וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית הראשית בחדר השינה: איך בוחרים את המיטה שלכם?

היא צובעת את החדר, מכתיבה את הנרטיב העיצובי וקובעת איך יראה היום שלכם והרבה מעבר - המיטה. בין אם אתם חובבי המראה המלכותי האירופאי, או המראה הנקי, המינימליסטי, האורבני, לפניכם המדריך המלא לבחירת המיטה המושלמת

עיצוב פנים אילת דר. יואב פלד, סטודיו פלד,
עיצוב פנים אילת דר/יואב פלד, סטודיו פלד

המיטה כבר מזמן אינה משמשת רק כפלטפורמה המאפשרת להניח עליה את הראש ולישון. היא הפכה לרהיט המרכזי בחדר וכל הפרוגרמה נבנית סביבה.

אדיר שחר, בעלי המותג LALA design, מביא בשורה חדשה של מיטות בריפודים צבעוניים עם גימורים ייחודיים שלא ראינו עד כה בתחום. מותג זה החל דרכו כאשר אדיר ניהל דירות AIRBNB וחיפש מענה למיטות מעוצבות ולא מצא כזה. הוא החל לייצר והרי התוצאה: מיטות קונספטואליות עם טוויסט עיצובי, כאילה שלא תרצו לקום מהן וכאלה שיגרפו מחמאות ויהיו אלמנט עיצובי משמעותי בחלל.

מיטה דגם BOBO מחיר 4,500 שקל, להשיג באתר Lala Design. ניצן הפנר,
מיטה דגם BOBO מחיר 4,500 שקל, להשיג באתר Lala Design/ניצן הפנר

פרמטרים חשובים להתאמת מיטת החלומות

  • מידות החדר: לא כל מה שנראה טוב בחלל התצוגה יתאים לחדר שלכם. חשוב לקחת בחשבון את רוחבו של הקיר בגב המיטה, והאם יש בו חלון נפתח או הזזה ומהי מידת הרוחב שלו.
  • להעז ולצאת מהקופסא, בחרו דגם ואל תחששו לשלב צבעוניות בבד וגימור לא שגרתי בעיצוב גב המיטה.
  • התאימו צבע מתוך מניפת הצבעים המוצעת מבדי קטיפה, בדים ארוגים או בוקלה. הצבעוניות מכניסה אופי לחדר, היא מיושמת בבדים איכותיים ובקומפוזיציות ייחודיות.
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עיצוב פנים אילת דר - מתוך פרויקט מנטורינג סטודיו 6B בליווי מעצבת הפנים מעיין זוסמן ואדריכל אמיר נבון. יחצ,
עיצוב פנים אילת דר - מתוך פרויקט מנטורינג סטודיו 6B בליווי מעצבת הפנים מעיין זוסמן ואדריכל אמיר נבון/יחצ

הטוויסט של המיטה

למלכה יש כתר, ולמיטה מלכותית יש גב מיטה בסטייל שמגדיר אותה. מעבר לעניין העיצובי, הגב המרופד מספק נוחות לכל אלו שאוהבים לקרוא בישיבה במיטה ולהישען על גבה.

מותג העיצוב prat living מציג קולקציה חדשה מודולרית ומינימליסטית עם בסיס מיטה נמוך בו תוכלו לשלב מזרן נמוך או גבוה לבחירה, בהתאם לכך, תוכלו לבחור היכן למקם את גב המיטה.

Haven Bed להשיג ב prat living ובאתר. ראש מיטה 3,250 שקל, מסגרת מיטה החל מ-9,250 שקל. יחצ,
Haven Bed להשיג ב prat living ובאתר. ראש מיטה 3,250 שקל, מסגרת מיטה החל מ-9,250 שקל/יחצ
מיטה דגם MILEY - להשיג באתר LALA design. מחיר: 4,500 שקל. ניצן הפנר,
מיטה דגם MILEY - להשיג באתר LALA design. מחיר: 4,500 שקל/ניצן הפנר

Haven הינה סדרה של מסגרות מיטה, גב מיטה, שידות צד ומראות. מסגרת המיטה המינימליסטית עשויה עץ אלון מלא, כמו גם ראש מיטה רך ומזמין התואם את המסגרת. מסגרת המיטה רחבה דיה להנחה של ספר, ספל קפה של בוקר ועוד.המעצבים מאחורי סדרת המראות Steffensen & Würtz ביקשו ליצור מיטה המאופיינת במינימליזם מוקפד, בדגש על חומריים טבעיים ועמידים כיאה לעיצוב הנורדי.

דברים טובים מתחילים בבסיס

אל מקבץ הטיפים המקצועיים, מצטרף טיפ מנצח של מעצבת הפנים אילת דר, אשר מתייחסת למיטה כאל האלמנט החשוב בחדר, וממליצה לקחת בחשבון את תכנון העמדת המיטה והמבט הנשקף ממנה - "בעיני חדר השינה הוא החלל החשוב ביותר בבית. זה החלל הפרטי והאישי שלנו ואם תחשבו על זה רגע? אנחנו נבלה שם מחצית מחיינו, ולכן הוא צריך להיות המטען שלנו ולהזין אותנו באנרגיות עילאיות מידי יום. המיטה היא לרוב האלמנט הדומיננטי בחדר השינה, זו הפונקציה החשובה ביותר והשימושית ביותר ולכן בבואנו לבחור מיטה כדאי להשקיע מחשבה רבה.

prat living - מיטה זוגית  Elton -מיטת יחיד 7,700 שקל -  14,600 שקל גודל 180 עד 200 ס"מ. יחצ,
prat living - מיטה זוגית Elton -מיטת יחיד 7,700 שקל - 14,600 שקל גודל 180 עד 200 ס"מ/יחצ
מיטה דגם LENNY- להשיג באתר LALA design - מחיר 4500 שקל. ניצן הפנר,
מיטה דגם LENNY- להשיג באתר LALA design - מחיר 4500 שקל/ניצן הפנר

לפי עקרונות הפאנג שוואי לא מומלץ למקם מיטה מתחת לחלון או מול דלת הכניסה - בכדי למנוע חסימה או בריחת אנרגיות. במידה ואין ברירה אחרת וודאו שראש המיטה יציב ומומלץ מאוד שיהיה עשוי מעץ. גם לבחירת המזרן יש השפעה - לא רק פיזית אלא גם אנרגטית - בחרו מזרון איכותי שנוח לכם. במידה והחלל מאפשר וגדול מספיק, כדאי לתת למיטה את הכוח העיצובי ע"י גב מיטה גדול ובולט שימלא את הקיר. בחדרים קטנים יותר בחרו מיטה במידות הנכונות והקפידו לשמור על מעבר פנוי".

  • עוד באותו נושא:
  • מיטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully