וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול נשאר במשפחה: הקמפיין החדש של אביבי מטבחים

לאור הצלחת הקמפיין בו נבחרה משפחת אביבי בהובלתו של יצחק אביבי, הבעלים ויו"ר אביבי מטבחים, לשמש פרזנטורים ולהוביל את הפרסומות לאביבי מטבחים, גם בקמפיין החדש "מהפכת השירות", שיעלה בימים הקרובים, תככב המשפחה

קמפיין אביבי מטבחים/יחצ

לאור הצלחת הקמפיין בו נבחרה משפחת אביבי בהובלתו של יצחק אביבי, הבעלים ויו"ר אביבי מטבחים, לשמש פרזנטורים ולהוביל את הפרסומות לאביבי מטבחים, גם בקמפיין החדש "מהפכת השירות", שיעלה בימים הקרובים, תככב המשפחה. בקמפיין שיעלה בטלויזיה, שילוט חוצות ודיגיטל יככבו שוב שלושה דורות של אביבי מטבחים: יצחק אביבי מייסד החברה, לצד ילדיו יוני אביבי ואסתי אביבי-לוי, שעובדים לצידו בחברה והנכדים לינוי ואלעאי אביבי - תחת הסלוגן "פשוט להיות בקשר". היקף הקמפיין 3.5 מיליון שקל.

לדברי חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים: "חברת אביבי מטבחים מקדמת בשנה האחרונה מהפיכת שירות ללקוח על מנת לייעל תהליכים ולהטמיע חדשנות במותג אביבי מטבחים. שיפור השירות והכנסת מגוון מוצרים חדשניים הופכים את מערכת היחסים עם הלקוח לידידותית יותר, מהירה יותר, שקופה יותר וחסכונית יותר. בחוד החנית נצבת אפליקציית שירות שהשקנו השנה. האפליקציה פורצת דרך, הראשונה בתחומה בארץ והינה היחידה מסוגה הקיימת כיום בשוק המטבחים."

האפליקציה מלווה למעשה את הלקוח בכל שלב ושלב בהליך הרכישה בשקיפות מלאה. החל מקביעת פגישות ויצירת קשר אישי עם המעצב או אנשי השירות, דרך קבלת טפסים ושליחתם בחזרה, קבלת התראות, יידוע על התקדמות המטבח, מדידות והתקנה בבית הלקוח, אישור תוכניות המטבח, בחירת מוצרים משלימים ועוד. האפליקציה קיימת בחנויות האפליקציות גם של אנדרואיד וגם של אפל וניתן להורידה משם. אבל גם באמצעות צילום פשוט בסלולר של ברקוד בסניף, תפתח ישירות את תחילת תהליך ההורדה של האפליקציה לנייד.

השקת קמפיין המהפכה שבשירות מלווה בהפנינג בסניפי "אביבי מטבחים" בו יהנו הלקוחות מהנחות מבצעים על מוצרים משלימים למטבח, למהלך כל חודש יוני. במהלך תקופה זו יציעו ללקוחות הנחות, הטבות, מתנות ועוד הפתעות (בין היתר על מוצרי חשמל של החברות המובילות בשוק, משטחי עבודה: גרניט, קוורץ נירוסטה, כיורים, ברזים, חיפוי קירות, מערכות חימום וקירור וכו'). הקמפיין יכלול תשדירי חסות בטלויזיה, שילוט חוצות ודיגיטל באמצעות משרד פרסום logic adv.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully