וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר אמבטיה? נסו יותר בכיוון "ספא פרטי"

מהו חדר אמבטיה בהגדרה? בואו רק נגיד שאם תראו לאן לקחו את המושג תבינו שהשמיים הם הגבול

Kaldewei מבית נוטלי. יחצ,
מדמיינים את עצמכם בחלל כזה? Kaldewei מבית נוטלי/יחצ

מהו חדר אמבטיה בהגדרתו? חדר שכולל אמבטיה, כיור ושירותים, ועל זה קיימות מיני וריאציות הנהוגות בתרבויות שונות, ואינטרפרטציות כמו החמאם הטורקי וה-sento היפני.

המקלחות הראשונות מופיעות בכתובים של 3000 שנים לפני הספירה, ומרביתן עוסקות בהיטהרות או בטקס דתי. באתרים היסטוריים וארכיאולוגיים רבים נמצאו עדויות לחדרי אמבטיה ומאז עברנו דרך ארוכה מאוד. כבר בימים קדומים לחדרי האמבטיה הייתה חשובות רבה ומקומם לא נפקד. חדרי האמבטיה התפתחו והשתכללו אך הנוסחה של כיור, אמבט, שירותים חייבים להימצא שם, כעת נשאלת השאלה רק מה חדש ומיוחד.

עיצוב אייל טרסר. מולי נעים,
עיצוב אייל טרסר/מולי נעים

הלבן שמאפיין את חדרי האמבטיה נדחק לפינה עם בואו של השחור המעניק עוצמה וכוח ללבן המרגיע והמעודן, דגש רב מושם על הריצוף, כי חשוב שיפתיע.

בטריקים שונים ומשונים ניתן להעניק לחדר אמבטיה קטן תחושה של חדר גדול בהרבה, וזאת באמצעות שימוש בזגוגית, טקסטורות מעניינות, לייצר פעילות מעל השירותים בדמות מדפים. תאורה חכמה תמיד תסייע, גוונים כהים ברצפה לצד קירות לבנים ומיקום של פריטים " רזים" יחסית , אשר לא תופסים מקום ולא הופכים לדומיננטיים מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עיצוב אמבטיה אייל טרסר. יחצ,
עיצוב אמבטיה אייל טרסר/יחצ

אייל טרסר, מעצב פנים, אוהב לעצב חדרי אמבטיה שקופים, אשר בעצם לא מפרידים בין החדר לבין חדר האמבטיה ומותירים הכול כמקשה אחת. "אני מאוד אוהב להשתמש בחדרי האמבטיה בארונות עץ בהיר, המשתלבים היטב עם כיור לבן וכן בברזים גבוהים ליצירת מראה דרמטי בחדר האמבטיה, המים הנופלים מגובה יוצרים רעננות, אקשן ועניין.

במרכז העיצוב ALL IN HOME מציגים ליין רחב מאוד של ארונות אמבט בצבעוניות מאוד מגוונת כמו צהוב, תכלת, ירקרק ועוד. הארונות עשויים מעץ מלא , עם פרזול איכותי במיוחד, צבע אפוקסי ופורמייקה. בילאל טאהא מ-ALL IN HOME גורס: "היתרון שאנו יכולים לייצר ארונות במידות עפ"י הזמנה עם מגירה אחת ,שתים, עם דלתות או ללא ,לדוגמא ניתן גם לייצר לאמבטיה בוצ'ר מעץ מלא מבוקע בגוון טבעי שמאוד פופולארי ונדרש, ומעליו מונח הכיור הנבחר. הלקוחות מחפשים את הצבע בחדר האמבטיה ומעזים גם עם אסלות ססגוניות בגימור מט. הצבע הוא הבשורה העכשווית בארונות שלרוב היו לבנים. כעת הלבן נדחק לפינה והצבעוני שולט בגזרה".

מרכז העיצוב all in home בכפר קאסם. יחצ,
מרכז העיצוב all in home בכפר קאסם/יחצ

חברת KALDEWEI המיובאת לארץ על יד חברת נוטלי בע"מ בבעלות אוהד לוי, נחשבת לחברה המובילה בתחום אמבטיות, אגנים, וכיורים מפלדה מצופים באימייל ומבטיחים עמידות טוטאלית בפני שריטות, כתמים, אש, כימיקליים, בקטריות או מזהמים. המיוחד באמבטיות הם העיצובים המיוחדים, בהם מתפארים גם המלונות המובילים בעולם.

אמבטיות ה- free-standing זוכות בעיצובים חדשניים ומעניקות תחושה של ספא בחדר האמבטיה. כעת כל ההוויה משתנה עם העיצוב. האמבטיה המכונה ,MEISTERSTUCK OYO DUE, אמבטיה המזכירה בצורתה ביצה ועוצבה כך שנדמה שהיא משייטת בחדר וזאת בזכות עיצוב מתוחכם, תוך התחשבות בחלל.

האמבטיה המיוחדת, שעוצבה ע"י המעצב סטפן דיאז, הושפעה, אגב, מעיצוב הפורצלן היפני, המוכר ברחבי העולם וידוע בעדינות שלו. כל עיצוב של דגם בחברה מייצג פילוסופיה משלה להענקת פינוק מושלם ומרגיע בעת השהייה באמבט ותחושה של פינוק בספא יוקרתי. את האמבט כדאי למקם לצד ארונות עץ בהיר ואז נוצר קונטרסט שרק מחזק את העיצוב המתקדם.

מוצרי Kaldewei מבית נוטלי. יחצ,
מוצרי Kaldewei מבית נוטלי/יחצ

בתחום הכיורים לצד הכיורים המלבניים, בולטים הכיורים הכמו א-סימטריים, הדומים במעט למשולש, כאשר הבשורה דווקא היא הצבעוניות הבלתי מתפשרת, שיוצרת שפה משלה עם אמירה אופנתית מובהקת למעיזים ולאוהבי שבירת השגרה בדרמטיות.

אפילו בבחירת מוטות הפינוק של hans grohe - axor, מובטחת פונקציונאליות ביחד עם עיצוב חדשני של מוטות בגווני כרום, כרום-לבן, והכול במגע משי. אל מוטות הכרום מצטרפים מוטות בשחור שגם מצליחים לשבור את המקובל.

ואי אפשר שלא להתייחס לראשי המקלחת, המשלבים רעיונות מהפכניים סמויים מהעין או חשופים, המדמים את זרימת המים לא אחרת מאשר בטבע בסגנון גשם קל, רסיסי גלים שנשברים על המזח, גשם טרופי או מפל מים שוצף.

חדר האמבטיה מבטיח לנו היום ויזואליה זורמת בתחושת ספא , מפנק כך שלא נרצה לצאת ממנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully