וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאתי 1,500 שקל על שולחן קפה - וקיבלתי "מגש גבינות עם רגליים"

6.6.2023 / 0:10

אישה הזמינה שולחן קפה לבן ושיקי - אבל קיבלה מה שנראה יותר כמו מגש גבינות מוגבה. היא סיפרה מה בדיוק קרה אחרי שדיווחה על הטעות לחנות

הזמינה שולחן ב-400 דולר ולא האמינה מה הגיע/@bechardgrave

טיקטוקרית אוסטרלית שיתפה את כישלון הקניות הקורע מצחוק שלה, לאחר שהזמינה ברשת שולחן קפה לבן ושיקי וקיבלה בסוף משהו פיצי שנראה כמו מגש גבינות מוגבה. היא פנתה למותג ממנו רכשה את השולחן וקיבלה תשובה מאכזבת.

יוצרת תוכן הלייפסטייל, בק הארדגרייב, פנתה לטיקטוק כדי לשתף במה שקרה לה כשהזמינה ברשת שולחן קפה לדירתה החדשה. בסרטון, שצבר מאז מעל 250,000 לייקים וכמעט 10,000 תגובות, ציינה הטיקטוקרית שמדובר בטראומה והוסיפה: "זהו רשמית המותג הגרוע ביותר שלעולם לא כדאי לקנות ממנו". היא מציגה לצופים תמונה של "שולחן הקוקטיילים הבסיסי" בשווי 392 דולר (1,463 שקלים) מבית LITFAD - שולחן קפה לבן מינימליסטי עם קצוות מעוקלים.

שניות לאחר מכן הציגה את מה שקיבלה במציאות. כפי שאתם יכולים לראות, "שולחן הקפה" נראה שונה בתכלית מזה שהזמינה. לא רק שהוא הרבה (אבל הרבה) יותר קטן, אלא שהוא גם בצבע עץ במקום לבן.

הארדגרייב השתמשה בצלחת סטנדרטית לצורך השוואה והראתה שרוחב השולחן הוא רק מעט יותר מזה של הצלחת. כשהכלבלב שלה חולף על פני השולחן, נראה שגם הוא בערך באותו הגודל של השולחן. "חבר'ה, זה מגש גבינות עם רגליים", היא אומרת בסרטון, "אתם צוחקים עליי?". כדי להדגיש עוד יותר ההבדל, היא מציבה את השולחן על השטיח שלה ליד הספה - המקום המיועד לו - והמראות מדברים בעד עצמם.

זה מה שהיא הזמינה:

שולחן הקפה שהזמינה משתמשת הטיקטוק בק הארדגרייב. TikTok/@bechardgrave, צילום מסך
שולחן הקפה שהזמינה משתמשת הטיקטוק בק הארדגרייב/צילום מסך, TikTok/@bechardgrave

וזה מה שהיא קיבלה:

וזה שולחן הקפה שקיבלה משתמשת הטיקטוק בק הארדגרייב. TikTok/@bechardgrave, צילום מסך
וזה שולחן הקפה שקיבלה משתמשת הטיקטוק בק הארדגרייב/צילום מסך, TikTok/@bechardgrave

תגובת החברה

בק הארדגרייב עשתה מה שכל קונה אחר היה עושה - ושלחה מייל לחברה כדי ליידע אותם על הטעות. אולם, התגובה שלהם הייתה רחוקה ממה שציפתה. ב-LITFAD השיבו: "בק היקרה, אנו באמת מצטערים על חוסר שביעות הרצון. מדיניות ההחזרה שלנו פירושה שאת צריכה תחילה להחזיר את הפריט אלינו. כאשר נקבל אותו ונאשר שלא נעשה לו נזק מעשה ידי אדם, נחזיר לך את הכסף בניכוי דמי הרכישה. ככה זה עובד, מקווים שאת יכולה להבין אותנו. כתובת ההחזרה שלנו היא בפושאן, סין. הזמן הצפוי רב ועלות ההובלה של החזרת הסחורה גבוה מאוד. לכן, אנו מוכנים להעניק החזר של 10% ממחיר הפריט כפיצוי. את יכולה לשמור אותו, את יכולה לנסות למכור אותו באיביי או לתת אותו לחברים או לבני משפחה. מקווה שתוכלי לשקול לשמור את הפריט לעצמך".

לאחר שקראה את התגובה, בק מתבדחת: "כן, אני יכולה לנסות למכור אותו לחברים או למשפחה... כי מי לא היה רוצה שולחן קפה ערוך עבור שבעת הגמדים...".

עוד מקרים דומים
הזמינה ברשת ספת ריש עם חמישה מושבים - ואתם לא תאמינו מה היא קיבלה

הזמינה כיסא לשולחן מאמזון - והופתעה לגלות מה הגיע בדואר

לאחר מכן היא מסבירה שהיא פנתה לחברת אגרה כדי לקבל הצעת מחיר למשלוח הפריט חזרה לסין. "הם אמרו שזה יעלה לי 800 דולר", אמרה. בהתחשב בכך ששולחן הקפה עלה כמעט 400 דולר, לא היה הגיוני שהיא תלך על האפשרות הזו. "אני מניחה שנתקעתי עם זה", היא מסכמת.

לא הראשונה זה קוטרה לה

הזמינה שטיח פרווה מפנק ב-55 שקלים, ולא תאמינו מה היא קיבלה

לכתבה המלאה

הסרטון המלא:

תגובת הצופים

משתמשים רבים נקרעו מצחוק מהסרטון, בעוד שאחרים שיתפו את הקונה הצעירה בעצות. "אני כל כך הייתי כועס על התגובה שלהם", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "זה הצחיק אותי כל כך, אבל מצטערת שזה קרה לך". "זה נראה כמו פרויקט עבודת עץ של תלמיד בכיתה ז'", ציין אחר.

היו כמה שהציעו לה להמשיך להילחם על כספה. "אם שילמת דרך PayPal, יש להם הגנת קונה והם יחזירו לך את הכסף", כתב אחד ואחר הוסיף: "400 דולר! אומייגד, איזו התעללות... בקשי מחברת כרטיסי האשראי שלך להחזיר לך את הכסף בטענה שמדובר בהונאה". "בשביל זה נועד חוק הצרכנות של אוסטרליה", נכתב בתגובה אחרת, אך משתמשים ציינו שמכיוון שזו חברה סינית - ייתכן ששחוק הזה לא תקף למקרה של בק.

אחרים ניסו להסתכל על חצי הכוס המלאה: "לפחות יש לך מגש גבינה מוגבה עכשיו, זה ייחודי", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה עדיין חמוד! בנוסף לכך, זה אחלה נושא לשיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully