וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את ביתכם לקיץ: כך תעצבו אותו עם פריטי הטקסטיל המושלמים

הקיץ כבר מתדפק על דלת ביתנו, וזה בדיוק הזמן להיערך לו כראוי. בחירה של בדים, מצעים, וילונות ושטיחים מתאימים לעונה יהפכו את המגורים לנעימים וגם מעוצבים יותר

חדר שינה. עיצוב דקל שחף. ערן תורג'מן,
שיהיה נעים בחדר. עיצוב דקל שחף/ערן תורג'מן

הכנת הבית לקיץ עם פריטי הטקסטיל המתאימים יכולה לעזור ביצירת סביבה נוחה ומרעננת, כאשר המפתח הוא ליצור אווירה קלילה ואוורירית על ידי שימוש בבדים נושמים, צבעים בהירים יותר וחומרים המקדמים את זרימת האוויר. התאימו את העיצוב לסגנון ולהעדפות האישיות שלכם תוך התחשבות בצרכים הספציפיים של הבית שלכם.

ראשית, החליפו בדים כבדים כגון קטיפה, צמר ופלנל בחומרים קלים יותר כמו כותנה, פשתן או פוליאסטר קל משקל. בחרו בבדים נושמים וטבעיים המאפשרים זרימת אוויר ומקדמים תחושה קרירה.

עברו למצעים קלים יותר, החליפו את שמיכת החורף העבה שלכם בשמיכת פוך קלה או שמיכת קיץ דקה. ניתן לבחור בסדיני בסדיני כותנה או פשתן נושמים המנדפים לחות ושומרים על קרירות נעימה בלילות חמים.

השתמשו באלמנט של ווילונות נשפכים. הסירו וילונות כבדים והחליפו בווילונות נשפכים, כאלה מאפשרים לאור טבעי להיכנס תוך מתן פרטיות. וילונות שקופים מאפשרים גם הם ם זרימת אוויר ומונעים מהחדר להיות מחניק מדי.

ערד טקסטיל. עדי גלעד,
קליל ומאוורר. מצעים של ערד טקסטיל/עדי גלעד

שלבו צבעים בהשראת הקיץ, החליפו טקסטיל בצבע כהה לגוונים בהירים ובהירים יותר, כגון צהוב, טורקיז, ורוד. השתמשו בכריות, מפות ושטיחים תוססים בגווני פסטל, לבנים או תכלת כדי ליצור אווירה קיצית בבית.

הכניסו אלמנטים טבעיים כמו פרחים וצמחייה, הם עוזרים להכניס את היופי והמהות של אלמנטים כגון אלה לתוך עיצובי טקסטיל, יוצרים חיבור לטבע ומעצימים את המשיכה האסתטית של הבדים.

השתמשו בכיסויי החלקה נושמים. אם יש לכם רהיטים מרופדים, שקלו להשתמש בכיסויי החלקה העשויים מבדים נושמים כמו כותנה או פשתן. כיסויים לא רק מגנים על הרהיטים היקרים לכם מפני כתמים, אלא גם מקלים על החלפת העיצוב שלכם לעונת הקיץ.

שקלו לעשות שימוש בשטיחים מסיבים טבעיים, לחומרים אלו יש אווירה נינוחה וקיצית יותר כמו גם יכולת נשימה מעולה, המאפשרת לאוויר לזרום דרך השטיח. לשטיחים מסיבים טבעיים יש יכולת לספוג לחות, מה שיכול להועיל בימי קיץ לחים. הסיבים הטבעיים אף עוזרים למנוע העברת חום מהרצפה, ומשמשים כמחסום לשמירה על קריר החדר. זה יכול לתרום ליעילות אנרגטית על ידי הפחתת הצורך במיזוג אוויר מוגזם. כמו כן, סיבים כאלה אידיאליים עבור אנשים הסובלים מאלרגיות, מכיוון שהם נוטים פחות ללכוד ולהחזיק את האלרגנים בהשוואה לשטיחים סינתטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ערד טקסטיל. עדי גלעד,
ידידותי לחוץ. ערד טקסטיל/עדי גלעד

הוסיפו טקסטיל ידידותי לחוץ. אם יש לכם פינות ישיבה או טרקלין בחוץ, פטיו וגם מרפסת - השקיעו בכריות ושטיחי חוץ מחומרים עמידים בפני מזג אוויר. פריטים אלה נועדו לשרוד את פגעי האקלים ולהפוך את המרחב החיצוני שלכם למזמין יותר.

ליאור כהן, סמנכ"ל מכירות ו-ריטייל ערד טקסטיל: "קיימת חשיבות רבה בהתאמת הטקסטיל הנכון לבית בתקופת הקיץ. בעזרת הפריטים הנכונים ניתן ליהנות מעיצוב אסתטי וגם כזה שירענן את האווירה בבית. אנחנו בערד טקסטיל שמים דגש על החומרים האיכותיים ביותר כמיטב המסורת להנאת כלל לקוחותינו."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully