וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייחודי ומסקרן: הפרויקט האדריכלי השאפתני ביפו

ביום חמישי יתקיים טקס הנחת אבן פינה לפרויקט "חצר אנג'לו" ביפו: 100 דירות בשלושה בניינים לשימור בני 4 קומות מגורים מעל קומת מסחר ומבנה חדש בן 7 קומות הכולל חניון תת קרקעי. איך זה ייראה?

פרויקט חצר אנג'לו ביפו, המשווק על ידי חברת דרא. 3Division,
פרויקט חצר אנג'לו. נוף עירוני יוצא דופן/3Division

בין העיר העתיקה של יפו לשדרות ירושלים, בפינת הרחובות יהודה הימית 39-43, קיוסו, מיכלאנג'לו ולוינסון ביפו. מרחק הליכה משוק הפשפשים ונמל יפו, מקימה חברת המזרח לאחזקות, העוסקת מזה עשרות שנים בתחום ייבוא הרכב והנדל"ן - את פרויקט המגורים הייחודי "חצר אנג'לו".

בערב חג השבועות, ביום ה', ה-25 במאי בשעה 12:00 יתקיים טקס הנחת אבן פינה לפרויקט חצר אנג'לו ביפו, הממוקם ברחוב יהודה הימית 39-43 ורחוב מיכאלאנג'לו 9-11 בתל אביב יפו. האירוע החגיגי יערך במשרדי הפרויקט ברחוב יהודה הימית 29 ת"א-יפו.

הפרויקט הייחודי שמוקם ביוזמת חברת "אחוזת יפו" מקבוצת המזרח לאחזקות, מתפרס על פני בלוק עירוני שלם בגודל 2.5 דונם, שבליבו חצר פנימית בסגנון אירופאי בגודל של כ- 400 מ"ר. הפרויקט כולל 100 יחידות דיור בשלושה בניינים לשימור, אשר בכל אחד מהם 4 קומות מגורים מעל קומת מסחר, ועוד מבנה חדש נוסף בן 7 קומות מעל קומת לובי וגם 3 קומות של חניון תת קרקעי. החזית של שלושת הבניינים לשימור פונה לרחוב יהודה הימית ואילו החזית של הבניין החדש פונה לרחוב מיכלאנג'לו.

בפרויקט, אשר שליש ממנו כבר נמכר במכירה מוקדמת (33 דירות מתוך ה-100 המתוכננות), מוצעות כעת למכירה דירות בנות 2, 3, 4, ו-5 חדרים עם מרפסות, ופנטהאוזים מפוארים. הפרויקט כבר קיבל היתרי בנייה באוגוסט 2022, והעבודות בשטח מתחילות בימים אלה. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד 4 שנים.

משרד בר אוריין אדריכלים אשר מופקד על תכנון פרויקט "חצר אנג'לו", תיכנן את הדירות בפרויקט כך שישלבו בין ישן לחדש - תריסי עץ, רצפות מצוירות ואלמנטים ססגוניים נוספים של שימור, לצד מפרט מודרני ומתקדם בעל תכנון מוקפד. בבניינים הושם דגש גדול על הצללה, ונבנתה מעטפת מעוצבת מאלומיניום מחורר ותריסי עץ מסורתיים, אשר משמרים את האותנטיות של הבניינים לשימור.

מבחינת העיצוב, בבנייה סביב החצר הפנימית, מעל למבנים לשימור ובקומת הגג של הבניין החדש, נעשה שימוש בשפה אדריכלית עכשווית אשר יוצרת ניגוד מעניין ביחס למבנים הקיימים, תוך שימור הפרופורציות המקוריות ושאר האלמנטים האדריכליים.

הפרויקט שהקמתו מתחילה עתה, החל את דרכו כבר בשנת 2012, כאשר חברת המזרח לאחזקות העוסקת בתחום ייבוא הרכב והנדל"ן עשרות שנים החליטה להרחיב את פעילותה גם לתחום הייזום למגורים. במסגרת זו רכשה בשנת 2012 את הקרקע של הפרויקט ביפו. במהלך השנים החברה יזמה תוכנית בניין עיר (תב"ע) חדשה, אשר הסדירה את אופן הבינוי במתחם והוסיפה זכויות בינוי ויחידות דיור חדשות לפרויקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרויקט חצר אנג'לו ביפו, המשווק על ידי חברת דרא. 3Division,
בלב אזור צומח ומרגש. חצר אנג'לו/3Division

לדברי ערן וולף, מנהל תחום הנדל"ן בחברת המזרח לאחזקות, אשר מנהל את הפרויקט: "אנו מתרגשים, לאחר מספר שנים של תכנון, להגיע לשלב הבנייה והשיווק של פרויקט ייחודי זה, שנמצא באחד האזורים הצומחים והמרגשים של תל אביב - יפו. פרויקט אשר יהווה מתחם מגורים המשלב ישן עם חדש, עבר והווה עם מבט לעתיד".

חברת המזרח לאחזקות הינה חברת השקעות ואחזקות משפחתית ותיקה, הפועלת בישראל עשרות שנים. את דרכה החלה כחברה ליבוא רכב והיא מחזיקה בזיכיון ליבוא ושיווק מותגי GM ויגואר- לנד רובר.
לאורך השנים הרחיבה את פעילותה לתחומים נוספים, בהם פעילות בתחום הנדל"ן למשרדים ומגורים. החברה עוסקת בהשקעות בתחום הנדל"ן בישראל מזה כ-30 שנים, במהלכן רכשה נכסים וגם עסקה בייזום והקמה של מספר מבנים בתחום המסחר.

פרויקט חצר אנג'לו משווק על ידי חברת דרא שיווק נדל"ן, שנוסדה ומנוהלת על ידי דרור אוהב ציון.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully