וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיו אמיתיים: החזרה לטבע עושה טוב גם בתוך הבית

כמה פעמים רציתם לחוש את הדבר האמיתי, לדעת שהאבן שיש לכם בבית באה באמת מהטבע? ובכן, זה אפשרי

טופז קרמיקה. יחצ,
טופז קרמיקה/יחצ

"כמה פעמים רצינו לגעת בדבר האמיתי? לחוש את המראה הטבעי בבית? האבן הטבעית חוזרת ובגדול. הרצון להרגיש את האבן במראה הטבעי שלה מאפשרת לנו להרגיש נוסטלגיה, כמו פעם. אין זה סוד שהטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו להכניס הביתה את המראה הטבעי לסלון, לחדרי רחצה, וכו', ויחד עם זאת לשמור על עמידות וגמישות לאור החוזקות של הגרניט פורצלן שמדמה לחלוטין את אותה אבן טבעית שרבים משתוקקים לשלב בבית".

טופז קרמיקה. יחצ,
טופז קרמיקה/יחצ
טופז קרמיקה. יחצ,
טופז קרמיקה/יחצ

את הדברים הללו אומרת הדס טוויזר, בעלים חברת "טופז קרמיקה". לדבריה, "ביקור בתערוכה במילאנו הוכיח שהחזרה לטבע, למראה האותנטי של האבן, והשיש, היא מגמה חזקה ורלוונטית בבתים של היום. המראה הטבעי מתקבל באמצעות הטקסטורה המעניינת, שהיא זו שיוצרת את המראה הטבעי, חיפויי ענק, דקיקים שמתאימים לריצוף, חיפוי, גם לכיורים ומשטחים, מספקים לצד המראה הטבעי , גם מראה אחיד. אותו מראה של הטבע באינטרפרטציה מודרנית".

טופז קרמיקה. יחצ,
טופז קרמיקה/יחצ
טופז קרמיקה. יחצ,
טופז קרמיקה/יחצ

זאת ועוד, היא מסבירה, "משטחי הענק שמגיעים בגדלים גדולים מאוד, במראה שלהם מגדילים את החלל, עם מראה אוורירי. הסדרות החדשות שמגיעות מאיטליה, עשויות מאבנים בהשראת הטבע. הקולקציות מציגות טוויסט קלאסי עכשווי, עם ביצועים אשר עולים על השיש הטבעי. המשטחים החדשים מצטרפים לסדרת הטבע המעוצבת בהשראת חומרים טבעיים, ומציגה את השפעות פני השטח, תכונות המרקם והאיכויות האסתטיות שלה, תוך שהיא מציעה ביצועים מעולים מבחינת עמידות וגמישות".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully