וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקורן הבנייה הישראלי Veev משיק בית פרטי חדש ומכריז על פתיחת מפעל דיגיטלי

שיטת הבנייה החדשה של Veev תציג לראשונה פתרון מקיף לבניית בתים פרטיים בשיטת בנייה מודולרית תוך שימוש בחומרי בנייה חסכוניים, אשר יובילו להוצאות נמוכות ופיתרון אתגרים הנדסיים שונים

המרכז של veev בקליפורניה. יחצ,
המרכז של veev/יחצ

חברת טכנולוגיות הבנייה הישראלית Veev,שגייסה בשנה האחרונה כ-400 מיליון דולר בסבב D, מודיעה על השקת המוצר החדש שלה - בתים פרטיים בשיטת הבנייה המודולרית. הבית הפרטי החדש שנחשף לאחרונה באירוע אותו קיימה חברת Veev במרכז החדש של החברה בהייווארד, קליפורניה.

מרכז הייצור והתפעול החדש של החברה צפוי לבנות עד 500 בתים בשנה כאשר ההחלטה להתרחב בשוק הבתים הפרטיים מתרחשת במקביל לביקוש שעולה עקב המחסור במיליוני בתים פרטיים בארה''ב. בנוסף, יש לחברה מרכז פיתוח בתל אביב.

שיטת הבנייה של Veev מבוססת על ייצור קירות שלמים וסגורים במפעל, הכוללים את כל המערכות: אינסטלציה, חשמל ומערכות מכניות וטכנולוגיות נוספות. הקירות הסגורים, אשר נבדקו וקיבלו אישור כבר במפעל, מועברים לאתרי הבנייה ומורכבים בקלות, באמצעות מערכת ה- Plug & Play המתקדמת של Veev. בנוסף, החברה מספקת גם בית חכם אינטגרלי, עם יכולות פיקוח וניתור של הבית המוטמעות בקירות, וטכנולוגיית תחזוקה מניעתית אשר ניתן לתפעול ושליטה על ידי אפליקציה ייעודית.

המוצר החדש יתאפיין בתהליך בנייה באיכות גבוהה יותר ע"י שימוש ביסודות פלדה קלה (LGS) ושימוש בחיפויי מעטפת מ-HPS. בנוסף, מהירות הבנייה תתקצר עד לפי 8 מהמקובל בבניה המסורתית, דבר שיוריד משמעותית את עלויות הבניה. הבית החדש, יבנה בשילוב של שיטות בנייה חדשניות וחומרים בר-קיימא וכך יוביל לשמירה על איכות הסביבה.

עמי אברהמי. veev,
עמי אברהמי, מייסד שותף ב-veev/veev

"הבית שלנו הוא ההשקעה החשובה ביותר שנעשה במהלך חיינו. זה נשמע פשוט, אבל האמירה הזו כמעט ולא באה לידי ביטוי בתהליכי הבנייה של היום", אומר עמית הלר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת Veev. "כדי להשפיע ולשנות את הסטטוס קוו הקיים, אנחנו נדרשים להכניס חדשנות ולהתמקד בלקוח. לכן, שיפרנו את שיטת הבנייה שלנו כדי לעשות בדיוק את זה. בעקבות ההצלחה שלנו בשוק, אנחנו שמים להביא את הפיתוח הייחודי שלנו לבתים צמודי קרקע בתקופה של ביקוש חסר תקדים לדיור טוב יותר".

המרכז ההנדסי החדש של Veev ישדרג ויתאים את תהליך הבנייה של בתים פרטיים צמודי קרקע, ואף ישפר את יכולות הבנייה הקיימות. כבר היום, החברה מציעה יתרונות משמעותיים לבוני בתים ולצרכנים ומאפשרת להם לרכוש בתים אשר יבנו בשיטה מודלורית. המערכת הייחודית של Veev מאפשרת לבנות בית פרטי בתוך 30 יום, כאשר הבית מגיע כבית חכם ותהליך הבנייה נעשה תוך שמירה על איכות הסביבה; תהליך הבנייה מייצר 50% פחות CO2e בהשוואה לשיטות בנייה מסורתיות.

עמי אברהמי, Chief Product Officer ומייסד שותף בחברת Veev: "היתרון שלנו ב-Veev הוא שאנו אלו שבונים את כל הבית, ואחראיים על כל שלב בשרשרת. החל מהחשיבה על הפרטים העיצוביים הקטנים ביותר ועד לשילוב טכנולוגיות חדשניות המרכיבות בית שנועד למאה ה-21. אנחנו יוצרים מחדש את כל תהליך בניית הבית מתוך התפיסה שבית בונים כמוצר שלם וחכם. עם פתיחת מרכז הייצור החדש שלנו, אנחנו נמשיך לפתח את שיטות הבנייה שלנו באיכות גבוהה תוך מתן מענה לצרכים של לקוחותינו בשווקים חדשים ואלו הקיימים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully