וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאומרים לכם "רווק", זו הדירה האחרונה שתחשבו עליה

הדירה בבאר-שבע הותאמה לרווק שגר בה, אבל הוא מסתכל קדימה עם הרבה מחשבה לעתיד. בית של יחיד שמוכן למשפחה

עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן
  • עיצוב פנים: דקל שחף
  • מיקום: באר-שבע
  • הדייר: רווק
  • גודל: כ-140 מ"ר
  • אריחים וסניטריה: טופז קרמיקה
  • צילום: ערן תורג'מן

הכניסה לדירה הבאר שבעית אליה הגענו קצת מבלבלת אותנו. מצד אחד מדובר בדירת רווק צעיר אך מצד שני ניתן לראות את התכנון העתידי ואת ההתאמה של הדירה לבית למשפחה שעוד תבוא בהמשך. על העיצוב אחראית מעצבת הפנים דקל שחף. "את תהליך השיפוץ ליוויתי מרחוק - הסטודיו שלי ממוקם באזור המרכז, ובגלל הלוקיישן בחרנו בשירות "ליווי מרחוק" שעבד בצורה מדהימה ולשמחתי השאיר המון פיות פעורים. הלקוח הגיע למרכז לימי רכישות מרוכזים שביצענו".

"זו דירת קבלן בת 6 חדרים במקור", ממשיכה שחף. "לאחר הרכישה עשינו תכנון מחדש שכלל מייקאובר לחלל המרכזי, ותכנון שהפך את הדירה לדירת 4 חדרים ויחידת מתבגר עתידית. בכלל, הלקוח רכש את הבית עם מחשבה לעתיד וזה בא לידי ביטוי בבחירות רבות בבית. עבודת העיצוב כללה שימוש בנגרות אישית ברמה עיצובית גבוהה ובעיקר ברמה פרקטית".

עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן
עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן

הכניסה לבית היא אל תוך החלל הציבורי, ומדויק יותר - אל תוך הסלון. "הייתה לי מחשבה מעמיקה על הצורניות של הבית" מגלה המעצבת. "אחרי התכנון והשיפוץ שעשינו, החלל המרכזי קיבל צורה מרובעת וחיפשתי דרך להעלים את זה מבלי להרוס את האופן ספייס. כדי לעשות את זה השתמשתי ברהיטים אסימטריים כמו ספה מעוגלת ושולחן סלון אמורפי שמתמזגים מעולה בחלל ויוצרים צורניות מיוחדת בתוך החלל המרובע".

את הסלון מעטר קמין. "למען האמת", חושפת המעצבת, "בהתחלה התנגדתי לקמין כי לא ראיתי בזה צורך, אבל הלקוח התעקש. היה לנו אתגר תכנוני כיצד לבנות את הקונסטרוקציה מסביב, לכל מי שלקח חלק בזה. רצינו ליצור מעטפת נכונה לקמין וזה דרש להעביר צנרת מותאמת ולהסתיר אותה כך שלא תהיה חשופה. צלחנו את האתגר ביד רמה כי בסופו של דבר הלקוח קיבל את מה שהוא רצה וממש אהב את התוצאה הסופית, של קמין בגודל 2 מטרים מפואר מאוד. תכננתי את הקמין כך שיהיה חלק מקיר הטלוויזיה בנגרות בהתאמה אישית שגם יצרה לנו פתרונות אחסון בתוך הקיר. החיפוי משלב בתוכו גם דלת נסתרת המשמשת למעבר ליחידת מתבגר עתידית".

עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן
עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן
עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן

החלל המרכזי כולל גם מטבח סופר פרקטי עם קיר ארונות גבוהים ואי באורך של כ-4 מ'. "הלקוח מארח המון וכמעט כל יום יש אצלו אורחים", ממשיכה את הסיור בדירה שחף. "לכן היה לו חשוב שהמטבח יהיה גדול וכך גם האי. בחרתי בגוון מאוד מיוחד שדורש אומץ כדי לבחור בו, ולמרות שזה לא עבר לו חלק בגרון בהתחלה, הוא החליט לשחרר, הלך אחריי ובסופו של דבר ממש הודה לי על זה. בחרנו במשטח שיש דקטון מאוד עמיד נגד שריטות, חום ונזקים אחרים. בנוסף יצרנו ויטרינה המציגה את אוסף בקבוקי האלכוהול המיוחדים שלו, המשתלבת בצורה אסתטית במטבח".

"בפעם הראשונה שראיתי את הדירה, הצעתי להחליף את הרצפה לפרקט והלקוח התנגד לכך. לרוב אני מתעקשת בנושא כזה, אבל היה כאן עניין של תקציב וגם הרגלי הנוחות שלו והשארנו את הריצוף המקורי, כשהמטרה העיקרית מבחינתי הייתה להתגבר על הנוכחות שלו. הצלחנו להטמיע אותו באווירה בעזרת הלבשת הבית, והחיבור יצר הרמוניה מושלמת".

עיצוב פנים דקל שחף. ערן תורג'מן,
עיצוב פנים דקל שחף/ערן תורג'מן

התאורה בבית מאוד מינימליסטית, מתוך רצון של המעצבת לפתוח את החלל "וגם כדי להתחשב בתקרה הגבוהה ובויטרינה הענקית שיש בחלל הציבורי", לדבריה. "חשבתי איך לעשות העמדה נכונה כדי שהכניסה של האור תשתלב באופן מדויק עם התאורה הטבעית. כדי ליצור תחושה אוורירית בחלל עשינו שימוש בגופי תאורה מינימליסטים , ללא גופים תלויים למעט גוף תלוי מעל האי שעשוי זכוכית ואינו פוגע בתחושת המרחב".

הבית משדר אופי משפחתי אבל אפשר למצוא בו נגיעות ברורות שמעידות כי גבר רווק גר כאן. הגוונים בבית כהים יותר ויוצרים דרמה. חדר השינה משדר שמדובר ברווק תל-אביבי, שגר בבאר-שבע. שני ארונות נסתרים מובילים לחדר רחצה שנותן תחושה מאוד מיוחדת. "חדר הרחצה נשבר ונבנה מחדש בהתאמה ללקוח", אומרת שחף. "בחרנו אריחים מבית טופז קרמיקה אחרי שהלקוח בדק במספר מקומות, בטופז קיבלנו את המענה הטוב ביותר מבחינת המוצר והתקציב. כל חדר הרחצה הוא מבית טופז קרמיקה, כולל אריחי גרניט פורצלן מאוד דרמטיים שמתאימים לאווירת בית המלון שרצינו ליצור עם מעטפת של תשוקה וסקס אפיל בתוך החלל, שמתאימה בדיוק לרווק שלנו".

חדר שינה. עיצוב דקל שחף. ערן תורג'מן,
חדר שינה. עיצוב דקל שחף/ערן תורג'מן

לסיום, מספרת לנו המעצבת דקל שחף כי "מרבית העבודה שלי מתרכזת באזור מרכז הארץ. הלקוח הגיע עם דרישות מסוימות והצעתי שירות שייתן מענה לדרישות שלו וגם לתקציב, שכן שכר הטרחה הוא שונה בליווי מרחוק. זה נתן ללקוח אפשרות להשתמש בשירות שיותר נוח לו ומוכיח שכל עוד עושים את התכניות כמו שצריך, עם הבעלי מקצוע והספקים שלי, שכהכל עובר דרכי - זה מאפשר לנו להגיע לתוצאות הרצויות".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully