וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתטי ופרקטי: הבית הזה מוכיח - הפשטות מנצחת

דירת הקבלן הסטנדרטית בגני תקווה הפכה לדירה משפחתית, מלאה בסטייל ובצבעוניות שחייה את חיי המשפחה

עיצוב ליאור טריגר, באדיבות MODY. ערן סלם,
מודרני ופונקציונלי. עיצוב ליאור טיגר/ערן סלם
  • עיצוב פנים: ליאור טיגר - הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים
  • מיקום: גני תקווה
  • שטח: חמישה חדרים, 116 מ"ר
  • ריצוף, פרקט, אריחים באמבטיה וכלים סניטריים: mody
  • צלם: ערן סלם

כל אחד חולם על בית ייחודי ומיוחד עבורו, כזה המבטא את האופי והאישיות של בני הבית, כזה שמעניק אווירה חמימה, נעימה וביתית ומעל הכול - כזה המשדר משפחתיות ומתאים את עצמו אליה. המעצבת ליאור טיגר הפכה דירת קבלן גדולה אך סטנדרטית לבית החלומות של זוג צעיר ולהם שני ילדים צעירים.

הסגנון העיצובי שנבחר עבור הדירה, ששטחה 116 מ"ר, היה מודרני-פונקציונלי בגוונים מונוכרומטיים של לבן, אפור ושחור עם נגיעות נורדיות, "כי החיים מכניסים את הצבעוניות לחלל בזכות הצעצועים של הילדים, הבגדים והציוד של בני הבית", מסבירה לנו טיגר.

עיצוב ליאור טריגר, כלים סניטריים MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר. כלים סניטריים: MODY/ערן סלם

הבית תוכנן בקפידה, עוד משלב רכישת הדירה, התכנון והתאמת המבנה מול הקבלן, וכל פרט ופרט בו נעשו לאחר מחשבה רבה. "תכננתי כל פרט בדירה - החל מפרטי נגרות בהתאמה אישית בסלון ועד ארונות מעוצבים ומותאמים. היה חשוב לנו ליצור בית עם מקומות אחסון רבים מצד אחד, אך עם זאת לשמור על האיזון והשילוב בין פרקטיקה לאסתטיקה", מספרת טיגר.

כבר עם הכניסה לבית ניתן לראות את שילוב הצבעים הנבחר שנעשה בחכמה ובקפידה ואת האסתטיקה של החלל. השטח הציבורי כולל שני חללים מרכזיים - מטבח וסלון הממוקמים אחד מול השני והוא כולו רוצף באריחי גרניט פורצלן בגוון אפור המדמה בטון מבית mody, "בחרתי בריצוף פורצלן המדמה בטון כדי ליצור אווירה אורבנית, ובנוסף הפורצלן זה אריח סינטטי שקל לנקות", מסבירה המעצבת.

עיצוב ליאור טריגר, באדיבות MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר, כלים סניטריים: MODY/ערן סלם
עיצוב ליאור טריגר, באדיבות MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר/ערן סלם

המטבח כולו שחור, גם פרטי הנגרות וגם השיש והוא עשיר במקומות אחסון כדי לשמור על הפרקטיות והנוחות בחיי היום יום. אך מכיוון שהמעצבת דוגלת באיזון בין הפרקטיקה לאסתטיקה נוספו גם שני מדפים פתוחים עליהם הונחו חפצי נוי כדי להעניק למטבח נגיעה קטנה של צבע. מול קיר הארונות והשיש הוצב אי מרשים, שחור גם הוא, המשמש כמשטח עבודה נוסף, וכמו כן מאפשר עוד מקום ישיבה ואכילה עבור בני הבית.

מול המטבח השחור ממוקם קיר הטלוויזיה שתוכנן בשכבות - אותו ציפו בטיח מינרלי שמכניס עוד מרקם וטקסטורה כשעליו "הולבשה" הנגרות המיועדת - מזנון שבחלקו שחור ובחלקו עץ אגוז שמעניק אווירה חמימה לחלל. את המראה הביתי השלימה המעצבת באמצעות שטיח וספה מפנקת בגווני אפור יחד עם וילונות מהתקרה ועד הרצפה בצבע לבן שמעניקים רכות ואווירה של רוגע ושלווה בבית, אך עם זאת לא חוסמים את כניסת אור השמש לחלל.

עיצוב ליאור טריגר, באדיבות MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר/ערן סלם
עיצוב ליאור טריגר, באדיבות MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר/ערן סלם

כדי ליצור הרמוניה בחלל ותחושה נעימה וקלילה, פינת האוכל המשפחתית עוצבה בגוונים בהירים, בניגוד למטבח והסלון הכהים. לאזור האוכל נבחר שולחן גדול בצבע לבן, אותו שילבו עם כסאות עץ מולבנים שמשתלבים בחלל ומאפשרים מראה שאינו "סט". מעל פינת האוכל תלוי ציור שנעשה באמצעות משחת עיצוב. יצירת האמנות שנעשתה על ידי המעצבת המוכשרת, מחברת בין האזורים בחלל, ומקשרת את הכהה לבהיר, בזכות המסגרת השחורה והעדינה.

במסדרון המוביל אל חדרי השינה תוכנן באמצעות נגרות בהתאמה אישית ארון קיר שבמבט ראשוני נראה כמו חיפוי עץ, אך מאחוריו מסתתר ארון אחסון גדול המיועד למצעים ומגבות. בניגוד לחלל הציבורי, הגוונים שנבחרו לחדרי השינה הם בהירים יותר.

עיצוב ליאור טריגר, באדיבות MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר/ערן סלם
עיצוב ליאור טיגר. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר/ערן סלם

גם בחדרי הילדים שמרה טיגר על האיזון בין הפרקטיקה לאסתטיקה, שכן היא דאגה לעיצוב ולבנייה של ארונות גדולים במיוחד שיאפשרו אחסון של בגדי הילדים אך גם של שאר הציוד כמו תיקים ומשחקים. בנוסף, יש בחדרים מקומות אחסון נוספים כמו המגירות שמתחת למיטת החבר המעוצבת וכוננית המשחקים הנוספת בחדרו של הבן הצעיר.

חדר השינה של ההורים רוצף בפרקט מולבן גם הוא מבית mody, דבר שגורם לתחושה החמימה והרגועה בחדר השינה. גם כאן שמרה המעצבת על הפרקטיות לצד היופי ומול מיטת ההורים הוצב ארון גדול בצבע לבן ושילוב של עץ חום עם מקומות אחסון רבים, ואל תתנו לטלוויזיה שבמרכז להטעות אתכם כי מאחוריה יש מקום אחסון נוסף. "לא הייתי מוכנה לוותר על מקום האחסון", משתפת אותנו טיגר, "יצרתי פרט מגלגל של שולחן שיוצר ציר המאפשר להזיז את הטלוויזיה ולאחסן מאחוריה דברים".

עיצוב ליאור טריגר, כלים סניטריים MODY. ערן סלם,
עיצוב ליאור טיגר, כלים סניטריים MODY/ערן סלם

חדר הרחצה מעניק תחושה מפנקת ונעימה בזכות העיצוב הנקי והמרווח. ליאור בחרה לרצף ולחפות את קירות החדר באריח זהה, כדי ליצור מראה "טוטאל לוק" אחיד גדול ומרווח. האריח הנבחר הוא אותו גרניט פורצלן איתו רוצף החלל הציבורי של הבית. גם כאן נבחרו אלמנטים שחורים - צבע שחוזר על עצמו גם בדלתות המקלחון ובכל כלי הסניטרייה, שגם הם של חברת mody, להשלמת המראה הדרמטי ואווירת בית המלון שיצרה המעצבת בחכמה ובדיוק.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully