וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוע המשפיע ביותר: יריד "צבע טרי" יוצא לדרך

היריד אשר חוגג את שנתו ה־14, משלב תערוכות ופרויקטים של אמנים, מעצבים וגלריות ולצידם חממת האמנים העצמאיים, שבה יש ייצוג נרחב לכל מגזרי ישראל, על כל גווניהם

עדי ארדון. יחצ,
עדי ארדון/יחצ

יריד צבע טרי אשר נפתח השבוע (יום שלישי) ויימשך עד ל-4.6 נחשב לאירוע האמנות והעיצוב הגדול והמשפיע בישראל. היריד אשר חוגג את שנתו ה־14, משלב תערוכות ופרויקטים של אמנים, מעצבים וגלריות ולצידם חממת האמנים העצמאיים, שבה יש ייצוג נרחב לכל מגזרי ישראל, על כל גווניהם. היריד מפגיש בין הקהל הרחב לבין אמנים, מעצבים ורעיונות מפתיעים, ומאפשר רכישת עבודות של מיטב היוצרות והיוצרים בני זמננו. כל זאת במטרה לתמוך ולהעצים את עולם האמנות הישראלי.

כמדי שנה מתמקם היריד במבנים ומתחמים שטרם נפתחו לשימוש המיועד שלהם. הפעם נפתח היריד בשני המחסנים המנדטוריים שעברו חידוש ושיפוץ, מחסנים 2 ו־3 של נמל יפו בתכנון משרד אדריכלים קיסלוב קיי.

בין התערוכות יציגו כ־25 גלריות ופרויקטים אוצרותיים, ארבעה פרויקטים חברתיים, ביניהם פרויקט הדגל הגלויה הסודית, וכן תערוכת 70X50, המכניסה גם מימד תחרותי.

איווה כפרי. יחצ,
איווה כפרי/יחצ

תערוכה 70X50 היא תערוכה של בוגרות ובוגרי חממת האמנים העצמאיים של יריד צבע טרי, במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין Paper Collective הדנית לטולמנ'ס דוט, במטרה לקדם אמנות ישראלית בתפוצה בינלאומית.

בוגרי ובוגרות חממת יריד צבע טרי הוזמנו להציע יצירות אמנות מקוריות בכל מידיום וטכניקה ובלבד שיוגשו בפורמט אחיד של 70X50 ס"מ. מתוך כלל ההגשות נבחרו היצירות המוצגות בתערוכה זו. אחת או אחד מהאמנים המשתתפים יזכו לקבל במה בינלאומית בקולקציה החדשה של מותג ה- Wall art הדני Paper collective.

בשיתוף טולמנ'ס דוט , יבואנית המותג לישראל, הוזמן לאירוע פתיחת התערוכה גם ג'קוב ג'אנסן, מבעלי חברת Paper Collective, אשר יכריז באירוע פתיחת התערוכה על היצירה הזוכה.

קהל מבקרי יריד "צבע טרי", יוכל אף הם להשפיע ולבחור את היצירה שלדעתם צריכה לזכות בתואר "חביבת הקהל". היצירה שתקבל את מירב ההצבעות תזכה את האמן היוצר במענק מאת טולמנ'ס. כל היצירות יוצעו למכירה וההכנסות ממכירתן תועבר ישירות לאמן. לאתר ההצבעה לחצו כאן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אורי ברקת. יחצ,
אורי ברקת/יחצ
אנטון גרזנוב. יחצ,
אנטון גרזנוב/יחצ

אסנת בר נאור, סמנכ"ל, ראש תחום הלבשת הבית בטולמנ'ס: "החזון שלנו בטולמנ'ס מדבר על חינוך לתרבות עיצוב, תוך כדי מתן במה רחבה לאמנים ומעצבים מקומיים. שיתוף הפעולה עם Paper Collective אפשר לנו להוות גשר, בין אמנים ישראליים שמעוניינים לקבל חשיפה גם בחו"ל לבין מותג בינלאומי שמקדם אמנים ברמה הגלובלית. ההזדמנות לקיים את התחרות והתערוכה במסגרת יריד צבע טרי החולק איתנו ערכים משותפים, הוכיחה שוב את המצוינות האוצרותית של יזמיות צבע טרי והמוניטין הבינלאומי שלו בתחום האומנות ברחבי העולם. זה תמיד מאוד מרגש אותנו להשיק בארץ מותגי ומוצרי עיצוב בינלאומיים חדשים ומעניינים. אבל זה מרגש עוד יותר כשאנחנו יכולים להכיר לעולם, עיצוב ואומנות ישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • צבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully