא לעורר חשק ולהרחיב את קהלי היעד. עם השינויים האקולוגיים שהעולם חווה, ג'ארה מדגיש את החשיבות התזונתית והקולינרית של הפטריות בעולם.
חממת המעצבים של טמבור. שהם אפרתי,
חממת המעצבים של טמבור/שהם אפרתי

צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור: "אנחנו בטמבור מתרגשים מאד מההשתתפות ביריד צבע טרי ובמיוחד מהחיבור למעצבים הצעירים והמבטיחים. העיסוק היצירתי של האמנים בחומר כפי שבא לידי ביטוי בעבודות המוצגות בחממת העיצוב מתכתב עם ערכיה של טמבור והחזון שלה לקדם סביבות חיים מקיימות יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully