וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדר האינטימי שלי: מה מסתתר אצלכם באמבטיה?

אתם מגיעים לחדר האמבטיה ומתרעננים עם מקלחת טובה, אבל האם יש לכם את הפריטים שצריך שם כדי להשלים את החוויה?

חדר ארונות שבמרכזו אמבטיה תכנון ועיצוב צביה קזיוף. אלעד גונן,
כן, יש גם אמבטיות כאלה. עיצוב צביה קזיוף/אלעד גונן

חדר האמבטיה שלנו הוא אחד החדרים האינטימיים ביותר בבית. אנחנו מגיעים לדירה שלנו סחוטים לאחר יום עבודה ארוך ומתרעננים עם מקלחת טובה. מורידים את כל מה שעבר עלינו, את כל הלחץ והדאגות. חדר הרחצה למעשה, היא הסביבה האסטטית והנעימה ביותר בבית ושם רובנו מתחילים את ההכנות לקראת השינה או לחלופין התארגנות ליציאה.

אבל תחילה נגיעה מההיסטוריה.

רחצה הייתה מנהג פופולרי מאז תקופת המבול. מערכות האינסטלציה הקדומות ביותר שהתגלו מתוארכות לכמעט 6,000 שנה אי שם ליד עמק נהר האינדוס בהודו. באזור זה גילו ארכיאולוגים למעשה צינורות מים נחושת בחפירת חורבותיו של ארמון בסביבה. כבר אז ידעו שרברבים עתיקים שנחושת מחזיקה מעמד.

הציוויליזציה המודרנית לא הייתה אפשרית ללא פיתוח דרכים סניטריות לסילוק פסולת ולהזיז מים. מהשימוש של הבבלים בצינורות חרס ובמים ועד למערכות הביוב המורכבות של הרומאים ועד לחוקים נוקשים שנחקקו בערים שלאחר ימי החשכה ברחבי אירופה כדי לחייב מערכות סניטריות, חדר האמבטיה המודרני הפך לאבן דרך לחברה בריאה.

מערכת התברואה המוכרת הראשונה הותקנה בלונדון במחצית השנייה של המאה ה-19, לאחר מגיפת הכולרה. במקביל, גם פיתוח הציוד לחדרי מקלחת אלו התקדם בהתאם לאבולוציה של רשתות המסחר הקמעונאי.

הטכנולוגיה המשיכה להתפתח ולהביא חידושים, אך שאלה אחת שנותרה היא שאלת האמבטיה כחדר יוקרתי. מצד אחד, הכלים והגימורים זכו בחומרים אצילים וטכנולוגיה גבוהה כדי להפוך את החוויה שלך למשהו יוקרתי. מהצד השני, לצערנו יש עדיין חלק גדול מאוכלוסיית העולם שאין לו גישה לשירותים ותברואה בסיסית על בסיס קבוע.

מגיפת הכולירע של לונדון, 1854. וויקיפדיה, Creative Commons
דרשה שינוי קיצוני. מגיפת הכולירע של לונדון/Creative Commons, וויקיפדיה

ככל שאנו מתקדמים, התענוגות הפשוטים של אמבטיה מסורתית נשארים פופולריים כתמיד, והרוגע והנוחות שניתן ליהנות מהם עם טבילה פשוטה הם עדיין אחד המותרות הקטנות של החיים. לאן עוברת האבולוציה של האמבטיות? מכאן זה רק ניחוש של מישהו אבל כל עוד אנחנו ממשיכים לשטוף את עצמנו, אז לפחות העתיד מריח ורוד.

אז אילו פריטים חובה שימצאו בכל מקלחת? מה הם הטרנדים החדשים?

מייבש לשיער

מייבש לשיער הוא פריט נדרש ומבוקש במיוחד אם המקלחת היא לקראת יציאה ואנחנו צריכים לייבש במהירות את השיער לטובת לוק מרשים וכן מונע מאיתנו להצטנן אם מזג האוויר קריר בחוץ.

מייבש לשיער של Dyson. יחצ,
מייבש שיער של דייסון/יחצ

חברת Dyson מציעה מייבש שיער מדגם Dyson Supersonic‎ , הכולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. המכשיר מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער.

המייבש מגיע עם אביזרי עיצוב חדשים, המתחברים בחיבור מגנטי לגוף מייבש השיער ובהם: אביזר Flyaway לנטרול חשמל סטטי, דיפיוזר חדש המדמה ייבוש טבעי ומסייע בהפחתת חשמל סטטי, אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה ומברשת לסירוק וייבוש תלתלים ייעודית לשיער מתולתל, המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

מחיר: 1,850 שקל

ניתן להשיג: באתר dyson.co.il ובחנויות נבחרות.

תמרוקים

חדר רחצה כולל כמובן תמרוקי רחצה, הרי איך נוריד את כל הלכלוך שצברנו במהלך היום בדרך יעילה ונכנס למיטה נקיים ומריחים היטב.

תמרוקים של ג'ונסון & ג'ונסון. יחצ,
תמרוקים של ג'ונסון & ג'ונסון/יחצ

חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון", מציעה סדרת מוצרים חדשנית בשם OGX אשר מוצריה מותאמים ומספקים מענה ממוקד לסוגי ומצבי שיער שונים, מועשרת ברכיבים חדשניים אקזוטיים להגנה יומיומית על השיער ומראה שיער בריא לאורך זמן. המותג כולל 6 סדרות מוצרים שונות המספקים מענה לסוגי ומצבי שיער שונים: שיער יבש, שיער פגום, שוונצים וקרזול, חוסר לחות, שיער דק ועדין וכן שיער חלק שעבר החלקה ברזילאית, מעניקים הזנה ושיקום ממוקד לשיער ומסייעים בשמירה על מראה שיער בריא, רך ומלא ברק.

מחיר: 32.90 שקל לשמפו\מרכך

ניתן להשיג: ברשת סופר פארם בלבד.

תמרוקים של דוקטור עור. יחצ,
תמרוקים של דוקטור עור/יחצ

גם חברת "דוקטור עור" מציעה תחליב רחצה מהסדרה הקלאסית של המותג, בניחוח מאסק. התכשיר מועשר בשמן האינקה אינצ'י ומכיל את נוסחת ®DERMO-COMPLEX, שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

מחיר: 25 שקל.

ניתן להשיג: ברשתות הפארם השונות ובאתרwww.dr-or.co.il .

מגבות

מגבת מפנקת היא פריט חובה בכל בית כמובן, כאשר מגבות איכותיות הופכות את המקלחת פשוט לחוויה. ישנו מבחר רב של מגבות הנמדדות על פי איכות החומר וכן מוצעים בצבעים רבים ושונים.

מגבות של ערד טקסטיל. עדי גלעד,
מגבות של ערד טקסטיל/עדי גלעד

רשת "ערד טקסטיל" מציעה מגבת רקומה מדגם ROYALTY . המגבת עשויה 100% כותנה איכותית במשקל 600 גרם למטר מרובע. ניתן להשיג בשלל גוונים: לילך, אקווה, לבן, חול, אפור.

מידות: מגבת ידיים 80*50, מגבת גוף 130*70, מגבת ענקית 140*90

מחיר: 104.50-39.50 שקל

חלוק של ערד טקסטיל. עדי גלעד,
חלוק של ערד טקסטיל/עדי גלעד

להשלמת חווית רחצה מפנקת ורכה, בערד מציעים גם חלוק רחצה מגבת עם כובע קפוצ'ון בעלת כושר ספיגה גבוה במיוחד. עשויה 100% כותנה, משקל בגרם למ"ר 420.

מחיר: 214.50 שקל

ניתן להשיג: בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר https://www.aradtextile.com/

  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully