וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

גריל ביתי רב תכליתי של ראסל הובס, מערכות ריח לבית ולרכב של Miyo Scent, מקציף חלב של Food Appeal ועוד. כל המוצרים הביתיים החדשים שעלו למדף

גריל ביתי רב תכליתי ראסל הובס. יחצ,
גריל ביתי רב תכליתי של ראסל הובס/יחצ

"ראסל הובס", מותג החשמל המוביל מבית היבואן 'שריג אלקטריק', מציג גריל חשמלי ביתי רב תכליתי להכנת כל המאכלים האהובים בלחיצת כפתור, עם מצב גריל ו-7 תכניות בישול אוטומטיות כולל טיגון באוויר חם לצ'יפס, בישול איטי לחמין, צלייה לעוף, אפייה לעוגות ומאפים ועוד.

הגריל מותאם לארוחות משפחתיות, עם טיגון מהיר יותר עד 76% (בהשוואה לשימוש בתנור מסורתי), כולל סיר פנימי קרמי נשלף בנפח 5.5 ליטר ורשת צלייה בעלת ציפוי עמיד, הניתנים לשטיפה במדיח כלים. תרמוסטט מדויק לטמפרטורה של עד 260 מעלות ופאנל תצוגה דיגיטלי.

  • מידות: גובה 23 ס"מ, רוחב 33 ס"מ
  • מחיר: 799 שקל
  • אחריות שנה מלאה + אחריות של שנה נוספת מורחבת של שריג היבואן הרשמי
  • להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן הרשמי https://sarig.com/
מקציף חלב. יחצ,
מקציף חלב של Food Appeal/יחצ

מקציף חלב אינדוקציה 4 ב-1 מבית Food Appeal. הקצפת חלב מושלמת למגוון משקאות כגון : קפה לאטה, קפוצי'נו, שוקו ומשקאות קרים. המקציף קל לתפעול ובעל מנגנון עצירה אוטומטי בטמפרטורת רתיחה הקצפה חמה\ קרה. הוא קל לניקוי ובעל גוף חימום מובנה שאינו חלק מהמיכל. המיכל והמכסה ניתנים להסרה לניקוי מהיר ונוח והוא מגיע עם 4 כפתורי הפעלה. כמות הנוזל במקציף לחלב קר מספיקה ל-150 מ"ל - 200 מ"ל ולחלב חם 350 מ"ל.

מחיר 249 שקל, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר.

מותג takeanap. רותם לבל,
מותג takeanap/רותם לבל

מותג TAKEANAP מתחדש כל העת, לרגל הקיץ משיק קולקציית מגבות חדשה, מעוצבת ואיכותית STRIPES- קולקציית פסים.

קולקציית המגבות פסים האהובה של takeanap חוזרת למדפים ותושק בגרסה רחבה. מדובר בבד מגבת במשקל 600 gsm עשוי 100% כותנה סרוקה בעל לולאות נמוכות לניגוב מקסימלי ומגע מושלם.
הקולקציה הפעם תהיה בגוונים אקווה (תכלת עמוק) ,בריק (צבע אדמה מושלם) ושחור אלה לצד פס בגוון לבן שנהב.

למגבות האהובות הצטרפו מגוון מוצרים חדש החל מפונצ'ו גולשים מושלם, דרך חלוקי רחצה במידות רבות החל מגיל שנתיים ועד אקססוריז אהובים כמו תיק לים ותיקי רחצה במגוון גדלים ועוד.

לרגל ההשקה בחרו TAKEANAP להשתתף לראשונה ביריד המעצבים האופנתי ABOUT AS של קארין לאופר דיין, שיתקיים בתאריכים 1-3 ליוני בטרמינל העיצוב בת ים. במהלך היריד ניתן יהיה להתרשם ממועדון החברים הסגור של המותג וליהנות מהנחה ייחודית ומפנקת לרכישה במקום.

ניתן להשיג באתר TAKEANAP ובסניפי הרשת ברחבי הארץ

יוניטי קיצ'ן. סטודיו כתר,
יוניטי קיצ'ן/סטודיו כתר

UNITY KITCHEN של כתר היא יחידת מטבחי חוץ חדשה ברוחב 1.15 מטר, גרסת המיני של להיט מטבחי החוץ של כתר- ה"יוניטי שף". מטבח החוץ מגיע עם משטח נירוסטה איכותי ומחוזק, כיור מובנה, ארונות אחסון רחבים ומדף לשליפת ציוד בזמן הבישול או האירוח. למטבח החוץ תוספות מפנקות: 2 מוטות צד מנירוסטה הכוללים ווי תליה לשימוש נוח בציוד בישול ואירוח (לכפפת בישול, מלקחיים, מגבות וכו') ואפילו פותחן בקבוקים איכותי. מושלם לאירוח, אפיה, בישול בכל עונות השנה בזכות עמידות בפני פגעי מזג האוויר. עוד בסדרת מטבחי החוץ של כתר: יוניטי שף- יחידת מטבח חוץ ברוחב של מעל 2 מטר, מזנון ברביקיו XL ומזנון יוניטי. כל המוצרים מגיעים עם משטח נירוסטה איכותי על בסיס ארון במראה עץ, העמיד בפני כל מזג אוויר.

מחיר: עכשיו במבצע 1399 שקל בלבד, ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר (נמכר ללא ברז. חיבור אינסטלציה באחריות הרוכש).

סופר קיו, מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית מבית MIYO SCENT, 350 שח במקום 429 שקל לרגל ההשקה, להשיג ב- www.Miyo-scent.com. סטודיו מוש,
סופר קיו, מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית מבית MIYO SCENT, 350 שח במקום 429 שקל לרגל ההשקה, להשיג ב- www.Miyo-scent.com/סטודיו מוש

חברת MIYO SCENT הישראלית, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים ומוצרי בישום אקולוגיים, מציגה את סופר קיו 2.0. מפיץ ריח חכם הפועל בטכנולוגיית ננו אולטרא סוניק ייחודית שפותחה על ידי החברה ומפיץ ניחוח נעים בחללי הבית על גבי גלי קול בצורה שקטה לחלוטין. המכשיר משולב טכנולוגיית בלוטות' ונשלט ממרחק באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד!

סופר קיו 2.0 מביא את קדמת הטכנולוגיה וההייטק לעולם של מפיצי הריח. המפיץ פועל בטכנולוגיה ננו אולטרא סוניק, אשר באמצעות גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, גורם לתערובת השמנים הארומתיים האיכותיים בקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל, ללא צורך בחימום השמן, תוך שמירה על איכותה. בפעולתו משמיע צליל בתדר שאינו נשמע על ידי האוזן האנושית, מה שגורם לו לפעול באופן שקט במיוחד. בקר המכשיר החכם משולב טכנולוגיית בלוטות' ואפליקציה ייעודית תומכת עברית באופן מלא הניתנת להורדה חינמית לכל סמארטפון (תואמת IOS ואנדרואיד) ומאפשרת לשלוט ולווסת את עוצמת, כמות ותדירות הבישום בכל רגע נתון, לתזמן הפעלה וכיבוי מראש ועוד. כל זאת מבלי להימצא ליד המכשיר או בסביבת הבית. המפיץ מתאים לחללים עד לגודל של 120 מטרים ופועל באמצעות חיבור לשקע חשמל או על ידי סוללות, כמו כן מתאים להנחה בחלל או לתלייה על הקיר, בזכות עיצוב נקי ואלגנטי.

קפסולת הריח המוזנת במכשיר על ידי המשתמש מגיעה בנפח של 300 מ"ל וניתנת לבחירה מתוך מעל ל- 50 ריחות מקוריים שונים, בניהם ריחות ההיכר של המלונות המובילים בעולם. כולם עשויים מתערובות של שמנים ארומטיים וחומרים טבעיים 100% אקולוגיים וידידותיים לבריאות המשתמש ולסביבה. כל תמציות הריח עומדות בתקנים המחמירים ביותר של ה- IFRA, הארגון העולמי לבשמים והסמכות העליונה בתחום. כמו כן, לכל הריחות הוספו אמוניון רבעוני ואתיל אלכוהול שמנטרלים וירוסים וחיידקים ישירות מהאוויר. הקפסולה מספיקה לפרק זמן של חודש עד חודשיים, בהתאם לתדירות השימוש והן ניתנות לרכישה במארזים של 3-6 קפסולות במחיר 375- 199 שקלים למארז. המכשיר מגיע בצבעי שחור, לבן או אפור. המחיר: 349 שקלים במקום 429 שקלים לרגל ההשקה.

חברת MIYO SCENT הפועלת משנת 2010 מתמחה בתחום הבישום, מפתחת טכנולוגיית ננו אולטרא סוניק שיצרה מהפכה בתחום הבישום בישראל עם מערכות ריח מתקדמות ושקטות לחלוטין. החברה מציעה מגוון רחב של אביזרי בישום נלווים כגון, קטורות ריח, נרות, מבשמי טקסטיל, שמני בישום, פחיות ריח, נוזלי כביסה ומוצרי ניקיון אקולוגיים. כל מוצרי החברה מיוצרים כחול לבן במפעל החברה הנמצא ביבנה.

מערכת ריח חכמה לרכב Myio Scent. יחצ,
מערכת הריח של Miyo Scent/יחצ

ואם כבר אנחנו על הגל, קבלו מוצר אחר של Miyo Scent - את CAR-Q, מערכת חכמה להפצת ניחוח נעים ו-100% אקולוגי ברכב, הפועלת באמצעות חיישן תנועה המזהה כשהרכב נמצא בתזוזה, וכן בטכנולוגיית ננו-אולטרסוניק שקטה וייחודית, המפיצה ניחוח נעים בחלל באופן שקט לחלוטין על גבי גלי קול בתדר שאינו נשמע לאוזן האנושית.

ה- CAR-Q מהווה מערכת ריח חכמה וטכנולוגית לרכב המשלבת טכנולוגיה מתקדמת בכדי להפיץ ניחוח נעים בכל סוג רכב, בריכוז מדויק הניתן לשליטה, בצורה שקטה לחלוטין ובמקסימום חסכון לכיס. מבחינה טכנולוגית, המכשיר נכנס לפעולה אך ורק כשמזהה שהרכב נמצא בנסיעה על ידי חיישן תנועה מתקדם. פעולתו השקטה לחלוטין מתקיימת באמצעות שימוש בטכנולוגיה ננו- אולטרסוניק ייחודית, המפזרת אדי ריח העשויים חלקיקים קטנים בתדירות גבוהה על גבי תדר גלי קול שאינו נשמע כלל לאוזן האנושית.

בניגוד למרבית מפיצי הריח הקיימים בשוק, המכשיר מאפשר וויסות וכיוונון של עוצמת הריח בהתאם לטעמו האישי ורגישותו של המשתמש באופן קל ופשוט. זאת באמצעותו של כפתור בודד הבורר בין שלושה מצבי עוצמה מובנים מראש המסומנים על ידי נוריות חיווי. עוצמה נמוכה מסומנת בנורה אחת ומשחררת פולס ריח באופן אוטומטי כל 5 דקות. עוצמה בינונית מסומנת בשני נורות ומשחררת פולס ריח בכל 3 דקות. העוצמה הגבוהה ביותר מסומנת בשלוש נורות ומשחררת פולס ריח כל 1.5 דקות.

צורתו וגודלו של המכשיר מותאמים באופן אוניברסלי למבנה תושבת כוס הקפה ברכב, בו ניתן למקמו מבלי שינוע וללא חשש (עומק- 6 ס"מ, רוחב- 6 ס"מ, גובה 9.5 ס"מ). המכשיר עשוי מתכת איכותית וקפסולת ריח עשויה זכוכית שקופה עמידה. קפסולות הריח ניתנות לבחירה מבין כ-50 ריחות מקוריים 100% אקולוגיים ובריאים למשתמש ולסביבה, כדוגמת לימונענע, מאסק ועוד. ניתן גם למצוא קפסולה מיוחדת המיועדת לניטרול של ריח סיגריות. כל אלו עומדות בתקנים המחמירים ביותר של הארגון העולמי. נפח הקפסולה 80 מ"ל ומספיקה לכ-3 חודשים לנהג הממוצע. המכשיר מצויד בבטריית ליתיום נטענת פנימית בעלת נפח גדול. כמו כן, ניתן להשאיר אותו בחשמל באופן תמידי ללא חשש (כבל USB כלול במארז). אחריות יצרן לשנה.

המחיר: מערכת Q-CAR וקפסולה- 179 שקלים. CAR-Q עם זוג קפסולות- 199 שקלים. קפסולה בודדת- 39 שקלים או שלוש קפסולות ב-109 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully