וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם את זה יש עכשיו: קורס הכנה לדירה

קורס הכנה לדירה מספק ידע וכלים רלוונטיים לזוגות צעירים ומשפחות צעירות הנמצאות רגע לפני רכישת דירה. בין הנושאים: היכרות עם הכלים הקיימים לבדיקת הסביבה שבה מעוניינים לרכוש, מה צריך לדעת לפני שקונים דירה, מה חשוב כשלוקחים משכנתה וגם הרצאות לעיצוב הבית

קורס הכנה לדירה של מזרחי טפחות. יחצ,
קורס הכנה לדירה של מזרחי טפחות/יחצ

קורס הכנה לדירה של בנק מזרחי טפחות יוצא לדרך. סדרת המפגשים החינמיים יתקיימו בחודש הקרוב בכל רחבי הארץ. קורס הכנה לדירה מספק ידע וכלים רלוונטיים לזוגות צעירים ומשפחות צעירות הנמצאות רגע לפני רכישת דירה. בין הנושאים שיילמדו בקורס: היכרות עם הכלים הקיימים לבדיקת הסביבה שבה מעוניינים לרכוש את הדירה, מה צריך לדעת לפני שקונים דירה, מה חשוב כשלוקחים משכנתה וגם הרצאת על עיצוב הבית.

הקורס הראשון נערך השבוע בסינמה סיטי ירושלים, אליו הגיעו עשרות משתתפים, משפחות וזוגות צעירים שנחשפו לתכנים וכלים שיסייעו להם בהליך רכישת הדירה. במפגש המיוחד, הציג דקל חתוכה, מנהל מכירות ופיתוח עסקי במדלן, את הכלים קיימים לבדיקת הסביבה שבה המשפחות והזוגות הצעירים מעוניינים לרכוש את הדירה. ענבר בן דוד, משווקת מרחבית בבנק מזרחי טפחות, ערכה סקירה על המידע שחשוב לדעת לפני שלוקחים משכנתה ועדי הנפלד, מעצבת הפנים וכתבת תכנית הטלוויזיה הקומה ה-12, עשתה למשתתפים היכרות עם עולם עיצוב הבית.

המועדים

  • יום ראשון 4.6, במתחם סינמה סיטי ראשון לציון בשעה 19:00.
  • יום ראשון 11.6, במתחם סינמה סיטי גלילות בשעה 19:00.
  • יום ראשון 18.6, במתחם יס פלנט-סינמול בחיפה בשעה 19:00.
  • יום שני 26.06, במתחם סינמה סיטי באר שבע בשעה 19:00.
  • יום שלישי 27.6, במתחם סינמה סיטי נתניה בשעה 19:00.
  • לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן
שבי שמר. רמי זרנגר,
שבי שמר/רמי זרנגר

שבי שמר, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית במזרחי-טפחות: "סדרת המפגשים הייחודים שיזמנו עבור רוכשי דירה ראשונה, הינה חלק מסל מוצרים חדש שהשקנו בחודש האחרון הכולל פתרונות חדשניים ומגוונים המלווים את הלקוח החל מהשלב הראשוני של בדיקת האפשרות לרכישת דירה. אני בטוחה כי קורס זה יעניק למשפחות וזוגות צעירים כלים ותכנים מעשירים ומלמדים אשר יסייעו להם בדרך לדירה משלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully