וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמות היא שם המשחק: הכירו את המותג החדש בשוק

פירנצה, בירת האדריכלות והעיצוב, מביאה לנו את המותג Arketipo. מיהו ומהו? כל הפרטים

המותג ARKETIPO, להשיג ברשת ellita living. יחצ,
המותג ARKETIPO, להשיג ברשת ellita living/יחצ

העיר פירנצה שבאיטליה היא ערס הרנסאנס - אבן דרך משמעותית בהיסטוריה העולמית שנושאת על כתפיה עבר תרבותי ואומנותי מורכב ועשיר. בהווה, הפכה העיר המתויירת למוקד עליה לרגל לחובבי העיצוב ולא בכדי; ברחביה פועלים מיטב מותגי היוקרה האיטלקיים שמיישמים את ערכיה שנבנו לאורך מאות שנים בפרטי ריהוט מוקפדים ומהוקצעים. מהמובילים שבהם הוא המותג Arketipo שאת מערכות הישיבה שלו החלה לייבא ארצה חברת ellita living והשמחה בסצנת העיצוב המקומית רבה.

לא בכל יום נוחתים כאן בישראל הקטנה מוצרי עילית של מותג פרימיום שחרט על דגלו את המונח שלמות באותיות מודגשות. קולקציית מערכות הישיבה, עליה אמונים מיטב המעצבים האיטלקיים (בהם Giuseppe Vigano, Manzoni E Tapinassi, Mauro Lipparini ועוד רבים וטובים), שומרת על קווים ישרים, מוקפדים ונקיים ופלטת צבעים אורגנית וטבעית ומבוססת על ארגונומיה אופטימלית ושימוש בבדים ועורות משובחים שמקנים לכל פריט את המראה המושלם.

המותג ARKETIPO, להשיג ברשת ellita living. יחצ,
המותג ARKETIPO, להשיג ברשת ellita living/יחצ

על פי תפיסת עולמם של קברניטי המותג, מערכות הישיבה של ימנו הן המקום לעבוד, לשחק ולאהוב. לשיטתם הפכה הספה מרהיט אינטימי לפריט חשוב ומרכזי בחיי היום-יום של כל אחת ואחד מאיתנו, שמשקף את מי שאנחנו ומה אנחנו שואפים להיות. הקולקציה מבטאת את השינויים הללו, העיצוב הוא הליבה והנוחות, ששזורה בכל ספה, היא תוצר של ידע רב שנים שעובר מדור לדור בשילוב טכנולוגיות ייצור מתקדמות.

את מערכות הישיבה החדשות תוכלו למצוא באולמות התצוגה של ellita living שבראשון לציון, חיפה ונתניה ובזה החדש שהושק ממש לאחרונה בהרצליה פיתוח ומשתרע על פני שטח ענק של לא פחות מ-1200 מ"ר.

ellita living - ראשון לציון, חיפה, נתניה והרצליה פיתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully