וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החג: הזדמנות אחרונה לערוך שולחן בלבן

הצבע הלבן דומיננטי בשבועות, גם בעיצוב הבית, שולחן החג ואפילו אופנת החג. הנה כמה רעיונות לרגע האחרון

עיצוב שולחן חג. סולתם,
שימו הכול על השולחן/סולתם

נתחיל במשמעות. הצבע הלבן מסמל טהרה וקדושה, ומשמש סמל לקבלת התורה ולפתיחת לבנו לקבלה של הקדושה. בנוסף, הלבן מסמל את החסד והרחמים של הקב"ה כלפי העם היהודי באם יחזרו בתשובה ויתנהגו כראוי לאחיהם היהודים "אם יהיו חטאיכם כשנים כשלג ילבינו". כמו כן, הצבע מסמל את הפרישה מן הטומאה והקרבה לקדושה, ומזכיר לנו לגייס את הכוחות שלנו לשמור על טהרתנו הרוחנית והפיזית.

בנוסף להיותו של הצבע הלבן מזוהה עם חג השבועות, ניתן גם לשלב אותו באופן מעשי וחגיגי בבגדים אותם אנו לובשים, בין אם אנחנו בוחרים בטוטאל לוק לבן או בשילוב הנעלה, שעונים, תכשיטים, תיקים ושאר אקססוריז. הצבע הלבן ותזמון החג הם מדויקים, שכן מדובר בצבע קייצי המתאים לעונות החמות הנוכחיות, וכן כזה שתמיד מרגישים חגיגיים במיוחד כשמתהדרים בו.

מבשם לבית, 449 שקל, להשיג באתר של Dealcosmetics. יחצ,
מבשם לבית, 449 שקל, להשיג באתר של Dealcosmetics/יחצ
סט כלי אוכל לבן בון צ'יינה מבית סולתם 99-249 שקל, להשיג בסניפי הרשת ובאתר Diamond. יחצ,
סט כלי אוכל לבן בון צ'יינה מבית סולתם 99-249 שקל, להשיג בסניפי הרשת ובאתר Diamond/יחצ

דרך נוספת ליהנות מהצבע היא בפריטי עיצוב. שילוב של הצבע הלבן בבית יכול ליצור אפקט מרענן ומרגיע ולהקנות תחושה של טהרה וקלילות לחלל, שמתאימה לכל תקופה ובמיוחד לכזו חגיגית. בדיוק כמו באופנה, לא חייבים ליצור טוטאלוק לבן בבית, לצבוע את הקירות בלבן ולהחליף פרטי ריהוט כבדים בכדי לקבל את האפקט וניתן בהחלט להשתמש באקססוריז ופרטי דקורציה לבנים שמוחלפים בקלות, כדוגמת צמחים ופרחים לבנים, כריות, כלי מטבח, וילונות ואפילו שטיחים. כמו כן, ניתן להשתמש בכלי נוי עם מראה נקי בצבע לבן, אותם ניתן לשלב עם פריטי עץ שמשתלבים יפה וליצור מראה טבעי, אורגני ומנימליסטי.

בין כותלי הבית בחג השבועות המשפחה נפגשת יחדיו לארוחת חג מיוחדת. עיצוב השולחן מהווה גם הוא חלק חשוב מהחגיגה, והצבע הלבן יכול להיות בעל תפקיד מרכזי בעיצוב השולחן ולהוסיף יצירתיות ועניין. לצורך כך ניתן להשתמש במפות לבנות, נרות ואף סטים של צלחות וכלי בישול לבנים ויפים שניתן להגיש איתם את האוכל למרכז השולחן. בכדי ליצור אפקט מרשים, ניתן להשתמש בשילוב של צבעים נוספים ומעניינים כדי להוסיף נגיעה של צבע וסטייל. כך לדוגמא, שילוב של שמנת וזהב ייצור מראה מפואר ומלא גלאם של שולחן חג יוקרתי. שילוב של צבעי טורקיז וכחול, יחדיו עם צמחייה ירוקה וצהובה יקנה נראה של שולחן ים תיכוני. שולחן חג רומנטי ניתן ליצור עם שילוב של פרחים וצבעים ורודים ואדומים. אם חשקה נפשנו שולחן חג בעיצוב מודרני, ניתן לבחור בקו של לבן חלק ולהוסיף פרטי נוי בצבעים מעניינים וצורות שונות. בכדי להוסיף אפקט מרשים ניתן להוסיף גם נגיעות מטאליות של כסף או זהב.

סיר לבן Forged White Gold מבית סולתם, 202 שקל. סולתם,
סיר לבן Forged White Gold מבית סולתם, 202 שקל/סולתם
אירוח בלבן - צלחות קריסטל גדולות של הוסטס, 17.9 שקל. אפרת אשל,
אירוח בלבן - צלחות קריסטל גדולות של הוסטס, 17.9 שקל/אפרת אשל
שדרוג האווירה בבית עם מפיץ ריח של Miyo Scent, החל מ-29 שקל. סטודיו מוש,
שדרוג האווירה בבית עם מפיץ ריח של Miyo Scent, החל מ-29 שקל/סטודיו מוש

לסיכום, הצבע הלבן הוא צבע חגיגי, קייצי, שמתאים במיוחד לשבועות. נוסף על כך מדובר בצבע וורסטילי מאוד שניתן ליהנות ממנו בזכות עצמו או לשלבו בצורה מעניינת עם צבעים נוספים וליצור מראות רבים, בין אם בעולם האופנה, עיצוב הבית או שולחן החג.

  • עוד באותו נושא:
  • שולחן חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully