וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה של דיירי המגדל: דור חדש של מנעולים חכמים

358 דיירי המגדל השלישי בפרויקט GINDI TLV בת"א יקבלו מתנת איכלוס - הדור החדש של המנעולים החכמים מנעול ™LINUS של חברת Yale ישראל שהושק בימים אלו

מימין לשמאל: אבי קמחזי מנכ״ל אסא אבלוי ישראל, אבי זמיר מנכ״ל GINDI TLV. מורג ביטן,
מימין לשמאל: אבי קמחזי מנכ״ל אסא אבלוי ישראל, אבי זמיר מנכ״ל GINDI TLV/מורג ביטן

358 דיירי המגדל השלישי בפרויקט GINDI TLV בת"א יקבלו מתנת איכלוס - הדור החדש של המנעולים החכמים מנעול ™LINUS של חברת Yale ישראל שהושק בימים אלו. השווי הכולל של המנעולים החכמים שנתנו ע"י חברת GIND TLV כמתנת איכלוס לדיירי מגדל המגורים השלישי בפרויקט גינדי TLV הינו כמיליון שקל.

המנעול החכם ™ LINUS מאפשר לנעול ולפתוח את הדלת באופן אוטומטי ללא מפתח אשר מופעל על ידי יישומון למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים, שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם באמצעות האפליקציה. הנעילה האוטומטית מאפשרת לנעול את הדלת כשיוצאים מהבית, מיד לאחר הסגירה או לאחר פרק זמן מוגדר באמצעות אפליקציית Yale Access למכשירים ניידים חכמים. פונקציית הפתיחה האוטומטית תיכנס לפעולה כשתחזרו הביתה ותגיעו לדלת שלכם, תפתח אותה באופן אוטומטי הודות לגידור גיאוגרפי, ותאפשר כניסה ללא הצורך במפתח. אפליקציית Yale Access לנייד עצמה מאפשרת למשתמשים לגשת ולשלוט במנעול החכם שלהם מרחוק בלחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלהם על ידי חיבור למגשר האינטרנט של Yale.

GINDI TLV היא אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות והוותיקות בישראל, ושיתוף הפעולה שלה עם Yale ישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי שנועד להרחיב ולטפח את ממשק "פרויקט טכנולוגי" לטובת דייריו. פרויקט הדיור היוקרתי GIND TLV נבנה ברחוב החשמונאים שברובע ההייטק של תל אביב ומטבע הדברים קורץ לעובדי הענף.

אבי זמיר, מנכ"ל GINDI TLV: "בחרנו במוצר החכם של חברת Yale ישראל הודות לפתרון נוח, ידידותי וקל לתפעול, שנוצר לאחר פיתוח שהושקעו בו מאמצים ומשאבים רבים. זהו צעד נוסף של פרויקט המגורים היוקרתי שלנו למען הדיירים, שנהנים מפיתוחים חדשניים שמקלים על חייהם. אנו גאים בשכונה החדשה שהקמנו בלב תל אביב ונמשיך לפעול במטרה להקנות למתגוררים בו את התנאים הטובים ביותר לאיכות חיים גבוהה".

אבי קמחזי מנכ"ל אסא אבלוי ישראל: "אנו שמחים שהשקת הדור החדש מנעולים החכמים מנעול -™LINUS בוצע בפרויקט המגורים היוקרתי ביותר בתל-אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully