וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריט הזה הוא על זמני, אבל איך לבחור אותו?

22.5.2023 / 16:21

עם השנים הפכו הפמוטים לפריט עיצובי שניצב במקומות בולטים בחלל המגורים, אבל לא פשוט לבחור את הפמוט המתאים. באמצעות מומחי "הצורפים" חיברנו לכם כמה טיפים מועילים

פמוטים של הצורפים. צחי קיבנשטיין,
פמוטים של הצורפים/צחי קיבנשטיין

פמוטים הם פריט על זמני, כזה שעובר מדור לדור בירושה סנטימנטלית ומשאיר לנצח תחושת שייכות ומשפחתיות. לאורך ההיסטוריה היהודית הפמוטים היוו סמל לשימור המסורת גם במקומות הקשים והחשוכים ביותר. במלחמת העולם השנייה רבים מהיהודים שנעקרו באחת מבתיהם דאגו להסתיר את פמוטי הכסף במרתפי הבתים מתוך מחשבה שיחזרו בתום המלחמה לאסוף את הרכוש היקר כל כך לליבם שמסמל עבורם בית, משפחה ומסורת.

עם השנים הפכו הפמוטים לפריט עיצובי שניצב במקומות בולטים בחלל המגורים לראווה, מזנונים וארונות זכוכית עם כלים מיוחדים ואלגנטיים. כיום מדובר באחת המתנות הפופולריות בכל האירועים הקשורים לחתונה, החל מהאירוע עצמו ועד מסיבות המקווה, חינה וכמובן מסיבת רווקים ורווקות למשקיעים במיוחד.

פמוטים של הצורפים. צחי קיבנשטיין,
פמוטים של הצורפים/צחי קיבנשטיין

אז בדיוק לרגל עונת החתונות שמתחילה בימים אלה עם שלל אירועים וחגיגות משמחים במיוחד אנו מצרפים לכם טיפים באדיבות חברת "הצורפים", שיעזרו לכם לבחור את הפמוטים המתאימים עבורכם כמתנה או רכישה אישית משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • דבר ראשון - חשוב מאוד לבדוק מאיזה חומר עשויים הפמוטים במידה והפמוטים עשויים מכסף יש להתייחס לעובי החומר, ככל שהחומר עבה יותר הוא יישמר לאורך השנים בעיצובו המקורי.
  • חייבים לוודא שכל החלקים בפמוטים ניתנים לתיקון, על מנת שיוכלו באמת לעבור מדור לדור ויישמרו לאורך עשרות ומאות שנים.
  • גם לעיצוב משמעות רבה יש כאלה שמעדיפים את העיצוב הטרנדי וכאלה שמעדיפים את העיצוב המסורתי והעל זמני שישרוד לאורך השנים את הטרנדים המתחלפים. כיום קיימים מספר סגנונות: המודרני הנקי, הקלאסי וכמובן המעוטר. לפני הרכישה יש לשים לב שהעיצוב מותאם למי שרוכשים עבורו את הפמוטים במתנה.
  • מאוד חשוב לבדוק מי החברה שמייצרת הפמוטים, לבדוק את המוניטין שלה , לוודא שבמידה ותתקלו בכל שאלה/ בעיה יהיה מענה מקצועי, בכל זאת מדובר ברכישה משמעותית ובעלת ערך.
  • חותמת האיכות ISI היא אחד הסימנים שיעזרו לכם לדעת שמדובר בפמוטים איכותיים עם עיצוב מושקע ומוקפד.
  • אחד החששות של רוכשי הפמוטים הינו השחרה לאורך השנים, על מנת למנוע תופעה זו חשוב לשים לב האם הפמוטים בעלי ציפוי לכה שמונעת את השחרת הכסף ומשדרגת את הפריט ואיכותו.
  • עוד באותו נושא:
  • פמוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully